Komt dat lijstje nog! Of hoe zit datquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, jij past beter op de tegenovergestelde lijst
Ik ben Litso.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:44 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
1 notering pas. Van een kloon waarvan ik het orgineel niet ken nogwel.![]()
Jankerd, we heten niet allemaal Gekson.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:15 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben bang voor vervolging.
Hij houdt misschien gewoon niet van toernooien en top 3's!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jankerd, we heten niet allemaal Gekson.
ik vind je een lieve moppermod hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jankerd, we heten niet allemaal Gekson.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
Buzzer op 1!
Ik merk hetquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, jij past beter op de tegenovergestelde lijst
Slaar was ooit een van de betere mods.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:14 schreef SolidasRock het volgende:
Ik wil Slarioux nomineren als slechtste mod ooit! Onderbouwing? Hij kon zijn gelijk niet halen en lulde zich vast en smeerde me mijn 1e (en enige) note aan.
De rest, tsja ik zie pluspunten en minpunten. Neem nou Lupa en Alicey, vreemde vogels maar toch ergens waardeer ik ze wel. Dus geen commentaar verder....
hoezo eigenlijk?quote:
Wij krijgen ook de meeste kliko's over ons heen, inclusief inhoud.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:20 schreef Scorpie het volgende:
Eensch, vooral die Brechtje mag van mij ophoepelen.
BrightEyes en Stofje vallen wel mee. Drugshond en Mutant01 vind ik erger.
Oldenzaaltjuh!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:57 schreef blieblie het volgende:
Misschien kan Arcee een lijstje maken van moderators die het kortst moderator zijn geweest?
Dan nomineer ik daar iig de top 10 van. (De lijst zal wel voornamelijk bestaan uit moderaars die ooit B&H, US of welke variant op dat forum ook zijn geweest).
Van die lui die gaan modereren om een kleurtje stoer is, je dan notes kan lezen etc. om er vervolgens achter te komen dat er toch wel veel tijd zit in modereren..
quote:Het lijkt nu wel een beetje een klucht, maar Oldenzaaltjuh heeft na een kleine week te kennen gegeven dat het modereren hem toch wat tegenvalt qua tijd, en hij wil dan ook weer graag user worden.
Kan natuurlijk een keer gebeuren en we hebben nog altijd liever dat iemand dat dan ook zo snel mogelijk kenbaar maakt dan met tegenzin te blijven doormodde(re)n.
We bedanken Oldenzaaltjuh voor de moeite om het iig te proberen en zullen op korte termijn een andere oplossing zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |