abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2281458
Beetje vroeg, maar aangezien er al andere jaaroverzicht-topics ontstaan zijn mag een 'algemeen' hoogte/dieptepunten-topic ook wel erbij.

Nee, onderstaande hoort niet in de Klaagbaak thuis. Zeg ik alvast. Onderstaande is gewoon mijn eerlijke mening, ik ga niet net doen alsof ik iets geweldig vind terwijl ik het in werkelijkheid niet leuk vind. Misschien denken jullie er heel anders over.

Helaas moet ik concluderen dat er bijzonder weinig hoogtepunten waren. Zwak muziekjaar. Na het einde van de happy hardcore-invasie van een aantal jaren geleden, wat voor mij het absolute dieptepunt was, werd de muziek duidelijk beter. In één keer. Maar nu is het weer aan het verminderen. Weinig positiefs over te melden, incidenteel af en toe een goed nummer. Maar wat nieuwe stromingen en zo betreft....Nee, laat 2002 alsjeblieft beter zijn.

Het enige hoogtepunt was de opkomst van producersteam de Neptunes. Dat klinkt muzikaal tenminste nog enigzins orgineel, beetje vergelijkbaar met de al langer in de scene zijnde Timbaland.

En dancemuziek dit jaar? Niks vernieuwends. Ik had begin dit jaar nog gehoopt op een invasie van lekker Belgisch beukwerk, en hardhouse a la Operation Blade-Public Domain. Maar dat is er toch niet echt van gekomen. Waar is Project 2000 gebleven? En Chocolate Puma? Even een hit(je), en dan weer weg. Helaas. Veel goedkope -trance dit jaar. Van dat onorginele spul wat iedereen kan maken. Slappe aftrekseltjes van de wèl goede Ferry Corsten of Tiësto of zo. O ja, toch nog een hoogtepuntje. De Vengaboys lijken inmiddels in lucht opgelost.

Op rockgebied heb ik ook niks vernieuwends kunnen ontdekken. Ik heb me alsmaar afgevraagd wat iedereen toch in dat slaapverwekkende 'drops of jupiter' hoort. En meer van dit soort zaad-platen. Als dit de toekomst van de rock is zie ik het somber in. Ik hoor liever zoiets als Chop Suey, of meer de Red Hot Chili Peppers-kant op (ook hun snellere nummers).

En er is een nieuw genre bij gekomen: Kleuterpop. K3, Bubbles, Stereo Sushi Girls, Firemen, M-Kids....Whaaaaaa!

En waarom moest nou net Aaliyah in dat vliegtuig zitten???

Maar goed, genoeg gezeken. Jullie muzikale hoogte/dieptepunten van 2001 dus.

pi_2281480
dieptepunten: starmaker/k-otic
hoogtepunten: die waren er dit jaar niet echt
Money is better than poverty, if only for financial reasons
  zaterdag 24 november 2001 @ 22:51:43 #3
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_2281517
Beetje teleurstellend jaar. Veel nu-metal achtigen en veel 'college rock', weinig interessante cds gehoord, dit jaar.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_2281540
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 22:45 schreef postinggirl het volgende:

En dancemuziek dit jaar? Niks vernieuwends. Ik had begin dit jaar nog gehoopt op een invasie van lekker Belgisch beukwerk, en hardhouse a la Operation Blade-Public Domain. Maar dat is er toch niet echt van gekomen. Waar is Project 2000 gebleven? En Chocolate Puma? Even een hit(je), en dan weer weg. Helaas. Veel goedkope -trance dit jaar. Van dat onorginele spul wat iedereen kan maken. Slappe aftrekseltjes van de wèl goede Ferry Corsten of Tiësto of zo. O ja, toch nog een hoogtepuntje. De Vengaboys lijken inmiddels in lucht opgelost.

wat bedoel je precies met belgisch beukwerk? Gewoon beuktechno?
pi_2281551
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 22:53 schreef zodiakk het volgende:

[..]

wat bedoel je precies met belgisch beukwerk?

ja dat wil ik ook wel es weten!
pi_2281571
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 22:51 schreef Zanderrr het volgende:
Beetje teleurstellend jaar. Veel nu-metal achtigen en veel 'college rock', weinig interessante cds gehoord, dit jaar.
Toch nog iemand meer die het opgemerkt heeft (Ik had verwacht dat ik de enige zou zijn toen ik het stukje tikte). Ik wil gewoon lekkere rockmuziek horen die 'vlamt'. Om maar wat uit het verleden te noemen: Rage Against The Machine, Nirvana, Smashing Pumpkins, Urban Dance Squad.....Allemaal verschillend, maar het had in ieder geval power en iets dat 'pakt'. En dat mis ik nu. Het ligt er niet aan dat ik danceliefhebber ben, want ik ben op zich best open wat andere genres muziek betreft.
pi_2281576
quote:

[..]

C-dance-muziek (Ik koop ook al die Phuture Classics-cdtjes. Kan ik het toch nog horen. Het zijn er toch maar een stuk of twee per jaar, nog te betalen dus).
pi_2281602
Hoogtepunt: Lateralus van Tool
Dieptepunt: Starmaker/boy-bands en alle R&B

Een aantal van m'n favoriete bands/artiesten (Tool, Rammstein, Tori Amos, Heather Nova) hebben dit jaar een nieuwe cd uitgebracht, waardoor ik het best tevreden ben met dit jaar.

My love for you is like a truck. Berserker! Would you like some making fuck? Berserker.
  zaterdag 24 november 2001 @ 23:02:26 #9
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2281604
Hoogtepunten: Atomic Kitten, K3, K-otic, Linkin Park, Westlife, Backstreet Boys, Ewan McGregor, Sophie Ellis Bextor, JLo & Ja Rule, enzovoorts enzovoorts. 2001 was voor mij een geweldig jaar wat muziek betreft.

Dieptepunt: Kelis.

[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 24-11-2001 23:04]

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_2281618
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 23:02 schreef Marble het volgende:
Hoogtepunten: Atomic Kitten, K3, K-otic, Westlife, Backstreet Boys
dit is toch een geintje he!?
  zaterdag 24 november 2001 @ 23:04:25 #11
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2281625
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 23:03 schreef Assimilator het volgende:

[..]

dit is toch een geintje he!?

Nee.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_2281765
Muse is nu defenitief doorgebroken, Prodigy treedt weer op, The Avalanches komen in de bekenheid, Tom Mcrae heeft een prachtig album gemaakt. Hoogtepunten zat dus

Met de dieptepunten kan ik vrij goed meegaan met postinggirl. Behalve dat van de Vengaboys, die hebben toen ze nog maar 1 of 2 singles hadden gemaakt al een album (Venga Boys party cd ofzo) en dat was best goed. Bij elke single daalde hun niveau, maar dat album klonk best ærdig. Helaas kan ik van het bestaan van dat album niets meer vinden, echt vaag.

edit: Dieptepunt, de enorme hoeveelheid Live die te horen is. Als er 1 band zwaar overschat is, is Live het wel met als historisch dieptepunt het tribute nummer 'Overcome'.

[Dit bericht is gewijzigd door Melluh op 25-11-2001 16:57]

"Go ahead hate your neighbour, go ahead cheat a friend.[br]Do it in the name of heaven, you can justify it in the end" -Joan Baez[br]"Ah, but I was so much older then, I'm younger than that now" - Bob Dylan
pi_2281918
Hoogtepunt : Tool - Lateralus

Dieptepunt : Kane - With or Without you DVD (Hij komt weliswaar niet uit 2001, maar deze rotzooi kun je de volgende 20 jaar nog bij de frs kopen. En aangezien je niet lager kan zinken als dit, ook het dieptepunt van 2001).

Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
  zaterdag 24 november 2001 @ 23:50:25 #14
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_2281927
Muse is idd doorgebroken, Thomas Acda en Paul de Munnik hebben nu toch hun nummer-1 hit. Lifehouse heeft een leuke single uitgebracht, Rammstein doet het goed in Nederland, Cake is weer terug, de Gorillaz zijn geformeerd. Radiohead heeft goede singles uitgebracht. Valt allemaal best mee dus.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_2281951
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 23:27 schreef Melluh het volgende:
Muse is nu defenitief doorgebroken, Prodigy treedt weer op, The Avalanches komen in de bekenheid, Tom Mcrae heeft een prachtig album gemaakt. Hoogtepunten zat dus
En QOTSA is twee keer geweest. En MoR hebben erg leuke nieuwe CD. En ik heb Therapy? live mogen aanschouwen. En Zita Swoon (okee, da's niet specifiek voor dit jaar, maar toch leuk)

Ofschoon het geen superCD was kan ik het niet laten ook Stephen Malkmus even te noemen

Dieptepunt? Het bericht dat de Trockener Kecks ermee gaan kappen

pi_2282110
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 22:45 schreef postinggirl het volgende:

En dancemuziek dit jaar? Niks vernieuwends. Ik had begin dit jaar nog gehoopt op een invasie van lekker Belgisch beukwerk, en hardhouse a la Operation Blade-Public Domain.

Hmmmm geen Belgisch beukwerk, maar wel Duits (!) beukwerk dit jaar......Warmduscher nog niet gehoord??? VET
  zondag 25 november 2001 @ 00:17:37 #18
15223 roelio
lieffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!
pi_2282235
Hoogtepunten:
Rock Werchter 2001 met Queens Of The Stone Age, Tool en The Dandy Warhols

De nieuwe plaat van Tool: Lateralus

Kwa nostalgie: de uitgave van de Velvet Underground 1969 Live 3CD Box

Dieptepunten:
tsja dat is zoals elk jaar zooooveel dat ik daar niet over wil beginnen

[url=http://www.qotsa.com]Queens Of The Stone Age[/url]
pi_2282585
quote:
Hoogtepunten: Atomic Kitten, K3, K-otic, Linkin Park, Westlife, Backstreet Boys, Ewan McGregor, Sophie Ellis Bextor, JLo & Ja Rule, enzovoorts enzovoorts. 2001 was voor mij een geweldig jaar wat muziek betreft.

Whahahaha.....echt geen geintje????
  zondag 25 november 2001 @ 02:11:29 #20
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_2283298
Hoogtepunten: Een paar rockbandjes hebben leuke singles gemaakt, maar er is dit jaar nog geen groep geweest die imho echt doorgebroken is (of waarvan ik een cd heb gekocht). Garbage heeft een nieuwe cd uitgebracht, niet zo sterk als hun vorige cd's, maar zeker niet slecht te noemen.

Dieptepunten: Te veel om op te noemen, velen zijn al genoemd door postinggirl. En Marble.. als hoogtepunten. Alleen met Sophie Ellis Bextor ben ik wel mee eens, leuk plaatje.

The Internets, I needs it..
pi_2284492
Dieptepunt: de CD's zijn steeds duurder geworden.
Hoogtepunt: de CD-R's zijn steeds goedkoper geworden.
Ich möchte ein Eisbär sein im kalten Polar, dann müßte ich nicht mehr schrei'n, alles wär' so klar.
pi_2284620
quote:

Hahahahahahahaha. Demn, waar is het misgegaan in jouw opvoeding?
Is it washable?
  zondag 25 november 2001 @ 12:18:03 #23
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_2284711
Ik heb dit jaar stapels cds gekocht, maar de meeste daarvan waren niet van dit jaar. Dat zegt voor mij al wel genoeg. Toch zijn er nog wel wat erg goede/leuke cds uitgekomen dit jaar, zoals tool, sparklehorse, the strokes en radiohead.
En dingen als K-otic en K3 zijn er elk jaar wel, het zou pas opmerkelijk zijn als die er een heel jaar niet zouden zijn.
  Trouwste user 2022 zondag 25 november 2001 @ 12:29:02 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_2284775
Hoogtepunten : Nick Cave, Mogwai, Tortoise, Fireside, Motorpsycho, Qotsa, Spearhead ( Lowlands ).

Dieptepunten : Kast, Kane, P ema's, Bl f en andere Nederlandstalige kromrijmelarij.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 25 november 2001 @ 12:38:39 #25
15223 roelio
pi_2284808
Tong, ik vind het ook niet allemaal even top maar je moet toegeven dat de Poema's en Blof toch wel van een veel hoger niveau zijn dan de Kast... op die laatste band is Sinterklaas-rijmpjes-teksten van toepassing
  Trouwste user 2022 zondag 25 november 2001 @ 12:54:26 #26
7889 tong80
Spleenheup
pi_2284887
quote:
Op zondag 25 november 2001 12:38 schreef roelio het volgende:
Tong, ik vind het ook niet allemaal even top maar je moet toegeven dat de Poema's en Blof toch wel van een veel hoger niveau zijn dan de Kast... op die laatste band is Sinterklaas-rijmpjes-teksten van toepassing
Moet je de teksten van Blöf eens uitprinten. Je lacht je kapot. Als het maar rijmt.

Zoiets :

"Mijn smachtend hart, als een golf, zo lang verwacht."
"En we dansten, op de deining van mijn gebaar, de zilte zeelucht in je glanzende haar."

Mooi hè? Tong kan alleen niet zingen..anders wist ik het wel.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 25 november 2001 @ 13:00:34 #27
1358 Xhorder
He's back...
pi_2284927
Ik vond dit wel een lekker muziekjaar. Zeker omdat veel favoriete bandjes van mij nieuwe cd's uitbrachten. Borknagar, Ulver (3 cd's!!), Devin Townsend, Radiohead, Tool, Estradasphere, Secret Chiefs 3, Mike Patton kwam met drie cd's waar hij op te horen is dit jaar, Gorillaz, Dan the Automator met Lovage, een nieuwe favoriet: Rotoscope (aphex twin meets John Zorn), Anathema, etc etc
Ik heb echt veel nieuwe cd's gekocht dit jaar en de meesten waren echt heel goed. Ik vond dit zeker wel een goed jaar...

De slechte punten waren de overdadigheid aan slechte nu-metal, neppe punk rock bandjes, boy/girl bandjes die geaccepteerd worden ook al weet iedereen dat het een product is (starfaker) , slappe R&B en verschrikkelijk slechte rap. Ook lijkt het er op dat we allemaal debiel moeten zijn om de muziek te waarderen, want 'hey hooo', 'oei oei' en al die 'met z'n allen de handjes in de lucht' waren veels te vaak te horen dit jaar. Als je dat leuk vindt ga je maar naar de Skihut...

... na vijf jaar
  zondag 25 november 2001 @ 14:12:52 #28
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2285440
Ohja nog een dieptepunt: het nieuwe kapsel van de zanger van Live
pi_2285663
Hoogtepunten :
SoaD, Muse, Spearhead(eindelijk)

Dieptepunten :
Kotic,Linkin Park, Limp Bizkit en andere "nu-metal"- boybands en de gebruikelijke bende commercieele houseplaatjes.

pi_2285932
Hoogtepunten: TOOL,ANATHEMA.MY DYING BRIDE ENZ

dieptepunten: alles wat met popmuziek te maken heeft

pi_2286307
Mwoah k vond het helemaal niet zo'n slecht muziek jaar. Als je verder kijkt dan de top40 zul je zien dat er ook best leuke dingen zijn uitgekomen. Trouwens postinggirl: Je beweert dat er nix leuks op rockgebied is uitgekomen, maar bedenk wel dat er meer is dan rock die in de top40 komt.

Hoogtepunten: nieuwe albums Pennywise, SoaD, Blink182, Undeclinable. Doorbraak van Muse.

Dieptepunten: K-otic uiteraard, nu-metal wordt met Linkin Park echt definitief een commerciele stroming (uitzonderingen daargelaten), cd's worden duurder.

zondag 25 november 2001 @ 16:37:08 #32
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_2286701
Vind dit jaar wel meevallen.
Hoogtepunten: echte doorbraak van Muse, Starsailor (wat zijn ze goed), nieuwe cd Marillion is echt geweldig, verrassend goede singles van Soad, Rammstein. Nu ook Les Fleurs van 4Hero, wordt denk ik mijn single van het jaar.
Verder geweldig werk van Radiohead, optreden U2, Train (sorry postinggirl), Lifehouse, single De Poema's als nummer 1 hit, album van Ryan Adams.
Dieptepunt: het overlijden van Chris Gotte, drummer van Blof. En alle andere mensen die ons ontvallen zijn.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_2286731
Hoogtepunt: Stay Human van Michael Franti & Spearhead
Dieptepunt: Michael Jackson's comeback met Invincible
pi_2286752
Hoogtepunten: Nieuw Album Lit, Muse breekt door, Nieuw Album Blink 182

Dieptepunten: Zo'n beetje alles wat niet bij hoogtepunten staat.

Blackball, the new disease!
pi_2286769
Dieptepunt idd het overlijden van Chris Gotte. Hoogtepunt: Live - V. Heb ze ook live aan het werk gezien in Ahoy': ontiegelijk gaaf, daar zijn geen woorden voor.
Lommel SK helaas failiet.... [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=17456]het is wel een kut-fotow... fotoboek[/url]
  zondag 25 november 2001 @ 16:52:15 #36
13973 ranja
image means nothing
pi_2286820
Erg zwak jaar dit, gelukkig een aantal favoriete bands met nieuwe cd's en wat nieuwe dingen ontdekt.

Dieptepunt vind ik wel de dominantie van r&b en nu-metal op de huidge muziek, qua top 40 en zo.

Hoogtepunten: Het ontdekken van een complete muziekstroom, niet precies hetzelfde maar een cd als Stereo total - Musique automatique en vooral het ontdekken tijdens een voorprogramma van Curlee wurlee heeft mij toch goed gedaan. Het wachten is nu op de nieuwe Bis, die er aan schijnt te komen.

Het hardste concert was niet op Graspop, maar in de waterfront van de japanse herriemakers Melt banana. Hoort absoluut bij de hoogtepunten.

Clip van het jaar: Sophie Ellis Bextor. Gelukkig staat de clip ook op de cd-single. Krijg ik het echt warm van.

Maar Het Hoogepunt van dit jaar? 604 - Ladytron.

[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 25-11-2001 16:56]

pi_2286858
quote:
Op zondag 25 november 2001 16:44 schreef Jassie het volgende:
Hoogtepunten: Nieuw Album Lit, Muse breekt door, Nieuw Album Blink 182
huh? nieuw album van Lit? Heb ik iets gemist ofzo?
  zondag 25 november 2001 @ 16:55:28 #38
1358 Xhorder
He's back...
pi_2286859
quote:
Het hardste concert was niet op Graspop, maar in de waterfront van de japanse herriemakers Melt banana. Hoort absoluut bij de hoogtepunten.
Fantômas op Wâldrock was ook wel hard (wow, gebruik ik gewoon 2x '^' in een zin ).
... na vijf jaar
pi_2286996
Hoogtepunt: U2 Elevation tour en nieuwe album
Dieptepunt: De schaamteloze U2 imitatie van Kane, Starmaker en K3
[url=http://www.woestforum.nl/forum/index.php?s=3f5c47b3981ca3157c0a55141cf1a9a5&act=SF&f=9][b]Woeste Games![/b][/url]
pi_2287314
quote:
Op zondag 25 november 2001 16:55 schreef Noodles het volgende:

[..]

huh? nieuw album van Lit? Heb ik iets gemist ofzo?

Ja blijkbaar wel.
Het album heet Atomic en het is al uit sinds 16 oktober.
Ik heb 'm gelijk gekocht.

zondag 25 november 2001 @ 17:46:03 #41
13973 ranja
image means nothing
pi_2287397
quote:
Op zondag 25 november 2001 17:05 schreef Ketel_1 het volgende:
Dieptepunt: De schaamteloze U2 imitatie van Kane, Starmaker en K3
He, heeft K3 U2 nagedaan?
pi_2287660
Het jaar 2001 heeft mij geen cd's doen kopen. Wel een zooi platen, maar dat ligt anders.
Arguing on the internet is just like running
in the Special Olypics, Even if you win, you're still Retarded
  zondag 25 november 2001 @ 19:14:14 #43
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2288004
quote:
Op zondag 25 november 2001 17:46 schreef ranja het volgende:

[..]

Nee, vice versa.
pi_2288178
quote:
Op zondag 25 november 2001 17:35 schreef Jassie het volgende:

[..]

Ja blijkbaar wel.
Het album heet Atomic en het is al uit sinds 16 oktober.
Ik heb 'm gelijk gekocht.

Ik heb em nog nergens in de winkels zien liggen dus ik wist van nix

ff downloaden.

pi_2288214
Hoogtepunt: alle singles van Aaliyah & Alicia Keys

Dieptepunten: overlijden van Aaliyah, bandjes zoals K3 en muziek van bands zoals Limp bizkit en Lifehouse.

pi_2288288
Hmm 2001 was best wel een goed muziek jaar voor mij eigenlijk.. maarja dat kwam vooral door oude shit die ik nu pas ontdekte of begon te waarderen.. zoals Parallax Corporation en allemaal andere elektro achtige dingen, Slug, Blackalicious (Nia was de beste cd die ik dit jaar kocht!) en andere goeie hiphop.
pi_2288291
Hoogtepunt: Racoon - Here We Go, Stereo
Dieptepunt: K-otic
pi_2289009
Ohja dieptepunten: Alle skihut dingen, commerciele trance, slechte hiphop/rnb en de dood van Aaliyah...
pi_2289358
Hoogtepunten:
Mijn ontdekking van:
The Hives, Hooverphonic, Incubus, Beef, Luie hond, Static-X

Grootste doorbraken:
Dido
Gorillaz.
System Of A Down

pi_2289685
quote:
Op zondag 25 november 2001 17:46 schreef ranja het volgende:

[..]

hmmm... misschien niet de meest duidelijke zin die ik ook geschreven heb bij nader inzien
[url=http://www.woestforum.nl/forum/index.php?s=3f5c47b3981ca3157c0a55141cf1a9a5&act=SF&f=9][b]Woeste Games![/b][/url]
pi_2289720
Als je Atomic zoekt kijk dan in Bergen op Zoom bij de Waterput.
Adres staat op http://www.waterput.nl

pi_2289811
Hoogtepunten: Live, Train, Five uit elkaar, Anastacia, Muse, Linkin' Park, Hooverphonic.
Dieptepunten: Aaliyah's dood! en K-Otic.
pi_2290271
Hoogtepunt: Hij heeft dit jaar vast wat albums uitgebracht, geen idee welke, maar mijn ontdekking van John Zorn is natuurlijk wel HET hoogtepunt van het jaar . En in zijn kielzog natuurlijk mijn allereerste Zonen van Zorn bootleg. Verder Radiohead (hadden goed jaar dit jaar), Muse, Tori Amos en een stuk of wat anderen.

Dieptepunt: Trance bestaat nog steeds (word er dagelijks aan herinnerd een trap naar beneden), Radiohead nog steeds niet live gezien en verder alle troep die reeds genoemd is .

zondag 25 november 2001 @ 23:02:59 #54
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_2290327
quote:
Op zondag 25 november 2001 12:54 schreef tong80 het volgende:

[..]

Moet je de teksten van Blöf eens uitprinten. Je lacht je kapot. Als het maar rijmt.

Zoiets :

"En we dansten, op de deining van mijn gebaar, de zilte zeelucht in je glanzende haar."

Mooi hè? Tong kan alleen niet zingen..anders wist ik het wel.

Die teksten zijn nog tot daar aan toe. Maar dan die mensen die gaan roepen dat er van die diepgaande teksten zitten in dat soort platen. Da's pas erg.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_2299020
Hoogtepunt: nieuwe cd van Iced Earth - Horror Show
Dieptepunt: Niet doorgaan van DOA
  maandag 26 november 2001 @ 20:38:29 #56
1358 Xhorder
He's back...
pi_2299460
quote:
Hoogtepunt: Hij heeft dit jaar vast wat albums uitgebracht, geen idee welke, maar mijn ontdekking van John Zorn is natuurlijk wel HET hoogtepunt van het jaar .
Geen dank, geen dank Ik weet dat oa The Gift en Filmworks X dit jaar zijn uitgebracht. Verder staat er een review van een ander album van Zorn op m'n site in m'n sig.

Mijn hoogtepunt was toch wel Mike Patton en zijn projecten Ik moet wel oppassen dat ik niet in een fanboy verander: "PATTON RULEZ. FANTOMAS IS DA SHIT. WHEN DOES NEW ALBUM MR BUNGLE COME OUT???? PATTON IS DA BEST SINGER AND FUCK LIMB BIZKITTTTT"

... na vijf jaar
  maandag 26 november 2001 @ 20:50:36 #57
15223 roelio
pi_2299602
quote:
Op zondag 25 november 2001 12:54 schreef tong80 het volgende:
Zoiets :
heheheheheh okee je heb gelijk toch nog van een hoger niveau als de Kast, maar goed... anywayz de muziek van Blof is in ieder geval stukkken beter (tsja ik moet toch wat )

Oh ja nog een dieptepunt waar ik vanochtend mee wakker werd: Kane... wat proberen die jongens hopeloos de iets heavier versie van U2 te worden...

pi_2300326
Hoogtepunt: Slimme Schemer & Tido
Dieptepunt: Bubbles
  Moderator maandag 26 november 2001 @ 21:59:40 #59
18653 crew  D.
pi_2300387
quote:
Op maandag 26 november 2001 21:55 schreef Sjimmie het volgende:
Hoogtepunt: Slimme Schemer & Tido
Dieptepunt: Bubbles
Ik ga er van uit dat je, aamgezien je smilie, sarcastisch was.
  maandag 26 november 2001 @ 22:03:37 #60
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_2300441
quote:
Op maandag 26 november 2001 20:38 schreef Xhorder het volgende:
"PATTON RULEZ. FANTOMAS IS DA SHIT. WHEN DOES NEW ALBUM MR BUNGLE COME OUT???? PATTON IS DA BEST SINGER AND FUCK LIMB BIZKITTTTT"
Heheh, het lijkt Usenet wel.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_2302032
Hoogtepunten: Dit jaar is m'n favoriete CD ooit uitgekomen, te weten 'Sound City Burning' van Undeclinable!!!

Ook nog: Racoon - Here We Go, Stereo!
Blink 182 - Take Off Your Pants and Jacket
en een nieuw nummer van Within Temptation wat nog niemand gehoord heeft

Dieptepunt: Het overlijden van Chris Gotte en D12/Eminem shit

The Ataris - So Long, Astoria: "Life is only as good, as the memories we make"
pi_2302076
diepte punt : Alles rmb shit die is uitgekomen

hoogtepunt ga ik nog is overnadenken

dinsdag 27 november 2001 @ 10:58:39 #63
18992 2nosedT
Music-addict
pi_2303895
Hoogtepunten: TOOL.. alhoewel dat voor mij al wat eerder een hoogtepunt was.. maar vind ut wel mooi dat ze dit jaar met Schism toch best vaak op The Box kwamen.. en natuurlijk hun nieuwe album.. tis weer een toppertje van tool. Verder wat hoogtepunten van dit jaar; Muse, doorbraak van System of a Down, Stereophonics, opening van de popcentrale hierin dordt yeah baby yeah!

Dieptepunten: Alle HipHop-shit, R&B, Kleuterpop, Dance/Trance gedoe. Allemaal gare muziek en dan ook nog al die grote groepen die hiernaar luisteren en dan zich ook nog gaan gedragen naar al die mongole 'kijk-hoe-stoer-ik-loop-met-m'n-goud'-niggaz, Linkin Park (vinnik maar niks) en al die gasten die meteen zeggen dat ze ook naar 'rock' luisteren en zodra je ze s wat goede rockmuziek laat horen vinden ze het nix. Deze punten waren dit jaar zeker tot ergenis van mij.

pi_2327583
quote:

[..]

Gezien de produkties van o.a. Surgeon, DJ Umek, Chris McCormack etc. was het toch zeker geen dieptepunt dit jaar wat betreft beuk-techno .
pi_2332156
Tja, echte hele opzienbarende dingen zijn er op muziekgebied niet gebeurd in 2001, mijn favoriete band (Stone Temple Pilots) bracht een album uit wat me niet meeviel, ook Live viel tegen. Dat de greatest hits cd van lenny kravitz de meest welkome aanvulling is mijn cd-collectie is wellicht veelzeggend. Oh ja, en de nieuwe van Creed vond ik ook goed.

Toch heb ik wel een paar leuke dingen gehoord, zowel op rock (Hanging by a moment-Lifehouse, Drive - Incubus, Sonne-Rammstein, Jaded - Aerosmith), dance (I wanna be with you - Chocolate Puma, Romeo - Basement Jaxx, Played a live - Safri Duo, Northern lights - Justin K) als popgebied (don't panic-Coldplay, Clint Eastwood-Gorillaz, Elevation - U2 en Astounded van Bran van 3000). Komt ook omdat ik bij een aantal van deze platen leuke herinneringen heb .

Dieptepunten....pfff...doe dat nummer van Mariah Carey maar, met die cameo sample erin. En van een band als Westlife hoef ik in 2002 ook niks te horen.

a.k.a. Sikko
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')