Volgens mij ben ik de persoon die nog bier van je krijgtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:51 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ik ben veel te naief om dat te geloven![]()
morgen mag iedereen mij n drankie geven als troost dat t uit is met m'n vriend en om te vieren datk mn theorie binnen heb!! (tegenstrijdig he)![]()
Haal "em" uit zijn winterslaapquote:
owjah...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de persoon die nog bier van je krijgt
Proost
Sorry ik kan alleen bier halenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:22 schreef DreamAway het volgende:
[..]
owjah...
jij eentje van mij, ik eentje van jou, maar voor mij geen bier!!!! dus jij bent duurder uit![]()
Komt dat even mooi uit.quote:
Wie?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:49 schreef Beach het volgende:
Kent iemand hier de maandelijkse mixen van MTM![]()
Hoe was ie??quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:44 schreef marciemarcs het volgende:
Jongens, veel plezier vanavond op Trance Energy!
Het is maar goed dat ik niet mee ga want ben extreem brak na Danny Howells gister. Drink er 1 op mij
Armin, Remy & Ronald waren zeker wel tof!quote:Op zondag 12 februari 2006 08:11 schreef MarkzMan_X het volgende:
Mijn TE verslag:
Alles was tof. Behalve Armin.
Scot Project
![]()
quote:I am happy to announce I am producing songs for Tiesto's new artist album. Were 4 songs in. 2 instrumentals and 2 vocal tracks. When you guys find out who's singing on one of them you'll fall over!! Anyone here that has been saying "please make music for a dance floor"....here it is friends, and just in time to finish #6 for me too!! LOT'S OF DANCE MUSIC FROM ME THIS YEAR!!
There are also talks of a joint tour this fall, me with my band and Tiesto DJing (an ps he's starting to rock LIVE) whoot!!
BTmusic.com
Dat was heilig ja.... Klinkenbergjes hielden em goed in de gatenquote:Op zondag 12 februari 2006 08:27 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Armin, Remy & Ronald waren zeker wel tof!![]()
Fuck! die heb ik gemistquote:Op zondag 12 februari 2006 15:52 schreef hp22 het volgende:
Perry was weer geweldig, heerlijke platen kwamen voorbij. Pas een uur binnen maar gelijk helemaal los toen hij Aftermath draaide,
toch vind ik hem nog vetquote:Op zondag 12 februari 2006 16:51 schreef marciemarcs het volgende:
Aftermath is ook wel een klein beetje uitgekauwd nu hoor..
Vorige week draaide Nick Warren hem ook en zag veel mensen zuchten haha
Toch top dat jullie het allemaal naar jullie zin hebben gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |