Teach me, oh great masterquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:13 schreef Insomaniac het volgende:
En terecht.
Zo zien jullie maar lieve users, als je iemand twee jaar lang kankerebolachlamydiagonoerroehivpokkeschurft toewenst, krijgt die persoon het vanzelf.
Zijn de pijnen erg hels?.
.
Het heeft me anders wel twee jaar van mijn leven gekost hoor, Liejannuh!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:13 schreef Liejannuh het volgende:
Noujazeg!!!!
Dat doe je toch niet Inso!!
![]()
Heb je het wel goed gekoeld yvonne? Ziet er niet zo mooi uit.
En als wij iemand dat toewensen , worden we geband.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:11 schreef yvonne het volgende:
Kijk!
Al die jaren verwensingen!!!
Eindelijk resultaat!
[afbeelding]
Ik wil hier graag over klagen
Ik lijd helse pijnen enzo.
Het schijnt dat kontlikken, wel nut heeft dus.....quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:14 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
En als wij iemand dat toewensen , worden we geband.
kankerebolachlamydiagonoerroehivpokkeschurft duh!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:12 schreef The_Terminator het volgende:
Yvonne, wat doe je![]()
Wat heeft ze je nu weer toegewenst?
En terecht. Jullie doen het om stoer te zijn, maar mijn voodooskillzzz hebben echt effect.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:14 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
En als wij iemand dat toewensen , worden we geband.
Bagger verwijderdquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
kankerebolachlamydiagonoerroehivpokkeschurft duh!
als dat echt zo is, krijgen we binnenkort een tekort aan touw en hanghakenquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:13 schreef Insomaniac het volgende:
Zo zien jullie maar lieve users, als je iemand twee jaar lang kankerebolachlamydiagonoerroehivpokkeschurft toewenst, krijgt die persoon het vanzelf.
Dus jullie moeten ook geband worden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En terecht. Jullie doen het om stoer te zijn, maar mijn voodooskillzzz hebben echt effect.
Daarom post ClioPrut hier ook nooit meer. Zijn tumor zit in z'n nek..
Flikker eens op,quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Teach me, oh great master![]()
ontopic: muggenbult?![]()
Waarom ben je jezelf niet,quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:17 schreef eL. het volgende:
Sinds ik die stink Inso ken, vallen mijn haren eruit. Ik hoop dat morgen haar been eraf valt.. /
.
Beledigen van een userquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker eens op,
flinke brandwondebolatyfuskankerschurftpokkengonoreah
Inso's schuld.
Blijven oefenen laffer, je ziet, het werkt écht.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:16 schreef laffer het volgende:
[..]
als dat echt zo is, krijgen we binnenkort een tekort aan touw en hanghaken![]()
Jep, gekoeld, tot m'n arm er bijna afviel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:13 schreef Liejannuh het volgende:
Noujazeg!!!!
Dat doe je toch niet Inso!!
![]()
Heb je het wel goed gekoeld yvonne? Ziet er niet zo mooi uit.
Misschien meen je het diep van binnen toch niet helemaal Shirl. Je moet echt rot tot het bot zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:17 schreef Shirley het volgende:
Maar Inso..waarom werkt het bij jou wel, en bij mij niet? Wat doe ik fout?
haggis, das pas lekkerquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:18 schreef Mirage het volgende:
dat is dom
vlees moet je eerst in handteerbare stukken snijden
alvorens het te bakken
![]()
[afbeelding]
daarom wil ik zo graag in R&P moddenquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Blijven oefenen laffer, je ziet, het werkt écht.
Een muggenbultquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Teach me, oh great master![]()
ontopic: muggenbult?![]()
Je bedoelt dat er ergens een lieflijk iemand in mij schuilt? Jij bent echt té hard!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Misschien meen je het diep van binnen toch niet helemaal Shirl. Je moet echt rot tot het bot zijn.
Kijk! Dat is goed!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jep, gekoeld, tot m'n arm er bijna afviel.
Maar dat zal wel komen door de spelden in m'n poppetje
als het maar een belediging isquote:
T´ is dat ik nu geen digitale camera heb, maar anders maakte ik nu een foto van die <$%$#% mug in mijn kamerquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een muggenbult. In de winter
.
Natuurlijk wel, waarom niet?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een muggenbult. In de winter
.
Sorry. Maar iemand moet het doen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:20 schreef Shirley het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er ergens een lieflijk iemand in mij schuilt? Jij bent echt té hard!
ben je gek!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:20 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Kijk! Dat is goed!
Morgen verkoelende gel halen, verkopen ze vast wel bij de lokale kruidvat/etos/DA/andere drogist!
Toch niet die pestpokkenschurft die ik je ooit toewenste he? DAT WAS EEN GARPJE EL!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:21 schreef eL. het volgende:
[..]
Mijn eigenste ik was plots dood, met plekken overal.
Sinds jij het had over dat ik hersendood zou zijn snap ik niks meer van je posts.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:22 schreef Insomaniac het volgende:
Toch niet die pestpokkenschurft die ik je ooit toewenste he? DAT WAS EEN GARPJE EL!
Heb jij trouwens de :L nog? Ik mis m..
Verbrandquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:20 schreef NiTiN het volgende:
wtf is dat? een arm, dat zie ik nog maar ben je aangepakt ofzo?
Alsof ik jou ooit hersendood zou noemen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:23 schreef eL. het volgende:
[..]
Sinds jij het had over dat ik hersendood zou zijn snap ik niks meer van je posts.
Je bent te lelijk?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:17 schreef Shirley het volgende:
Maar Inso..waarom werkt het bij jou wel, en bij mij niet? Wat doe ik fout?
uit haar vruchtwater komen dus al die muggen, ook `s wintersquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Omdat muggen eieren leggen in water, wat bevroren is.
Neen, muggen vliegen naar het zuiden D0hquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:25 schreef laffer het volgende:
[..]
uit haar vruchtwater komen dus al die muggen, ook `s winters![]()
nee, door een sneeuwpopquote:
als die zo koud als stikstof is geloof ik je,quote:
ja, straks ga jij zeggen dat die beesten nog een navigatie systeem hebbenquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Neen, muggen vliegen naar het zuiden D0h![]()
Dat moet het zijn.quote:
Water buiten wel jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Omdat muggen eieren leggen in water, wat bevroren is.
dan heb je het niet begrepen knurftquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
enne je hoeft niet te huil lachen om je eigen opmerking hoor![]()
ja hoor alsof tomtom dat als interessante doelgroep met potentie zietquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:27 schreef laffer het volgende:
[..]
ja, straks ga jij zeggen dat die beesten nog een navigatie systeem hebben![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Bagger verwijderd
Laten we het ontopic houden!
Toch eigenlijk wel zielig voor Termie en buzzer, voor buzzer begin ik net een beete respect te krijgen (althans een ver en vaag vermoeden dat hij ook best veel goed doet, behalve dan die eeuwige eenregelige botte posts dan) en Termie, tja, dat is een beetje 'verzopen katje'-affiniteit ...quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En terecht. Jullie doen het om stoer te zijn, maar mijn voodooskillzzz hebben echt effect.
Daarom post ClioPrut hier ook nooit meer. Zijn tumor zit in z'n nek..
"te huil lachen" ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
als die zo koud als stikstof is geloof ik je,
enne je hoeft niet te huil lachen om je eigen opmerking hoor![]()
Dat mormel was toch dood?quote:
kun jij gewoon een keer.....quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:29 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Toch eigenlijk wel zielig voor Termie en buzzer, voor buzzer begin ik net een beete respect te krijgen (althans een ver en vaag vermoeden dat hij ook best veel goed doet, behalve dan die eeuwige eenregelige botte posts dan) en Termie, tja, dat is een beetje 'verzopen katje'-affiniteit ...
Maar die twee zijn dus eigenlijk ook al in 'spare-time' ...?
En die klapt iedere keer open en dan stroomt er wondvocht in m'n mouw.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
OT :dat ziet er niet fijn uit Yvonne, er zit ook een beste blaar op.
Was ik maar minder knap.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij zeker moeders mooiste?
We hebben d'r opgezet en staat nu in de vensterbank iddquote:
Hoezo, ben je een puber ofzo?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:32 schreef Opgezwolle. het volgende:
[..]
Had ik maar minder puistekes.![]()
Als het aan Inso ligt wel ja!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:33 schreef Aventura het volgende:
Is het besmettelijk?
ze laat met volle trots haar handtas zien, geil hèquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:32 schreef Handtassenbetaster het volgende:
Ja Inso, wat doe je allemaal met gebruikers van Fok!?
Ha! Ik zag meer!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:34 schreef laffer het volgende:
[..]
ze laat met volle trots haar handtas zien, geil hè![]()
Ik bloos helemaal.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
En die klapt iedere keer open en dan stroomt er wondvocht in m'n mouw.
Ik moet Inso nageven, ze doet het puikend!
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heb jij trouwens de :L nog? Ik mis m..
Ik draag het met trotsquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:40 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb yvonne een lepra-armpje bezorgd. [afbeelding] .
jammer dat het sinterklaasfeest al is geweest anders had ze die arm in je schoen kunnen stoppenquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:40 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb yvonne een lepra-armpje bezorgd. [afbeelding] .
Misschien is het mogelijk dat die inso uit de titel hun kk toewenstquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:29 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Toch eigenlijk wel zielig voor Termie en buzzer, voor buzzer begin ik net een beete respect te krijgen (althans een ver en vaag vermoeden dat hij ook best veel goed doet, behalve dan die eeuwige eenregelige botte posts dan) en Termie, tja, dat is een beetje 'verzopen katje'-affiniteit ...
Maar die twee zijn dus eigenlijk ook al in 'spare-time' ...?
Is dat positief?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
RC..
Jij hoeft géén lepra trouwens..
lepra patienten zijn doorgaans sociaal, ze geven graag hun ledematen af...quote:
Hou je hem wel goed vast, straks verlies je hem.quote:
Sero ja.quote:
Ik heb ze ingevoerd. Natuurlijk heb ik die smilies nog.quote:
Je vergeet tyfus en diarreequote:Op donderdag 26 januari 2006 23:13 schreef Insomaniac het volgende:
En terecht.
Zijn de pijnen erg hels?.
.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:45 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb ze ingevoerd. Natuurlijk heb ik die smilies nog.
Klaagtopicquote:
Als er iemand klaagrecht heeft, ben jij het wel. Arme (WHEHEHE) vrouw.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klaagtopic, die arm is geen onzin
volgens mij is het een hoax,quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klaagtopic, die arm is geen onzin
Gekookt ebolavlees!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
volgens mij is het een hoax,
ps. Waar ruikt het naar?![]()
Hoera, ik hoef geen lepra van Inso.quote:
Over Jarno's dooie lijk!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hmm, vage smilie... Kun je de betekenis toelichten?
Wat heb je die toegewenst?quote:
tijd voor een feestje lijkt me zo?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hoera, ik hoef geen lepra van Inso.
Een auto ongeluk, waarschijnlijk.quote:
Nekkramp. En syfilis. Oh en hiv, AIDS, cholera, graftyfus, vlektyfus, droge tyfus, natte tyfus en gewone tyfus. Zaadbalkanker, grafkanker, grafkanker achter zn hartkleppen en meer van dat soort dingetjes.quote:
dat is zo 2005quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nekkramp. En syfilis. Oh en hiv, AIDS, cholera, graftyfus, vlektyfus, droge tyfus, natte tyfus en gewone tyfus. Zaadbalkanker, grafkanker, grafkanker achter zn hartkleppen en meer van dat soort dingetjes.
Tyfus heyquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nekkramp. En syfilis. Oh en hiv, AIDS, cholera, graftyfus, vlektyfus, droge tyfus, natte tyfus en gewone tyfus. Zaadbalkanker, grafkanker, grafkanker achter zn hartkleppen en meer van dat soort dingetjes.
Weinig zin om een dooie vogelgriep toe te wensen, niet?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
dat is zo 2005![]()
Vogelgriep, das pas dodend![]()
Wensen, weet je welquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Weinig zin om een dooie vogelgriep toe te wensen, niet?
WEER een klacht!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Inderdaad, er zijn al 4 Turken aan overleden, dat is toch zo'n 25 maal zo weinig als er zwervers in Moskou zijn doodgevroren.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
dat is zo 2005![]()
Vogelgriep, das pas dodend![]()
zwervers zijn ook 2005quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, er zijn al 4 Turken aan overleden, dat is toch zo'n 25 maal zo weinig als er zwervers in Moskou zijn doodgevroren.
Ga jij maar mooi verkrampen in de grond of fikken in de oven,quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat je of in de fik gaat, of onder de grond komt te liggen![]()
Lekker de oven in dusquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ga jij maar mooi verkrampen in de grond of fikken in de oven,
ik ga die veertig maagden eens even de kama sutra leren
Neequote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ben jij van de verkeerde kant???
Ik ben geen kaalkop type, maar ben het toch wel eens met sommige rechtse meningen hoor. Laten we het er op houden dat ik er een beetje tussenin sta, dus niet voor een bepaalde kant.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gelukkig maar, die rechtse kaalkoppen kan ik niet uitstaan![]()
Ik ook hoor, maagdje delen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ben geen kaalkop type, maar ben het toch wel eens met sommige rechtse meningen hoor. Laten we het er op houden dat ik er een beetje tussenin sta, dus niet voor een bepaalde kant.
Open er een topic overquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:25 schreef yvonne het volgende:
ja! verkloot m'n klaagtopic ff!
Weer een klacht
Lekker knulquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Laten we dat dan maar doen, biertje erbij?![]()
Sorry, dan maar naar ONZquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:25 schreef yvonne het volgende:
ja! verkloot m'n klaagtopic ff!
Weer een klacht
En dan komen weer die verdraaide mannekes die het topic weer gaan verneuken, en dan moet daar weer een topic over komen, verdraaide vicieuze cirkels ook altijd, die moeten ze eens verbiedenquote:
Als ik een dikke steenpuist op me reet heb zitten ga ik daar toch ook niet mee naar de dokterquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:39 schreef sararaats het volgende:
yvonne, hoe heb je dat weer klaargespeeld?
ga eens naar de dokter met die arm, misschien zit er wel opgehoopte pus in
ik was gewoon een beetje bezorgdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als ik een dikke steenpuist op me reet heb zitten ga ik daar toch ook niet mee naar de dokter![]()
En ik maakte maar een grapjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik was gewoon een beetje bezorgd
Bieneeeee!quote:
Ik wou net gaan slapen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |