Ga je na afloop dan ook naar Brothers?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo de worstenbroodjes waren lekker, nu ga ik slapen. Straks naar de Graafschap, hoop dat het doorgaat!
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Er is weer een jarige op uw eigen verjaardagskalender!
Op 30 januari is Hans Vonk jarig! Alvast gefeliciteerd!
bij de AIVD wordt gelekt, Nederland glee massaal uit met de vorst, We proberen wat terroristen te veroordelen etc. etc.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:53 schreef appelsientje het volgende:
Is er trouwens nog wat spannends gebeurd de afgelopen week in Nederland ?
kuthoer....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:01 schreef DutchGooner het volgende:
mietje...
Je moederquote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
24 is gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf
ik had het tegen Rubbereendquote:
Pizza?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is er eten?
Ik geloof dat ik mezelf ga inhouden en zo mn nest induikquote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is er eten?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:51 schreef Adamica1 het volgende:
test
komt wel ff bij mijn lieverd om haar kuitje (goed lezen !!!!!) te doenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:14 schreef clauwheee het volgende:
Haaaaaaaaai!
Vrijdag!!
En...
* clauwheee gaat op een bankje liggen want haar spierpijn in met name de kuiten is nog eens 10x erger!
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
komt wel ff bij mijn lieverd om haar kuitje (goed lezen !!!!!) te doen![]()
maak je borst(en) maar nat !quote:
moet een heerlijk gevoel zijn voor je !quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:38 schreef Againzender het volgende:
Mogguh
Axel vandaag voor het eerst in z'n fietsstoeltje naar de opvang gebracht, dat was weer erg spannend
Wankel?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:38 schreef Againzender het volgende:
Mogguh
Axel vandaag voor het eerst in z'n fietsstoeltje naar de opvang gebracht, dat was weer erg spannend
anders kan ik toch nooit op tijd bij jou zijnquote:
Je moet niet alles verklappenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
anders kan ik toch nooit op tijd bij jou zijn
quote:
Weet je dat kindjes die je voorop de fiets ziet slapen, niet door vermoeidheid maar door onderkoeling slapen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
moet een heerlijk gevoel zijn voor je !
je kindje voor je op de fiets die lekker de wind voor je opvangt
Daarvoor heb je een windschermquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
moet een heerlijk gevoel zijn voor je !
je kindje voor je op de fiets die lekker de wind voor je opvangt
quote:De Fortuna-top stelt alles in het werk de financiële problemen te beperken. Om het gat deels te dichten heeft Lurvink zelfs bij suikeroom N. Hendriks van Fortuna’s aartsvijand Roda JC aangeklopt. Hendriks bevestigt dat Lurvink, overigens tevergeefs, om geld heeft gevraagd, maar wil niet zeggen om hoeveel het ging.
geen ruk verandert ....dat zie je toch ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:08 schreef dndiek het volgende:
* dndiek komt ook weer eens langs![]()
Hoe gaat het hier ???
fijn dat ik toch nog een beetje gemist wordtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
geen ruk verandert ....dat zie je toch ?
we hebben alleen jou een beetje gemist
zit nu op school heb nu 2 tussenuren, dan 1 uurtje filo en weer 2 tussenuren voor een uurtje NLquote:
Voor mij nu al, al moet ik nog wel een verslag afmaken voor 17.00 vanmiddagquote:
Dan ga je toch lekker naar huisquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:32 schreef borisz het volgende:
[..]
zit nu op school heb nu 2 tussenuren, dan 1 uurtje filo en weer 2 tussenuren voor een uurtje NL![]()
tja kan ook, maar nu doe ik ook nog wat nuttigs. Ik ben nu ff een PO aant makenquote:
Eind januari en dan vakantiequote:
Mwah ik heb nog vakantie tot 13 febquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:15 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Eind januari en dan vakantie![]()
war is dat voor een vakantie??
Je kan gewoon bij de Ajax amateur vereniging hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:19 schreef Bjoro het volgende:
net een mooi verhaal.
Een vrouwtje op het werk van mijn neef heeft een zoontje van bijna 4.
Zij vertellen dat hij op voetbal gaat, dus mijn neef vraagt: "goh, bij welke club?"
zegt zij, met een stalen gezicht, Bij Ajax, dat is het dichts bij !
Heerlijk die naieve ouders !
Misschien is het wel een supertalentquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:19 schreef Bjoro het volgende:
net een mooi verhaal.
Zij vertellen dat hij op voetbal gaat, dus mijn neef vraagt: "goh, bij welke club?"
"bufferweek" , in deze week is het introweek voor de februari instromers. Dus voor ons geen colleges.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:15 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Eind januari en dan vakantie![]()
war is dat voor een vakantie??
Dankquote:
merken we wel als chelsea hem opkooptquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:25 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Misschien is het wel een supertalent
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:55 schreef Bjoro het volgende:
zal wel eerst een show van anderhalf uur aan vooraf gaan !
Zou wel leuk zijn.. Maarja we moeten dat gedeelte met de busquote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ga je na afloop dan ook naar Brothers?![]()
ik denk dat ze meer vrouwen willen trekken voor het voetbalquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:13 schreef tong80 het volgende:
In Italië en Spanje zou het podium vol staan met half blote danseressen en een presentatrice met cup D. In Zwitserland zien we alleen mannen in pak met geen haar en een bril.
Is het een lilliputter?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:19 schreef Bjoro het volgende:
net een mooi verhaal.
goede berichten dusquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:38 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden komt net mijn vriendin uit het ziekenhuis
Hechtingen eruit gehaald en alles verloopt volgens het boekje
jij was toch weg ?quote:
lekker taartje....feli voor jou en Nick en vooruit, met de bijbehorendequote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:36 schreef SCH het volgende:
Ik zeg even dag en breng een taartje
* SCH en Nick zijn vandaag precies 16 jaar bij elkaar
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:36 schreef SCH het volgende:
Ik zeg even dag en breng een taartje
* SCH en Nick zijn vandaag precies 16 jaar bij elkaar
geef ze een grote kans inderdaad !quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:06 schreef borisz het volgende:
NL zal het wel moeten redden
u riepquote:
Nick is een lekker dingquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:29 schreef SCH het volgende:
Nick begrijpt er niks van wat ik zo leuk vindt aan Fok!
nick is mijn mannetje
http://forumtools.phserver.net/search_lite/quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat was de link voor het zoeken binnen FOK ook weer
Roermondquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:18 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen nog even naar Roermond op&neer.
bijna weekend he, dan krijg je datquote:
Alles is traag, topics openenen niet etcquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Mijn eerste topic in POL:
D66 is echt een grote prutpartij
de titel spreekt mij aan in ieder gevalquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Mijn eerste topic in POL:
D66 is echt een grote prutpartij
nu nog?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:03 schreef clauwheee het volgende:
Is het al 17 uur?
Alhoewel...nieuwjaarsfeestvan Noca z'n werk...
*Schriktquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:03 schreef clauwheee het volgende:
Is het al 17 uur?
Schiet dan maar op....dus niet FOK!ken...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
*Schrikt
*op de klok kijkt
Gelukkig, nog een kleine twee uur om m'n verslag af te ronden.
Ja hij loopt weer als een tiet momenteel. Even de kubusdraad verlegt. En huppakee.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, waar ben je mee bezig dan?
Met de serverstroomverdeelringen?
Inderdaad, check dequote:
Das dan het voordeel van het uitje vanavond, het eten wordt verzorgd.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:24 schreef golfer het volgende:
Zo meteen maar eens boodschappen doen en wat te eten verzinnen voor vanavond.
Het is op zich helemaal niet veel, alleen kan ik me totaal niet concentreren. Afkrijgen gaat wel lukken. Had alleen veel eerder gekund.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:08 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Schiet dan maar op....dus niet FOK!ken...![]()
Bij appie zuurkool voor je vrouw halenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:24 schreef golfer het volgende:
Ik verlang er ook flink naar, het wil niet zo lukken vanmiddag.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:16 schreef Lionheaad het volgende:
Nog steeds geen half vijf![]()
Ik wil weekend....
Ik ben weer eens bevoorraad door moeders.Heerlijke nasi en pastastengels.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:24 schreef golfer het volgende:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik verlang er ook flink naar, het wil niet zo lukken vanmiddag.
Ik haat een lopend buffet.....daar loop je altijd zo achteraan te vangenquote:
wat verbloem je toch prachtig wat je echt wil doen vanavond !quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:19 schreef clauwheee het volgende:
Clauwheee heeft niet zoveel zin..ik ben moe en ik wil gewoon relaxed voetbal kijken ofzo, in m'n huispakkie
en ,heb je al aanspraak?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:55 schreef VoreG het volgende:
Raad voor de Kinderbescherming
Problemen met uw PC, Kis of andere programma's? Bel dan de helpdesk van de Raad
030-8882444
Ik leer snel hè?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat verbloem je toch prachtig wat je echt wil doen vanavond !![]()
kan hij zich gelijk aanpassen aan het niveau van ajaxquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je kan gewoon bij de Ajax amateur vereniging hoor
uitstekend, darlingquote:
Ik krijg altijd kutopdrachten met riskquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:10 schreef FrankyMcG het volgende:
Vanavond weer een ouderwets avondje risk.
Ben benieuwd hoelang we het dit keer weer rekken, vorige keer duurde één potje ruim 5 uur!
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe lok je Bossche voetbalfans die nooit stemmen, toch naar de stembus?
Zo dus:
FC Den Bosch
FC Den Bosch is zonder twijfel het vlaggenschip van de Bossche sportwereld. Elke thuiswedstrijd zitten er 4000 a 5000 toeschouwers in stadion de Vliert. Bovendien zijn er duizenden Bosschenaren die elke zondag- of vrijdagavond de televisie aanzetten om te kijken wat hun club heeft gedaan en er zijn vele Bosschenaren die teletekst raadplegen voor hun FC. Progressief Den Bosch vindt dat de Bossche politiek hier veel meer mee kan doen. Wij willen dat de gemeente Den Bosch hoofdsponsor wordt van FC Den Bosch. Laat deze mooie club het visitekaartje worden van onze stad. We hoeven dan geen geld uit te geven aan reclamebureaus die voor veel geld een campagne bedenken om onze stad te promoten.
Naast de liefde voor de club wil progressief Den Bosch ook een statement maken; belastinggeld gaat niet alleen naar elite projecten. Het geloof in de politiek en de binding met politieke partijen is tot een nulpunt gedaald. Met het sponsoren van FC Den Bosch geven wij ook wat geld terug naar groepen die veelal worden vergeten door de huidige politiek.
Als hoofdsponsor moet de gemeente Den Bosch in samenspraak met de club zorgen voor een geweldige (engelse) sfeer in het stadion. Naast het normale sponsorgeld wil Progressief Den Bosch dat er een potje wordt gereserveerd waarmee extra activiteiten worden georganiseerd. Optredens voor en tijdens (pauze) de wedstrijd moeten er voor zorgen dat er weer hele families naar het stadion gaan. Een avondje FC Den Bosch is meer dan twee maal drie kwartier voetbal. Met deze aanpak kweekt men meer goodwill dan met lege reclameslogans.
Verder pleiten wij voor de terugkeer van Divers medewerkers tussen de harde kern supporters zoals dat enkele jaren geleden ook het geval was. Woordvoerders van de supporters werden toen actief betrokken bij het veiligheidsbeleid. Bovendien waren toen veel supporters betrokken bij het rustig houden van hun eigen vrienden. Dit had een groot zelfreinigend vermogen. Deze verantwoordelijkheid is grotendeels weggenomen. Tot onze spijt. Wij zijn ervan overtuigd dat we met een uitgebalanceerd veiligheidsbeleid bij FC Den Bosch een kwart minder politiemensen hoeven in te zetten. Deze agenten kunnen we dan inzetten voor nuttiger taken.
Ja die ken ik zo van verover Azië, Noord-Amerika en een derde continent naar keuze of zo iets. En dan sta je redelijk in Zuid-Amerika en voor de rest verspreid over Europa en Afrika!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:11 schreef StarGazer het volgende:
Ik krijg altijd kutopdrachten met risk
bij de abn hoe kan het ook andersquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:10 schreef StarGazer het volgende:
Sollicitatiegesprek geregeld bij de Abn-amro in Groningen voor stage
Ik probeer meestal (als ik daar tenminste legers heb) eerst oceanie te veroveren...altijd goed voor extra legersquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:13 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ja die ken ik zo van verover Azië, Noord-Amerika en een derde continent naar keuze of zo iets. En dan sta je redelijk in Zuid-Amerika en voor de rest verspreid over Europa en Afrika!
Maat heeft het een keer klaar gekregen om alleen Oceanië te hebben, voor de rest was hij overal al weg. Niemand lette nog op hem, knalt ie zo door heel Azië met zijn gespaarde legers!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:17 schreef Lionheaad het volgende:
Ik probeer meestal (als ik daar tenminste legers heb) eerst oceanie te veroveren...altijd goed voor extra legers
Zo hoort het Bjoro. Ter lering ende vermaeck.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:19 schreef Bjoro het volgende:
dat is een hoop info in 1 post mich !
Gefeliciteerd. Hoe heet ze?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:18 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op mijn kosten. Ben weer oom. Opnieuw een nichtje, gisteravond om 23.38 geboren. Vanavond gaan we even kijken. Het arme kind heeft al een Feyenoord-pyjama...
Verder lekker ADV, leuke Open Dichtshow gezien. Morgen helaas al het voetbal afgelast.
Dat is in strijd met zijn seizoenskaart voor de FC volgend seizoen!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bij de abn hoe kan het ook anders![]()
krijg je nu ook een ajax rekening of had je die al
Hehe, die zag ik al aankomen. Nee ik zit bij de postbank. Dus een Ajax rekening is niet nodigquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bij de abn hoe kan het ook anders![]()
krijg je nu ook een ajax rekening of had je die al
Komt 'ie nou echt?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weer bij mijn ouders. Morgen eens kijken hoe Ronnie O'Sullivan in het echt snookert
IK zal laatste een menneke met een psv jas en een psv pet, en die pakte zijn bankpasje, was een ajax-rekening......quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:25 schreef StarGazer het volgende:
Hehe, die zag ik al aankomen. Nee ik zit bij de postbank. Dus een Ajax rekening is niet nodig
Onbewust doe je dat volgens mij altijd....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:20 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Maat heeft het een keer klaar gekregen om alleen Oceanië te hebben, voor de rest was hij overal al weg. Niemand lette nog op hem, knalt ie zo door heel Azië met zijn gespaarde legers!
Doen jullie overigens aan samenwerken?
Rosaliequote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:23 schreef clauwheee het volgende:
Oe leuk Methodmich, hoe heet de kleine?
Komt 'ie morgen écht in Weert snookeren?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoi
Weer bij mijn ouders. Morgen eens kijken hoe Ronnie O'Sullivan in het echt snookert
Wij doen dat echt bewust, zo van als jij mij met rust laat in Zuid-Amerika, dan trek ik me terug uit Afrika.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:30 schreef Lionheaad het volgende:
Onbewust doe je dat volgens mij altijd....
Vooral als je met z'n tweeën op 1 continent zit te azen en er zit nog een derde partij in de weg...
Waarschijnlijk heeft hij die rekening al 2 jaar, maar is ie voor psv geworden omdat psv wel presteert en Ajax nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:29 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
IK zal laatste een menneke met een psv jas en een psv pet, en die pakte zijn bankpasje, was een ajax-rekening......
Gozertje was een jaar of 8
Of z'n pa is voor ajax, en tegen beter weten in is zoonlief voor psv geworden!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:32 schreef StarGazer het volgende:
Waarschijnlijk heeft hij die rekening al 2 jaar, maar is ie voor psv geworden omdat psv wel presteert en Ajax niet
Toen ik 7 a 8 was neigde ik ook naar psv, vanwege Romario en Van Breukelen. Maar ik werd "hardhandig" gecorrigeerdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:34 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Of z'n pa is voor ajax, en tegen beter weten in is zoonlief voor psv geworden!
Dan is die pa wel een zak hooi!
Da's dan wel weer grappig....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:32 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wij doen dat echt bewust, zo van als jij mij met rust laat in Zuid-Amerika, dan trek ik me terug uit Afrika.
Een maat van me kan absoluut niet tegen zijn verlies, gaan we hardop zitten discussieren "OK, we maken eerst [hem] af, en daarna zien we wel verder!" Hij pislink!
Heb je hem niet afgetuigd?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:29 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
IK zal laatste een menneke met een psv jas en een psv pet, en die pakte zijn bankpasje, was een ajax-rekening......
Gozertje was een jaar of 8
quote:
Jaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:31 schreef Vom het volgende:
[..]
Komt 'ie morgen écht in Weert snookeren?![]()
op 1 en dezelfde dag...dat is echt toevallig !quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:38 schreef methodmich het volgende:
Hmm, een Rosalie-geboortegolf? Wel toevallig!
Gratis entree ook nog eensquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja
Gratis entree. Wordt gaaf
Mijn neefje slaapt hierin:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:43 schreef methodmich het volgende:
Ja, nu heb ik twee nichtjes, Melissa & Rosalie. Nichtjes die oom moeten zeggen dan.
Alleen jammer van die pyjama.
Precies, al worden er dagelijks vele baby's geboren. Maar met dezelfde naam...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
op 1 en dezelfde dag...dat is echt toevallig !
wat een papzakquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mijn neefje slaapt hierin:
[[url=http://img55.imageshack.us/img55/6665/jongste4nn.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hij heeft ook al een stadionverbod, net zo als z'n vader.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:48 schreef methodmich het volgende:
FC Groningen-pyjama is wel cool! Wel jammer dat ie nu al hooligan is, gezien die zwarte balk.
Opzeker dat ik daar mijn nr niet ga invoeren.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:51 schreef Bjoro het volgende:
Hoe veel is jouw mobiele nummer waard ?
die van mij 314 Euro !
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:44 schreef Vom het volgende:
[..]
Gratis entree ook nog eens![]()
Ik geloof het graag dat dat relaxed gaat worden![]()
Whehe dan hebben een paar mensen nu telefoonspamquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:55 schreef TerroRobbie het volgende:
UIt de disclaimer:
Elders Internet BV neemt je emailadres en telefoonnummer op, in haar gegevensbestand. Dit om je in de toekomst te kunnen informeren over abonnementen, voordeelaanbiedingen, etc.
niet anmelden alleen je nr ingeven...ik heb mijn nr wel 50x ingegven heb er nog nooit iets van gehoord !quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:55 schreef TerroRobbie het volgende:
UIt de disclaimer:
Elders Internet BV neemt je emailadres en telefoonnummer op, in haar gegevensbestand. Dit om je in de toekomst te kunnen informeren over abonnementen, voordeelaanbiedingen, etc.
Ja precies, mijn nummer is 563 euro waard.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
niet anmelden alleen je nr ingeven...ik heb mijn nr wel 50x ingegven heb er nog nooit iets van gehoord !
Okequote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mail je morgen waarschijnlijk over details hospiteren. Wordt wel lastig ben ik bang
0 euroquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:51 schreef Bjoro het volgende:
Hoe veel is jouw mobiele nummer waard ?
die van mij 314 Euro !
en nou maar hopen dat het nog goed werkt ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:38 schreef golfer het volgende:
Operatie nieuw kabelmodem is geslaagd.
We hadden telefonie via de kabel aangevraagd en vandaag kreeg ik daarvoor een doe-het-zelf installatiepakket met een nieuw modem erbij toegestuurd.
Het is mij zowaar zelf gelukt het nieuwe modem aan de praat te krijgen en aan te melden bij de provider.
Heb ik ook gedaan, zit nu al een week met niet-vooruit-te-branden internet. Upload is max. 2,6K, @Home 'werkt' eraan krijg ik dagelijks bij de helpdesk te horen...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:38 schreef golfer het volgende:
Operatie nieuw kabelmodem is geslaagd.
We hadden telefonie via de kabel aangevraagd en vandaag kreeg ik daarvoor een doe-het-zelf installatiepakket met een nieuw modem erbij toegestuurd.
Het is mij zowaar zelf gelukt het nieuwe modem aan de praat te krijgen en aan te melden bij de provider.
Werkt prima hier bij Multikabel nu.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:42 schreef DarkShine het volgende:
Heb ik ook gedaan, zit nu al een week met niet-vooruit-te-branden internet. Upload is max. 2,6K, @Home 'werkt' eraan krijg ik dagelijks bij de helpdesk te horen...
En dan zit jij in de jury.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:32 schreef pascalheister het volgende:
Straks naar een jeugdspelregelwedstrijd, zit in de jury.
Altijd wel leuk
tuurlijkquote:
Hoiquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:33 schreef JaWi het volgende:
WhaaaaaaaHAAALLO!
Schrijf je er even een recensie van?quote:
Gaan jullie proeflessen bij Mejiro Gym of zo?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:37 schreef JaWi het volgende:
Ik ga vanavond bananenman in elkaar trappen.
Veel plezier op de Punica-party!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:37 schreef JaWi het volgende:
Ik ga vanavond bananenman in elkaar trappen.
Die heb ik niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:38 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Veel plezier op de Punica-party!
Vergeet je niet om je Burberry keppeltje op te zetten?
Colombia Style!quote:
Ik snap die eerste niet. Is ie nu aan het scratchen of iets anders?quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik snap die eerste niet. Is ie nu aan het scratchen of iets anders?
Bos, you're kidding right?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik snap die eerste niet. Is ie nu aan het scratchen of iets anders?
Dat is de sos smileyquote:
Dat is het vak waar de harde kern van Ajax zitquote:
Oh dat tuig.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is het vak waar de harde kern van Ajax zit
Dat gebeurt wel vaker. Verandering in de weersomstandigheden enzo. Natuurlijk is het niet prettig om de reis voor niks te maken. Maar dit soort dingen gebeuren nu eenmaalquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Om 14.00 uur is het veld goed gekeurd, wordt het om half 8 alsnog afgekeurd.
Nee die dingen horen niet te gebeuren.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker. Verandering in de weersomstandigheden enzo. Natuurlijk is het niet prettig om de reis voor niks te maken. Maar dit soort dingen gebeuren nu eenmaal
Ah bullshit, het weer is echt niet dusdanig veranderd tussen 14.00 en 19.30 uur. De weersverwachting is gewoon uitgekomen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker. Verandering in de weersomstandigheden enzo. Natuurlijk is het niet prettig om de reis voor niks te maken. Maar dit soort dingen gebeuren nu eenmaal
Ze horen inderdaad niet te gebeuren, maar het gebeurt welquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee die dingen horen niet te gebeuren.
Heb hem gekicktquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:16 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand het Arveladze topic vinden ?
You rulequote:
anders?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:53 schreef golfer het volgende:
Straks niet vergeten naar de StudioSport docu over Shani Davis te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |