Oh wacht, het is een pedo sitequote:Op donderdag 26 januari 2006 21:54 schreef longinus het volgende:
Bedanktnu staat mijn IP gelogd bij een pedosite
Bedankt voor de hint. Ik wou er net op klikken totdat ik je post zag !quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:54 schreef longinus het volgende:
Same here, hee bedankt heh!quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Bedankt voor de hint. Ik wou er net op klikken totdat ik je post zag !![]()
Quote eens hier aub, ik open die link niet hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:01 schreef E1f het volgende:
Kreeg de link van een vriendin van mij die't op't ML75 forum had gezien...
M'n bek zakte echt letterlijk ervan open van sommige van de quote's die ik daar op het forum zag.
Echt te erg
quote:k kan ermee leven Wink Met dat lichaampje van haar kan mijn dag niet meer stuk Smile
Ik klikte juist omdat ik die post zag :8quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Bedankt voor de hint. Ik wou er net op klikken totdat ik je post zag !![]()
ja vies ehquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:09 schreef drugsgebruiker het volgende:
Tering, er staan dus misschien geen naaktje plaatjes, maar wel van heel jonge kinderen... Christus... Gewoon open en bloot, en ze lullen er nog echt serieus over ook...
Heb ik dus ook.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:54 schreef longinus het volgende:
Liegert.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:16 schreef Triangeljosti het volgende:
Ik hoop dat de speurneuzen van de AIVD dit topic ook lezen:
"IK KLIKTE PER ONGELUK OP DE LINK! NU IS MIJN IP GELOGD, MAAR IK BEN ZEKER GEEN PEDO!"
Eenschquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:11 schreef drugsgebruiker het volgende:
Waarom DDOS'en onze stoere hackerts van het land zo'n site niet??
Ja ik zag het al via Geenstijl. Pokkeforumquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:54 schreef longinus het volgende:
Niet doen, als je niet bij de rest van de fokkers die er al op geklikt hebben in de cel wilt zitten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:19 schreef mcintosh het volgende:
Ik durf ook niet te klikken...
Stemmingmakerijquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:21 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Niet doen, als je niet bij de rest van de fokkers die er al op geklikt hebben in de cel wilt zitten.![]()
Voor mij geldt: Heeft het tieten? Dan zit het goed.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:20 schreef Herald het volgende:
wat een moraalriddertje is iedereen ineens, wel allemaal ijsmeis.zip downloaden, maar dan zitten zeuren over een forum over jonge meisjes
Saaie site dus...quote:links naar plaatjes/filmpjes
Links naar naakte kinderen NIET toegestaan.
Moderators marth, Jean-Baptiste
We hebben een happer!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:22 schreef Ludwig het volgende:
Tjesus stelletje mietjes! Even klikken naar een site waar gepraat wordt over kleine kindjes is geen misdaad hoor!
Wat dat betreft geeft zo'n forum wel even een blik in het hoofd van een pedo.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:22 schreef Ludwig het volgende:
Tjesus stelletje mietjes! Even klikken naar een site waar gepraat wordt over kleine kindjes is geen misdaad hoor!
Even goed ranzige qoutes daaro. Zelfs een man van boven de vijftig, getrouwd en kinderen die zich afvroeg hoe hij in contact kon komen met jonge meisjes. Zegt zon andere witte ridder op een pony dat je je dan aan moet melden voor werk in kinderdagverblijven. FUCKING HELL!!!!!
geen ijsmeis voor jou dusquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:22 schreef kanaiken het volgende:
Voor mij geldt: Heeft het tieten? Dan zit het goed.
Oh jij hebt liever kleuters die als condoom worden gebruikt?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:23 schreef Triangeljosti het volgende:
Even wat meer info:
[..]
Saaie site dus...
Liever een happer dan een bellerquote:
die door papa wordt gefotografeerd in haar bikini en op een site wordt gepleurdquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:24 schreef drugsgebruiker het volgende:
Het zal je dochtertje wezen.
Sick shit.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:22 schreef Ludwig het volgende:
Even goed ranzige qoutes daaro. Zelfs een man van boven de vijftig, getrouwd en kinderen die zich afvroeg hoe hij in contact kon komen met jonge meisjes. Zegt zon andere witte ridder op een pony dat je je dan aan moet melden voor werk in kinderdagverblijven. FUCKING HELL!!!!!
quote:- Alle pedoseks is schadelijk. Maar er bestaan mensen die anders beweren, die positief terugkijken op hun realtie als kind met een volwassene. Dit wordt zo veel mogelijk GEHEIM gehouden. De waarheid mag niet aan het licht komen!
*zip nog maar even nakijktquote:
True truequote:
.....................quote:En vergeet niet dat het bij de Japanse samurai en in de Romeinse tijd doodnormaal was ;hoewel het dan wel om jongetjes ging.
Maar op discovery zijn goede docu's over dat onderwerp:ook hedentendage zijn er genoeg culturen waar dat normaal is,en als het sociaal geaccepteerd is,is het ook niet schadelijk.
Ik weet dat er ook hier in NL genoeg verhalen zijn van mensen die een dergelijke relatie niet als schadelijk hebben ondervonden,eerder omgekeerd,maar dat wordt krampachtig buiten de publiciteit gehouden.
Zelfs incestueuze relaties [waar ik toch een soort weerzin bij voel] schijnen niet per sé schadelijk te zijn;ik kom uit een nest van psychotherapeuten en hoorde deze verhalen uit eerste hand,in de 70's [toen was ik zelf petit] werden deze kinderen als aangetoond was dat het een liefdevol gezin was en dat er geen schade ontstond NIET uit huis geplaatst,nu wordt beweerd dat het altijd schadelijk is-zo zwart/wit ligt het dus niet,maar dwang is op alle gebied schadelijk natuurlijk.
Ook een ex-vriendin van mij had een dergelijke relatie met haar vader gehad en ze was nog steeds heel close met hem,maar niet meer sexueel fysiek.
quote:Vanmiddag was er een attack van bijzonder ongenuanceerde,onbeschaafde,grofgebekte personen [duidelijk afkomstig uit de lagere sociale milieus] op deze site;misschien kan er een pw ingesteld worden zodat personen met een storing in de frontale cortex hier niet zomaar kunnen posten en de sfeer verzieken?
Of dat alleen forumleden kunnen posten=ook een oplossing.
Dit openbare karakter houdt mensen ook tegen om zich als forumlid te registreren denk ik;na registratie een pw en als 1% v.d 6000000hits per dag van playtoy dat doen,wordt het hier een levendig forum! Very Happy
PS:ik vreesde even dat de site voorgoed uit de lucht was maar gelukkig laat de wm zich niet indoctrineren door dergelijke zielige figuren.
THUMBS UP!
Ach joh, die kinderen willen het zélf! Dat wij nou zo bekrompen zijn om dat niet in te kunnen zien, is niet hun probleem.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:32 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Lagere sociale milieus zeggen ze. Uit welke onderlaag stammen zij dan wel niet.![]()
Bij wat voor instantie kun je dit aangeven ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:11 schreef drugsgebruiker het volgende:
Waarom DDOS'en onze stoere hackerts van het land zo'n site niet??
Volgens mij kun je er helaas niets tegen doen. Op de een of andere manier mogen dit soort sites gewoon in NL, net zoals die zieke site martijn.org... En als je ze gaat ddossen dan bestaat er ook nog de kans dat ze degenen die de ddos uitvoeren aan gaan geven, gezien de kromheid van het rechtssysteem hier in NL...quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:34 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Bij wat voor instantie kun je dit aangeven ?
Die site mag gesloten worden.
of van die sites die naieve tienermeisjes aanmoedigen om stiekem pikante fotootjes van zichzelf te maken, want dat is zo volwassenquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:36 schreef The_Terminator het volgende:
Volgens mij kun je er helaas niets tegen doen. Op de een of andere manier mogen dit soort sites gewoon in NL, net zoals die zieke site martijn.org...
Ain´t we allquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:07 schreef drugsgebruiker het volgende:
Zozo, meneertje heeft GeenStijl gelezen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |