Ik denk dat je met MMX (JvdB / Joost) even in een achterkamertje wat tijd moet gaan spenderen op TE. Dan krijg je vast een invite van hemquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:50 schreef DreamAway het volgende:
wtf jullie kunnen mensen inviten op trance traffic te komen?![]()
explain...en voorziet mij er ook van bitte![]()
maar dat doe ik alleen met jou!!!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik denk dat je met MMX (JvdB / Joost) even in een achterkamertje wat tijd moet gaan spenderen op TE. Dan krijg je vast een invite van hem
Shit ik had em nog niet weg moeten gevenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:59 schreef DreamAway het volgende:
[..]
maar dat doe ik alleen met jou!!!!![]()
Ja bengelsquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:25 schreef MarkzMan_X het volgende:
Bengels, post dan jullie emailadressen, anders kan ik niet inviten!
Even op je eigen naam klikken en kijken wat er bij invites staatquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:49 schreef _Supreme het volgende:
Hoe kan je inviten?
Ik kan het nergens vinden, terwijl ik er een vip ben
grrrrquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:53 schreef jackson het volgende:
[..]
in een achterkamertje wat tijd moet gaan spenderen op TE.
voel me gekwetstquote:
Just_niek89 @ hotmail.comquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:25 schreef MarkzMan_X het volgende:
Bengels, post dan jullie emailadressen, anders kan ik niet inviten!
jahaa...! En hebben we allemaal al geregistreerd voor de special treatment kaarten die je kunt winnen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:36 schreef Tomaz het volgende:
Woohoo, Sensation is gewoon weer tijdens de vaste weekenden: 1 en 8 juli 2006!
Ik krijg altijd special treatment daarquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:31 schreef DreamAway het volgende:
[..]
jahaa...! En hebben we allemaal al geregistreerd voor de special treatment kaarten die je kunt winnen?![]()
ik ben veel te naief om dat te gelovenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik krijg altijd special treatment daar
Jachtseizoen is openquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:51 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ik ben veel te naief om dat te geloven![]()
morgen mag iedereen mij n drankie geven als troost dat t uit is met m'n vriend en om te vieren datk mn theorie binnen heb!! (tegenstrijdig he)![]()
quote:
Oef, aan de bezoekerslijst te zien zul je dan aardig wat alcohol tot je krijgen!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:51 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ik ben veel te naief om dat te geloven![]()
morgen mag iedereen mij n drankie geven als troost dat t uit is met m'n vriend en om te vieren datk mn theorie binnen heb!! (tegenstrijdig he)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |