Ik heb er geen 1 kunnen ontdekkenquote:Op zondag 12 februari 2006 19:08 schreef DreamAway het volgende:
overigens heb ik geen Niklas Harding plaat gehoord, of heb ik die gemist?![]()
wel de reworked club mix hé! niet die verschrikkelijke schulz mix...quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:48 schreef Xantra het volgende:
[..]
wel de reworked club mix hé! niet die verschrikkelijke schulz mix...
Het was de schulz mixquote:Op zondag 12 februari 2006 19:48 schreef Xantra het volgende:
[..]
wel de reworked club mix hé! niet die verschrikkelijke schulz mix...
Erg cool!quote:Op zondag 12 februari 2006 23:57 schreef Tomaz het volgende:
MIKE draaide trouwens Numb nog meen ik! Best cool!
verdomme...quote:Op zondag 12 februari 2006 23:57 schreef Tomaz het volgende:
MIKE draaide trouwens Numb nog meen ik! Best cool!
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:47 schreef MarkzMan_X het volgende:
.. en natuurlijk DreamAway die ik maarliefst 1 sec heb gesproken, voordat ze zich wegspoedde.
Niet dat dit t goed zal praten, maar t maakt maybe wel t een en ander wat duidelijker...quote:Steeds meer dance-aficionado's keren de massale, commerciele feesten de rug
toe. Armin van Buuren, al jaren behorend tot de internationale dj-top en vorig
jaar weer nummer 3 van de wereld volgens het toonaangevende DJ Mag, geeft ze
gelijk. 'Ik draai zelf ook op Sensation, maar de echte liefhebber zie je daar
niet. Het is het Disneyland van de dance; best leuk een keer per jaar maar niet
meer dan dat. Gelukkig keert de dance weer terug naar de clubs. Daar is de
muziek geboren en daar hoort ze thuis. Als dj is het ook veel bevredigender. Een
festival is toch een grote kermis waar je in een uurtje alleen maar hits staat
te knallen. En iedereen doet dat. Doodvermoeiend voor het publiek, dat daar ook
nog eens stevig voor betaalt. In een club kan je nog eens een hele avond
draaien. Dan kan je een lange set van acht, negen uur neerzetten met een
gevarieerde spanningsboog en af en toe een rustige plaat.'
De set met Remy en Klinkenberg vind ik dus kwa style niet harder. Het is wel een harde variant van een rustigere styl. Maargoed zo zie ik dat... platen als "bad deal" is niet te vergelijken met een tech-trancer imo.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:59 schreef DreamAway het volgende:
jah tis jammer dattie hier in Nederland harder draait dan, naar wat ze zeggen, in het buitenland...
Desondanks heb ik er wel van kunnen genieten, had het ook graag iets anders willen horen(mer in de A&B stijl) , maar het was zeer goed te doen.
Als ik kijk naar Armin samen met R&R klinkt dat in mijn oren als harder, tis geen tech trance, maar wel een hardere stijl, dan prefereer ik toch nog altijd Armin main...
Het isjammer dat hij niet in z'n eentje op armada stage draaide, denk dat het dan toch anders was geweest..want kijk ff naar de volgende quote, uit mijn tentamen![]()
[..]
Niet dat dit t goed zal praten, maar t maakt maybe wel t een en ander wat duidelijker...
Fotoboeken goed bestuderen!quote:Op maandag 13 februari 2006 11:36 schreef DreamAway het volgende:
[..]
verdomme...![]()
[..]
wist trouwens echt na 2 minuten niet meer wie wie was hoor...
hierbij nog fftjes de TL, is wel handig...quote:Op maandag 13 februari 2006 12:06 schreef jackson het volgende:
Verder is het een leuk stukje tekst ja... en dat snap ik ook wel. Maargoed het is onzin omdat als een soort excuus te zien om wazige klote platen te draaien terwijl je bij vlagen (vroeger altijd) een goeie ASOT neerzet. Vette platen heeft hij wel als je naar ASOT luistert.
Aan de andere kant zijn er zat die de hardere sound wel waarderen dus achja... ieder zijn ding![]()
Is wel tof. B-kant is lekkerder van Shadow World maar daar zullen we niet moeilijk over doenquote:Op maandag 13 februari 2006 12:23 schreef DreamAway het volgende:
05. Airbase - Escape
08. Thomas Bronzwaer - Shadow World
09. Racoon - Love You More (Armin van Buuren Remix)
13. Jonas Steur / Propylon - Above
15. Veracocha - Carte Blanche
16. John O'Callaghan - Vendetta
Terecht!quote:en idd..ieder zn ding, laten we het daar maar weer bij houden![]()
Ik zie Armin ook liever anders, maar die paar tech-trance platen kan ik ook gewoon waarderen..
Ik denk niet Armin zich druk maakt over iemand die wat zegt op een forum. Hij is de enige die het als beledigend op kan vattenquote:maar wazige klote platen is n btje beledigend geloof ik...![]()
Ik ben al bezig aldaarquote:
Echt een koopje zeg! Ik kom ze graag uittesten volgende weekquote:Op maandag 13 februari 2006 16:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben al bezig aldaar
65 euri neem ik de hele shit mee
Dan heb ik ze nog niet denkquote:Op maandag 13 februari 2006 16:39 schreef hp22 het volgende:
[..]
Echt een koopje zeg! Ik kom ze graag uittesten volgende week
Nouja, ooit danquote:Op maandag 13 februari 2006 16:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan heb ik ze nog niet denk. Maargoed
Doehh maii die marrrquote:
je bent jammergenoeg niet de enige die die fout heeft gemaakt...quote:Op maandag 13 februari 2006 11:43 schreef jackson het volgende:
Die Armin is zoooooo hard aan het aftaaien... en ik had em nog wel op 1 gezet in de DJ Mag.
06. Deep Voices - Imagenetic (Mac Zimms Remix)quote:Op maandag 13 februari 2006 12:23 schreef DreamAway het volgende:
[..]
hierbij nog fftjes de TL, is wel handig...
01. Arctic Quest - Renaissance
02. Nico Parisi vs Erik Hubo - Metro
03. Armin van Buuren - Control Freak (Sander van Doorn remix)
04. Armin van Buuren - Sail
05. Airbase - Escape
06. ID (DJ Govenor - Red Woods???)
07. Simon Patterson - F16
08. Thomas Bronzwaer - Shadow World
09. Racoon - Love You More (Armin van Buuren Remix)
10. Marcel Woods - Advanced
11. Richard Durand - Make Me Scream
12. Peetu S - Bigger Palace (Dub)
13. Jonas Steur / Propylon - Above
14. Armin van Buuren - Communication Part 4
15. Veracocha - Carte Blanche
16. John O'Callaghan - Vendetta
Lees m'n posts even in je TA tracklist topic. Je hebt er nog niets bij gezetquote:Op maandag 13 februari 2006 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
06. Deep Voices - Imagenetic (Mac Zimms Remix)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |