Ja hoor, je bent een slet als je een film kijkt over een onderzoek in de jaren 50, een doodnormale film met minder bloot dan de gemiddelde nederlandse film...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:21 schreef zebra87 het volgende:
[..]
Nou sorry maar ik vind je dan een slet (alleen al dat je zo'n film ziet) die zich niet aan een iemand kan binden.
Overdrijven is ook een vak he, deze topic gaat over een bespreking tussen partners hoor...quote:En ik heb het over vroeger alsin: toen nog niet iedereen moest weten hoe alle oversexte mensen bezig zijn. Bijvoorbeeld dat verhaal van jou net.. Dat hoef ik dus echt niet te weten.. Je hoeft van mij ook niet te weten wat ik doe met mijn vriend. Dat jij sex hebt meer meerdere mensen gaat me geen flikker aan en, geloof me, ik wil het echt niet weten.
En dat ik het er niet mee eens ben is zeker mijn probleem, het gaat er ook niet om dat je het doet, maar om dat iedereen het tegewoordig maar aan iedereen moet laten zien. Dat is echt zwaar onnodig
En dat jij mij kortzichtig vind moet jij maar weten. Gelukkig zijn er nog mensen zoals ik, anders zou iedereen hier zomaar met iedereen lopen neuken over straat, want het is toch maar een hobby... zoals mensen zeggen
Jouw partner is erin meegegaan, maar ik denk dat de meesten er niet voor open zouden staan, of in ieder geval wel even op hun pik getrapt zouden zijn om in de beeldspraak te blijven.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:18 schreef erodome het volgende:
Maar als aanvulling, toen ik begon over deze fantasie was het ook niet dat we gelijk allebei zoiets hadden van jaaaaaaa dat gaan we doen zeg, er zitten een hoop haken en ogen aan zo op het eerste gezicht, als je vanuit dat monogame beeld denkt.
Dit heeft bij ons ook moeten groeien, we hebben moeten wennen aan het idee dat we dit wel wilde doen, hoe dan, wat voor gevolgen zou het hebben, dat soort zaken en ja ook die angst van wat nu als je een ander beter/leuker vindt???
Dat zijn dingen die allemaal doorgesproken en doorgesproken zijn tot we op 1 lijn zaten en dan nog is het een kwestie van proberen en zien of wat je denkt ook echt zo is.
Nee,je begreep het goedquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt paddy dat ze ermee zou stoppen als hij dat idee werkelijk zou willen doorzetten, maar mss begrijp ik het verkeerd.
Neen, want bij een spiksplinternieuwe relatie kan je niet spreken van liefde al, dan stel je eisen vooraf zoals sommigen zeggen ik ga geen relatie aan met iemand die rookt, of als iemand een hond heeft dan zit er geen toekomst in want ik hou niet van honden en zo zijn er wel 1000-den redenen waarom je soms niet kiest voor iemand die op het eerste gezicht wel leuk lijkt, is een kwestie van bij elkaar passen, maar als het dan over seks met anderen gaat is het ineens vreemd om dat ook als eis te stellen voor een relatie dat die mogelijkheid erin zit, als het om kunnen voetballen gaat vindt niemand het vreemd...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Lijkt me in jouw geval zeker aan te raden.![]()
Jij gaat niet akkoord met iets anders, zeg je. Je zou daar de conclusie aan kunnen verbinden dat sex met verschillende partners dan belangrijker voor je is dan de liefdesrelatie met je partner.
Het is die verschraling van (hetgeen) liefde (wordt genoemd) die velen tegen de borst stuit denk ik. Angst of idealisme, of een combinatie van beiden.
Ik denk dat de TS zowel als zijn vrouw hier wat aan hebben.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:10 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat kan altijd een compromis vinden, zoals bv samen tot een conclusie komen dat er niet buiten de deur gegeten wordt, maar dat er eens wat geexpirimenteerd wordt met seks.
Of dat je bv het idee oppert om ipv seks met anderen te hebben eens samen naar een parenclub te gaan, gewoon voor de leuk en de spanning, niet voor seks met anderen.
Vb, een vrouw heeft de fantasie om een een dp te krijgen, man ziet het niet zitten dat er een andere man bijkomt, dan kan het compromis zijn, we kopen een leuke vibrator om daarmee toch een beetje die dp ervaring te bewerkstelligen.
Het hoeft niet iets lastigs te zijn, maar tot een compromis kan je altijd wel komen ook al moet je daarvoorm uitwijken naar totaal andere dingen dan waar het over begon.
Dat is geen mening, dat is een FEIT....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:23 schreef zebra87 het volgende:
[..]
ik vind het afschuw en jij vind het top.. dat is een fucking MENING! Ga terug naar school en leer nederlands. Het boeit mij ook geen flikker wat je doet met al je sexbuddies, het gaat erom dat ik het juist NIET hoef te weten, en daar had ik het over.
En dat vind ik dus onzin en nogmaals dan wordt het hoog tijd om eens te bespreken waarom er angsten zijn om iets wat alleen maar geuit wordt en zeker niet gedaan wordt zonder echte instemming van de ander.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jouw partner is erin meegegaan, maar ik denk dat de meesten er niet voor open zouden staan, of in ieder geval wel even op hun pik getrapt zouden zijn om in de beeldspraak te blijven.Ik denk daarom dat de kans zeer groot is dat de vrouw van TS gekwetst is al laat ze dat misschien niet merken.
Akkoord, hangt ervan af aan wie je het vraagt trouwens.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:30 schreef erodome het volgende:Neen, want bij een spiksplinternieuwe relatie kan je niet spreken van liefde al,
Dat bedoel ik. Maar het ging mij er meer om wat als hij anders reageerde toen je hem van deze behoefte vertelde. Jij zei namelijk eerder dat je het belachelijk vind (oid) dat iemand gekwetst zou zijn puur door de behoefte van de ander en het vertellen daarvan.quote:Zou mijn huidige partner zeggen ik wil het niet meer dan stopt het vandaag nog, want hem heb ik zeer diep lief, er is geen verschraling van die liefde, in het geheel niet zelfs...
Ja om mijn mening te geven, niet om jouw sexleven te weten..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:32 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is geen mening, dat is een FEIT....
Mijn waarheid is dat dat prima kan zonder dat je relatie minder is, jouw waarheid is dat dat niet kan.
En als je het niet wil weten, dan is er een geweldige oplossing in dit geval, het kruisje dara rechtsbovenaan in de hoek, kortom, je komt er zelf met je neus tussen...
Pfff...en dit bedoel ik nuquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Zou mijn huidige partner zeggen ik wil het niet meer dan stopt het vandaag nog, want hem heb ik zeer diep lief, er is geen verschraling van die liefde, in het geheel niet zelfs...
Er hoeft geen angst achter te zitten. Het kan gewoon zijn dat je diep teleurgesteld bent dat je partner kennelijk niet genoeg heeft aan jou. Afgeknapt zelfs. Walging en wat dies meer zij. Allemaal heel goed mogelijk en voorstelbaar imho.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:33 schreef erodome het volgende:
[..]
En dat vind ik dus onzin en nogmaals dan wordt het hoog tijd om eens te bespreken waarom er angsten zijn om iets wat alleen maar geuit wordt en zeker niet gedaan wordt zonder echte instemming van de ander.
Maar daar is bij de TS geen sprake van geloof ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Er hoeft geen angst achter te zitten. Het kan gewoon zijn dat je diep teleurgesteld bent dat je partner kennelijk niet genoeg heeft aan jou. Afgeknapt zelfs. Walging en wat dies meer zij. Allemaal heel goed mogelijk en voorstelbaar imho.
Misschien moet je dan toch je eigen post even nalezen, want ik las dit ( wat erodome zei)er ook uit.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:36 schreef zebra87 het volgende:
[..]
Ja om mijn mening te geven, niet om jouw sexleven te weten..![]()
En nogmaals *zucht* ik zeg niet dat je relatie dan minder is, ik geloof heus wel dat jouw relatie geweldig is enz enz enz.
Ik zeg alleen.. dat ik vind dat het gauw als sletterig wordt gezien als je het met meerdere mensen doet en dat veel mensen het er tegewoordig te veel over hebben, er te makkelijk over doen en dat het veel te veel op tv is. En ik zei ook niet dat je sletterig bent OMDAT je zo'n film kijkt. Verdraai toch es niet alles![]()
Andersom ook? Dat is de vraag.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:55 schreef paddy het volgende:
[..]
Maar daar is bij de TS geen sprake van geloof ik.
Hij is gek met zijn vrouw,
Denk het wel, anders zegt ze niet, dat ze bang is dat ze hem kwijt raakt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Andersom ook? Dat is de vraag.
Dat zou ook mijn eerste reactie zijn. Maar later zou ik me misschien toch wel genaaid voelen en achterdochtig worden, ook al is de ander juist eerlijk en open (geweest).quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Denk het wel, anders zegt ze niet, dat ze bang is dat ze hem kwijt raakt.
Valt nog wel mee hoor.Zijn volgens mij maar een paar users die het er niet mee eens zijn, en dit op een afkeurende manier zeggen, maar het merendeel praat er gewoon over .quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:13 schreef DS4 het volgende:
Waarom moeten mensen altijd zo negatief doen? TS stelt een doodnormale vraag. Hij heeft een behoefte die vele andere mannen (EN vrouwen) ook hebben. In plaats van dat hij stiekem achter de rug van zijn vrouw die behoeften gaat bevredigen met het risico van een verbroken relatie, bespreekt hij het met zijn vrouw. Ik denk dat 90% van de mannen niet de ballen heeft om het zo open te bespreken.
En de reacties zijn weer standaard. Een en al afkeuring. Lekker makkelijk weer...
Dat laat je dan toch zelf gebeuren?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:08 schreef zebra87 het volgende:
Nou ik heb er best wel last van. Nu dan niet omdat ik een vriend heb, maar eerst werd ik echt regelmatig geplayed door gasten die alleen maar even vlug sex wilden.
Ik niet. Wij hebben elkaar daar ook wel naar gevraagd...ik vind het een heel belangrijk iets, om seks in een relatie met z'n tweetjes te houden, en wilde gewoon weten, hoe mijn vriend daar over dacht, en dan wel op een neutrale manier, dus niet meteen laten merken hoe ik erover dacht.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat zou ook mijn eerste reactie zijn. Maar later zou ik me misschien toch wel genaaid voelen en achterdochtig worden, ook al is de ander juist eerlijk en open (geweest).
Dat is dus een compleet andere situatie toch? Jij vroeg het hem, en hij wil monogamie.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:26 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik niet. Wij hebben elkaar daar ook wel naar gevraagd...ik vind het een heel belangrijk iets, om seks in een relatie met z'n tweetjes te houden, en wilde gewoon weten, hoe mijn vriend daar over dacht, en dan wel op een neutrale manier, dus niet meteen laten merken hoe ik erover dacht.
Het antwoordt was ik dus wel heel blij mee
Ik heb mij er ook altijd over verbaasd.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:23 schreef innovative het volgende:
[..]
Dat laat je dan toch zelf gebeuren?
Ik ben ook niet van de seks met "zomaar iemand". En juist daardoor heb ik altijd weten te voorkomen dat ik geplayed word, om het zo te zeggen. Gewoon, omdat ik van tevoren al duidelijk maak dat ik niet te vangen ben voor zomaar een pleziertje, en wacht met "verder gaan" tot er sprake is van een vaste relatie die ook wel langer gaat duren...
Dat jij zogezegd "last" hebt van players is echt iets wat je jezelf laat overkomen...
Wat ben ik het toch vaak met jou eens.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:13 schreef DS4 het volgende:
Waarom moeten mensen altijd zo negatief doen? TS stelt een doodnormale vraag. Hij heeft een behoefte die vele andere mannen (EN vrouwen) ook hebben. In plaats van dat hij stiekem achter de rug van zijn vrouw die behoeften gaat bevredigen met het risico van een verbroken relatie, bespreekt hij het met zijn vrouw. Ik denk dat 90% van de mannen niet de ballen heeft om het zo open te bespreken.
En de reacties zijn weer standaard. Een en al afkeuring. Lekker makkelijk weer...
De eerste paar reacties zijn al negatief. En het zijn niet de enige. Maar ik heb, eerlijk is eerlijk, niet alle reacties doorgenomen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:23 schreef paddy het volgende:
Valt nog wel mee hoor.Zijn volgens mij maar een paar users die het er niet mee eens zijn, en dit op een afkeurende manier zeggen, maar het merendeel praat er gewoon over .
Wanneer je alleen maar users wilt, die het met je eens zijn, moet je hier niet posten.
Maar ik vind inderdaad wel, dat jij je mening op een normale respectvolle manier kunt uiten.
Ja klopt, maar jij had het over hoe jij je zou voelen, ondanks dat hij eerlijk was.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat is dus een compleet andere situatie toch? Jij vroeg het hem, en hij wil monogamie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |