Hmm, al had ik je achteraf wel willen nomineren eigelijk. Samen met die andere van DIG, hoe-heet-ie.quote:
Die staat bij mij op nummer 3quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hmm, al had ik je achteraf wel willen nomineren eigelijk. Samen met die andere van DIG, hoe-heet-ie.
Die dyslect die overal zomaar slotjes op gooit...verdomme, hoe heet-ie!
Dat was wel een aardig geintje, evenals Conflict.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:05 schreef Triangeljosti het volgende:
Ik vond trouwens kastanova een erg dubieuze mod...
Maar wel passend bij het forum natuurlijk. Een vlag op een modderschuit is toch ook geen gezicht?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:47 schreef Quara het volgende:
Brechtje! Want die is zooo vaak aanwezig.
Enne IJsmeis do'h...
amornl87 goed zoeken met google ofzo... hij staat vast nog wel ergens.
Nee, maar een drol erop gaat wat ver, niet?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:09 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Maar wel passend bij het forum natuurlijk. Een vlag op een modderschuit is toch ook geen gezicht?
Nee iets anders, die kneus vindt dat we een stelletje pedo's zijn als we naar ijsmeis googlenquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:09 schreef veldmuis het volgende:
Het is verboden te zeggen dat je ijsmeis een kutmod vind?
Censuur op Fok?
Je bent gewoon de eerste die drie mods noemt.quote:
Geqxon.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:13 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben de enige die er drie kent die er niet meer zijn.
dacht het niet.quote:
Je vergat trouwens David Letterman en ElizabethR.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:13 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben de enige die er drie kent die er niet meer zijn.
SunChaser was hem al voor.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:12 schreef NJ het volgende:
[..]
Je bent gewoon de eerste die drie mods noemt..
Owjaquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:17 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dan mag jij zeggen waar calvobbes moderator van is geweest.
Die kunnen niet tippen aan Sphere. Ik zat wel aan DL te denken trouwens.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:13 schreef NJ het volgende:
[..]
Je vergat trouwens David Letterman en ElizabethR.
GC dus.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:17 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dan mag jij zeggen waar calvobbes moderator van is geweest.
NJ, NJ. NJ.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:17 schreef NJ het volgende:
Ontopic, bitte.
De mensen die een paar posts missen snappen het wel.
Net zo triest iddquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:09 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Maar wel passend bij het forum natuurlijk. Een vlag op een modderschuit is toch ook geen gezicht?
Nou ja zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee, maar een drol erop gaat wat ver, niet?
Altijd wat te klagen, die users van Klaagbaak.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:21 schreef Nitrane het volgende:
Tha_T, The_Terminator, Buzzer
KLB mods
* QyRoZ.en.Anthraxx *quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:21 schreef Nitrane het volgende:
Tha_T, The_Terminator, Buzzer
KLB mods
Je hebt een bruin hoofdquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kweet niet echt.... de meeste mods zijn lief.... eigenlijk allemaal wel
nee ik ben het niet altijd met ze eens. maar vind ze meestal best aardigquote:
Dat brengt me op een eerdere briljante post mijnerzijds.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:19 schreef Quara het volgende:
[..]
Net zo triest idd
Sommigen gooien ook een topic opslot omdat ze het niet volgens hun denken vinden verlopen, wahahahaaaaahaha triest
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:41 schreef Diederik_Duck het volgende:
Om de admins voortdurend in te prenten welke hoogstaande normen zij in acht dienen te nemen stel ik voor om art. 1 lid 1 Wetboek van strafrecht (het nulla poena beginsel) in de topictitel te zetten:
Geen feit is strafbaar dan uit kracht van een daaraan voorafgegane wettelijke strafbepaling.
Daar sluit ik mij volledig bij aanquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:26 schreef Diederik_Duck het volgende:
Geen feit is strafbaar dan uit kracht van een daaraan voorafgegane wettelijke strafbepaling.
Al ging je ertegenin, een wet past zich echt niet voor jou aanquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:35 schreef Quara het volgende:
[..]
Daar sluit ik mij volledig bij aan
Voor mij wel hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Al ging je ertegenin, een wet past zich echt niet voor jou aan.
Het is een kangeroe!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
NAAR EN NIET NA, DOMME KOE! [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Die newbies kennen je gewoon niet Swets.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben gewoon niet genoemd!
Ik ben redelijk incognito tegenwoordigquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:51 schreef NJ het volgende:
[..]
Die newbies kennen je gewoon niet Swets.
En het is niet langer zo dat 90% van je posts bestaat uit "Kuttopic, slotje". Ik denk dat dat ook helpt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben redelijk incognito tegenwoordig
Denk jij dat? Knap.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:52 schreef NJ het volgende:
[..]
En het is niet langer zo dat 90% van je posts bestaat uit "Kuttopic, slotje". Ik denk dat dat ook helpt.
Hoho, mijn sluitposts waren meestal zoiets als 'Verregaande nixerigheid'quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:52 schreef NJ het volgende:
[..]
En het is niet langer zo dat 90% van je posts bestaat uit "Kuttopic, slotje". Ik denk dat dat ook helpt.
Ohja! Die was van jou!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoho, mijn sluitposts waren meestal zoiets als 'Verregaande nixerigheid'
Heb je geen MSN ofzo? Postduif, ICQ, je kent het rijtje wel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:55 schreef NJ het volgende:
[..]
Ohja! Die was van jou!
Ik had twee maanden terug ruzie met een docent toen ik zijn college als zodanig bestempelde en ik vroeg me eigenlijk af hoe ik daar ook alweer op kwam..
Je had hem moeten vertellen dat verregaande nixerigheid nog altijd beter is als 'bagger, optiefen'.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:55 schreef NJ het volgende:
[..]
Ohja! Die was van jou!
Ik had twee maanden terug ruzie met een docent toen ik zijn college als zodanig bestempelde en ik vroeg me eigenlijk af hoe ik daar ook alweer op kwam..
Het zijn gewoon newbiesquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben gewoon niet genoemd!
Whehehe.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je had hem moeten vertellen dat verregaande nixerigheid nog altijd beter is als 'bagger, optiefen'.
"Koop een dagboek"quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoho, mijn sluitposts waren meestal zoiets als 'Verregaande nixerigheid'
jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:02 schreef Godlike02 het volgende:
Maar gaat iemand nog drie namen noemen?![]()
Het gaat nu weer zo een blauw kliekjes topic worden![]()
Wil je graag dat ik je noem dan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:02 schreef Godlike02 het volgende:
Maar gaat iemand nog drie namen noemen?![]()
Het gaat nu weer zo een blauw kliekjes topic worden![]()
Dat moet een geintje zijnquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Sphere
David Letterman
Zodiakk
Prrrrrrrrrrrridemeid
ElizabethR
Gellarboy
en CumshotV
Ja!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:18 schreef The_Terminator het volgende:
En, ben ik al door de stront getrokken? Heb geen zin het hele topic door te lezen namelijk![]()
Die heeft gewoon een hekel aan KLB mods in het algemeenquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:21 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja!![]()
Top 3 slechtste moderators ooit
Toch word je door het slijk gehaald.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die heeft gewoon een hekel aan KLB mods in het algemeen![]()
Ze heette geloof ik anders jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |