Hmm... jammer. Had em liever zien openen eigenlijk. Lekker met pilsje in de handquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:46 schreef marciemarcs het volgende:
Matthew Dekay draait van 12 tot 2 volgende week
Loop jij niet altijd met n pilsje in de hand?quote:Op zondag 5 februari 2006 19:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmm... jammer. Had em liever zien openen eigenlijk. Lekker met pilsje in de hand
Als het even kan wel jaquote:Op zondag 5 februari 2006 19:59 schreef DreamAway het volgende:
[..]
Loop jij niet altijd met n pilsje in de hand?![]()
Uit 2000.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:31 schreef VrijeVal het volgende:
Jullie hebben em natuurlijk al lang, maar ik vind het nummer gewoon té vet
Sureal - You Take my Breath Away (Dj Tiesto Remix)
Beter laat dan nooit natuurlijkquote:
Zie TE topicquote:Op maandag 6 februari 2006 22:03 schreef Xantra het volgende:
- TT -
Dat zou zo maar eens kunnen jaquote:Op maandag 6 februari 2006 23:41 schreef Xantra het volgende:
Matthew gaat het hoogtepunt worden denk ik![]()
Jammer.... Perry en Matthew was vet geweest voor je denk. Maar je kan niet alles hebben. Ik had et wel tof gevonden als je er wasquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:13 schreef marciemarcs het volgende:
Ik heb besloten toch niet te gaan!
Afgelopen zaterdag naar Nick Warren geweest in de Panama en dat was echt extreem vet. (hij kan echt niet draaien maar zijn platenkeuze was top)
Vrijdag naar Danny Howells en dag erna TE zou een beetje te veel van het goede zijn.
Op vinyl bedoel je ? Alsin in je bezit komen ?!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:35 schreef thiamat het volgende:
super... luminary - amsterdam (original & smith and pledger mix) is ook uit sinds gisteren
! die moet in m'n bezit komen !!
Argh! Better luck next time!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:13 schreef marciemarcs het volgende:
Ik heb besloten toch niet te gaan!
Afgelopen zaterdag naar Nick Warren geweest in de Panama en dat was echt extreem vet. (hij kan echt niet draaien maar zijn platenkeuze was top)
Vrijdag naar Danny Howells en dag erna TE zou een beetje te veel van het goede zijn.
jupquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Op vinyl bedoel je ? Alsin in je bezit komen ?!
als je die plaat op vinyl wil hebben, ik heb em wel voor jequote:Op maandag 6 februari 2006 14:31 schreef VrijeVal het volgende:
Over Tiesto muziek gesprokenquote:Op maandag 6 februari 2006 14:31 schreef VrijeVal het volgende:
gewoon Aria willow/dido, heb ik ook ergens voor 4 euro gekocht, ghehehequote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Over Tiesto muziek gesproken
Aria One - Willow (DJ Tiesto's Magikal Remake)
![]()
Vind je die zo bijzonder danquote:Op woensdag 8 februari 2006 02:42 schreef MarkzMan_X het volgende:
Sodeknetters, als ik Aspect - Hi Jack op TE hoor, ga ik een rondje dansen!
Ik dans vrolijk mee! Had je die plaat trouwens nog niet?quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:42 schreef MarkzMan_X het volgende:
Sodeknetters, als ik Aspect - Hi Jack op TE hoor, ga ik een rondje dansen!
En in 2007 in Turkije, China, Libanon en Rusland, gaat lekkerquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:00 schreef DreamAway het volgende:
Wisten jullie al dat ID&T dit jaar, naast Nederland, België en Duitsland ook in Spanje, Tsjechië en Polen Sensation White gaat houden?![]()
Ze gaan echt goed internationaal![]()
http://www.sensation-white.com/portal/
wow heequote:Op woensdag 8 februari 2006 18:07 schreef hp22 het volgende:
[..]
En in 2007 in Turkije, China, Libanon en Rusland, gaat lekker
De ene zijn dood...quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:35 schreef Tomaz het volgende:
Die Miles! Die wordt straks wereldwijd onbewust herdacht! Geweldig!
Heej poepzak, reageer eens op mn mail van een paar dagen terug!quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:13 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
De ene zijn dood.... [/jammer]
Die Russen gaan zeker weten helemaal uit hun dak. Die zijn gek van alles wat Westers is. Toen de Red Hot Chilli Peppers voor het eerst op het Rode Plein optraden, werd het publiek zo uitzinnig van vreugde dat de politie dacht dat ze aan het rellen waren.. Menig Rus die een knuppeltje op zijn dopje kreeg.
Dan krijg je een mailtje en kan je je registreren op Trance Traffic. Het zit al een tijdje vol... maar ik heb een invite zodat je op Trance Traffic kan.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:27 schreef marciemarcs het volgende:
Wat houd dat in dan??
Welk aandeel daarvan is voor mij? Aangezien ik jou weer ge-invite hebt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:43 schreef jackson het volgende:
Ik heb een Invite over op Trance Traffic. Bieden graag vanaf 10 euro
Er mag ook uitbetaald worden in bier op Trance Energy.. Kleine tip.. Sol voor me kopen in de Asta doet het beter
verrek, ik heb ook nog een invite op TT.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:43 schreef jackson het volgende:
Ik heb een Invite over op Trance Traffic. Bieden graag vanaf 10 euro
Er mag ook uitbetaald worden in bier op Trance Energy.. Kleine tip.. Sol voor me kopen in de Asta doet het beter
Check je mail weer eens.quote:
Geef weg die dingen dan!quote:
50% heh.... Dus maak je borst maar natquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:29 schreef m-kay het volgende:
[..]
Welk aandeel daarvan is voor mij? Aangezien ik jou weer ge-invite hebt..
You've got mail!quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:45 schreef Xantra het volgende:
trancetraffic... ooit zat ik er (toen liepen ze nog flink achter), maar ben me gegevens kwijt, en kan er niet meer achter komen wat me gegevens waren, zuur dus![]()
rielekstquote:
En nu die Ratio maar hoog houdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |