abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34498971
quote:
En vergeet niet dat het bij de Japanse samurai en in de Romeinse tijd doodnormaal was ;hoewel het dan wel om jongetjes ging.
Maar op discovery zijn goede docu's over dat onderwerp:ook hedentendage zijn er genoeg culturen waar dat normaal is,en als het sociaal geaccepteerd is,is het ook niet schadelijk.
Ik weet dat er ook hier in NL genoeg verhalen zijn van mensen die een dergelijke relatie niet als schadelijk hebben ondervonden,eerder omgekeerd,maar dat wordt krampachtig buiten de publiciteit gehouden.
Zelfs incestueuze relaties [waar ik toch een soort weerzin bij voel] schijnen niet per sé schadelijk te zijn;ik kom uit een nest van psychotherapeuten en hoorde deze verhalen uit eerste hand,in de 70's [toen was ik zelf petit] werden deze kinderen als aangetoond was dat het een liefdevol gezin was en dat er geen schade ontstond NIET uit huis geplaatst,nu wordt beweerd dat het altijd schadelijk is-zo zwart/wit ligt het dus niet,maar dwang is op alle gebied schadelijk natuurlijk.
Ook een ex-vriendin van mij had een dergelijke relatie met haar vader gehad en ze was nog steeds heel close met hem,maar niet meer sexueel fysiek.
.....................
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_34498999
'k sta dus ook gelogd .

Even mailen met de vrienden van de internet poilitie
pi_34499002
quote:
Vanmiddag was er een attack van bijzonder ongenuanceerde,onbeschaafde,grofgebekte personen [duidelijk afkomstig uit de lagere sociale milieus] op deze site;misschien kan er een pw ingesteld worden zodat personen met een storing in de frontale cortex hier niet zomaar kunnen posten en de sfeer verzieken?
Of dat alleen forumleden kunnen posten=ook een oplossing.
Dit openbare karakter houdt mensen ook tegen om zich als forumlid te registreren denk ik;na registratie een pw en als 1% v.d 6000000hits per dag van playtoy dat doen,wordt het hier een levendig forum! Very Happy
PS:ik vreesde even dat de site voorgoed uit de lucht was maar gelukkig laat de wm zich niet indoctrineren door dergelijke zielige figuren.
THUMBS UP!
Echte liefde!
pi_34499004
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
pi_34499092
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:30 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Lagere sociale milieus zeggen ze. Uit welke onderlaag stammen zij dan wel niet.
pi_34499141
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:32 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Lagere sociale milieus zeggen ze. Uit welke onderlaag stammen zij dan wel niet.
Ach joh, die kinderen willen het zélf! Dat wij nou zo bekrompen zijn om dat niet in te kunnen zien, is niet hun probleem.

.
Echte liefde!
pi_34499183
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:11 schreef drugsgebruiker het volgende:
Waarom DDOS'en onze stoere hackerts van het land zo'n site niet??
Bij wat voor instantie kun je dit aangeven ?
Die site mag gesloten worden.
pi_34499277
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:34 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

Bij wat voor instantie kun je dit aangeven ?
Die site mag gesloten worden.
Volgens mij kun je er helaas niets tegen doen. Op de een of andere manier mogen dit soort sites gewoon in NL, net zoals die zieke site martijn.org... En als je ze gaat ddossen dan bestaat er ook nog de kans dat ze degenen die de ddos uitvoeren aan gaan geven, gezien de kromheid van het rechtssysteem hier in NL...
  donderdag 26 januari 2006 @ 22:38:43 #59
3767 Herald
Come get some
pi_34499380
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:36 schreef The_Terminator het volgende:
Volgens mij kun je er helaas niets tegen doen. Op de een of andere manier mogen dit soort sites gewoon in NL, net zoals die zieke site martijn.org...
of van die sites die naieve tienermeisjes aanmoedigen om stiekem pikante fotootjes van zichzelf te maken, want dat is zo volwassen
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_34499438
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:07 schreef drugsgebruiker het volgende:
Zozo, meneertje heeft GeenStijl gelezen...
Ain´t we all
ontopic:
Dit is serieus waar te ziek, dit zou pas verboden moeten worden.
pi_34499655
Dit topic gaat dicht aangezien we dit soort links liever niet op Fok! zien. En zonder link is er eigenlijk geen discussie meer mogelijk, dus gaat het topic ook op slot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')