Teach me, oh great masterquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:13 schreef Insomaniac het volgende:
En terecht.
Zo zien jullie maar lieve users, als je iemand twee jaar lang kankerebolachlamydiagonoerroehivpokkeschurft toewenst, krijgt die persoon het vanzelf.
Zijn de pijnen erg hels?.
.
Het heeft me anders wel twee jaar van mijn leven gekost hoor, Liejannuh!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:13 schreef Liejannuh het volgende:
Noujazeg!!!!
Dat doe je toch niet Inso!!
![]()
Heb je het wel goed gekoeld yvonne? Ziet er niet zo mooi uit.
En als wij iemand dat toewensen , worden we geband.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:11 schreef yvonne het volgende:
Kijk!
Al die jaren verwensingen!!!
Eindelijk resultaat!
[afbeelding]
Ik wil hier graag over klagen
Ik lijd helse pijnen enzo.
Het schijnt dat kontlikken, wel nut heeft dus.....quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:14 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
En als wij iemand dat toewensen , worden we geband.
kankerebolachlamydiagonoerroehivpokkeschurft duh!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:12 schreef The_Terminator het volgende:
Yvonne, wat doe je![]()
Wat heeft ze je nu weer toegewenst?
En terecht. Jullie doen het om stoer te zijn, maar mijn voodooskillzzz hebben echt effect.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:14 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
En als wij iemand dat toewensen , worden we geband.
Bagger verwijderdquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
kankerebolachlamydiagonoerroehivpokkeschurft duh!
als dat echt zo is, krijgen we binnenkort een tekort aan touw en hanghakenquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:13 schreef Insomaniac het volgende:
Zo zien jullie maar lieve users, als je iemand twee jaar lang kankerebolachlamydiagonoerroehivpokkeschurft toewenst, krijgt die persoon het vanzelf.
Dus jullie moeten ook geband worden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En terecht. Jullie doen het om stoer te zijn, maar mijn voodooskillzzz hebben echt effect.
Daarom post ClioPrut hier ook nooit meer. Zijn tumor zit in z'n nek..
Flikker eens op,quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Teach me, oh great master![]()
ontopic: muggenbult?![]()
Waarom ben je jezelf niet,quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:17 schreef eL. het volgende:
Sinds ik die stink Inso ken, vallen mijn haren eruit. Ik hoop dat morgen haar been eraf valt.. /
.
Beledigen van een userquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker eens op,
flinke brandwondebolatyfuskankerschurftpokkengonoreah
Inso's schuld.
Blijven oefenen laffer, je ziet, het werkt écht.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:16 schreef laffer het volgende:
[..]
als dat echt zo is, krijgen we binnenkort een tekort aan touw en hanghaken![]()
Jep, gekoeld, tot m'n arm er bijna afviel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:13 schreef Liejannuh het volgende:
Noujazeg!!!!
Dat doe je toch niet Inso!!
![]()
Heb je het wel goed gekoeld yvonne? Ziet er niet zo mooi uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |