*geeft je een koud biertje aan*quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:34 schreef Zhenar het volgende:
OMG, er wordt een beer vermoord in Baantjer!![]()
Zoveel schokken op 1 avond... het is teveel!!!
* Zhenar grijpt al naar de wijnfles.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:35 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
*geeft je een koud biertje aan*
En dat is 47 jaar in GTST-tijd!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:36 schreef digispeed het volgende:
mooi einde voor iemand die 15 jaar in GTST heeft gezeten.
Het einde is dan nabij.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
* Zhenar grijpt al naar de wijnfles.![]()
![]()
![]()
Nah, links van hem zit Laura en rechts de Koning, bezuinigen eh.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:39 schreef ABBAfan het volgende:
Ik heb Harmsen altijd in zijn vooroorlogse keukentje zien zitten. Had ie überhaupt wel een woonkamer?
Dat rond de kookpot dansen houdt je jong he.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:43 schreef pberends het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm1380133/
Is Dorothea al 57
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:43 schreef pberends het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm1380133/
Is Dorothea al 57
quote:Full names for some of the characters are:
* Laura Maria Helena Selmhorst
* Robertus Gerardus Alberts (Robert)
* Josephus Hendrikus Alberts (Jef)
* Ludovic Isaak Sanders (Ludo)
* Wendela Hafkamp (Wendy aka Sjors)
* Dian Carina Felicia Alberts
* Simon Titus Dekker
* Annette Regina van Thijn
* Anita Maria Catharina Dendermonde
* Yasmin Lucia Rosina Fuentes
* Stefano Ricardo Maria Sanders
* Rosalinde Anna de Jager (Roos)
* Arnoud Robertus Alberts (Arnie)
* Rik Bertus de Jong
* Michael Theodorus Lammers (Mickey)
quote:
Waarom vraag je het dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:54 schreef ABBAfan het volgende:
Een beetje off-topic misschien maar wat is de bindende factor tussen de personages in Goede Tijden? Speelt het zich in hetzelfde dorp af? Ik ben geen kijker van de serie.
... seks met familie, zoals met moeder, zus, nicht....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:55 schreef Bupatih het volgende:
Maar ja, ze wonen allemaal in hetzelfde dorp. Andere bindende factoren: vrienden, familie, relatie.
Ik heb de serie in het verleden af en toe gevolgd maar hoorde bijvoorbeeld nooit een plaatsnaam of een stad.quote:
Dat is 'm ook! Dr Dekker.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Simon Titus Dekker, die ken ik niet![]()
Ja nu weet ik het Simon Dekker de broer van Linda.![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
... seks met familie, zoals met moeder, zus, nicht....
Meerdijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:58 schreef ABBAfan het volgende:
[..]
Ik heb de serie in het verleden af en toe gevolgd maar hoorde bijvoorbeeld nooit een plaatsnaam of een stad.
Is al een paar keer genoemd de afgelopen weken!quote:
Vroeger heette het Berkendaal, maar tegenwoordig staat deze metropool beter bekend als Meerdijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:58 schreef ABBAfan het volgende:
Ik heb de serie in het verleden af en toe gevolgd maar hoorde bijvoorbeeld nooit een plaatsnaam of een stad.
Natuurlijk wel Beaudienquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:57 schreef Beaudien het volgende:
GTST zal niet meer hetzelfde zijn zonder Oom Govert........ik schaam me een beetje, maar ik moest even pinken.....Willen jullie me nu niet meer kennen?
![]()
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:57 schreef Beaudien het volgende:
GTST zal niet meer hetzelfde zijn zonder Oom Govert........ik schaam me een beetje, maar ik moest even pinken.....Willen jullie me nu niet meer kennen?
![]()
Oom wiequote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:57 schreef Beaudien het volgende:
![]()
Je was Robin vergeten in het op plaatje gei vlerk!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:45 schreef Dizer het volgende:
Wat mij betreft was dit de allermooiste afscheid ooit in GTSTMeneer Harmsen die toch nog even ging zeuren
En bijna iedereen was aanwezig. Zelfs Ludo
Wow.. en wat kan Lieke van Lexmond mooi zingen
En wow... mijn Daantje
![]()
![]()
![]()
Nee dat zal toch wel altijd het afscheid van Sylvia blijven hoor, in Griekenland.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:45 schreef Dizer het volgende:
Wat mij betreft was dit de allermooiste afscheid ooit in GTST![]()
Die wordt weer overtroffen door die van Meike, lekker verhakt tot duizend stukjes.quote:
Nee ik was hem niet vergeten, maar Robin, Isabella en Anita pasten niet meer in het plaatjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je was Robin vergeten in het op plaatje gei vlerk!!![]()
Wat deed Charlie daar danquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee ik was hem niet vergeten, maar Robin, Isabella en Anita pasten niet meer in het plaatje
Dat mijn beste maatje, heb je helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat deed Charlie daar dan![]()
*edite of dacht je weer eens met je pik![]()
Thxquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Top topicNiet zo leuk als show 500 met die adult movies maar toch zeker leuk
![]()
![]()
Oeh duiveltjes vraag me af hoe je dat met Duiveltja gaat doenquote:
Die danst toch zo vaak, eerst met Janine de tango ergens in een vakantie oord.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |