Hmm... jammer. Had em liever zien openen eigenlijk. Lekker met pilsje in de handquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:46 schreef marciemarcs het volgende:
Matthew Dekay draait van 12 tot 2 volgende week
Loop jij niet altijd met n pilsje in de hand?quote:Op zondag 5 februari 2006 19:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmm... jammer. Had em liever zien openen eigenlijk. Lekker met pilsje in de hand
Als het even kan wel jaquote:Op zondag 5 februari 2006 19:59 schreef DreamAway het volgende:
[..]
Loop jij niet altijd met n pilsje in de hand?![]()
Uit 2000.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:31 schreef VrijeVal het volgende:
Jullie hebben em natuurlijk al lang, maar ik vind het nummer gewoon té vet
Sureal - You Take my Breath Away (Dj Tiesto Remix)
Beter laat dan nooit natuurlijkquote:
Zie TE topicquote:Op maandag 6 februari 2006 22:03 schreef Xantra het volgende:
- TT -
Dat zou zo maar eens kunnen jaquote:Op maandag 6 februari 2006 23:41 schreef Xantra het volgende:
Matthew gaat het hoogtepunt worden denk ik![]()
Jammer.... Perry en Matthew was vet geweest voor je denk. Maar je kan niet alles hebben. Ik had et wel tof gevonden als je er wasquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:13 schreef marciemarcs het volgende:
Ik heb besloten toch niet te gaan!
Afgelopen zaterdag naar Nick Warren geweest in de Panama en dat was echt extreem vet. (hij kan echt niet draaien maar zijn platenkeuze was top)
Vrijdag naar Danny Howells en dag erna TE zou een beetje te veel van het goede zijn.
Op vinyl bedoel je ? Alsin in je bezit komen ?!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:35 schreef thiamat het volgende:
super... luminary - amsterdam (original & smith and pledger mix) is ook uit sinds gisteren
! die moet in m'n bezit komen !!
Argh! Better luck next time!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:13 schreef marciemarcs het volgende:
Ik heb besloten toch niet te gaan!
Afgelopen zaterdag naar Nick Warren geweest in de Panama en dat was echt extreem vet. (hij kan echt niet draaien maar zijn platenkeuze was top)
Vrijdag naar Danny Howells en dag erna TE zou een beetje te veel van het goede zijn.
jupquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Op vinyl bedoel je ? Alsin in je bezit komen ?!
als je die plaat op vinyl wil hebben, ik heb em wel voor jequote:Op maandag 6 februari 2006 14:31 schreef VrijeVal het volgende:
Over Tiesto muziek gesprokenquote:Op maandag 6 februari 2006 14:31 schreef VrijeVal het volgende:
gewoon Aria willow/dido, heb ik ook ergens voor 4 euro gekocht, ghehehequote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Over Tiesto muziek gesproken
Aria One - Willow (DJ Tiesto's Magikal Remake)
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |