'Whatever' is net uit als nieuwe single (staat al wel op z'n album)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even een vraagje over Ferry Corsten, waar issie de laatste tijd mee bezig? Ik hoor vrij weinig van m, maar heb nu toevallig twee nieuwe sets van m (MixMag en Intensivisation oid) die goed te doen zijn. Komt er een nieuw album oid?
volges mij is over ong 2 maanden de release van z'n nieuwe album, met n feessie in de HMH..solo als t goed is...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even een vraagje over Ferry Corsten, waar issie de laatste tijd mee bezig? Ik hoor vrij weinig van m, maar heb nu toevallig twee nieuwe sets van m (MixMag en Intensivisation oid) die goed te doen zijn. Komt er een nieuw album oid?
Die release feestjes zijn altijd wel tofquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:19 schreef DreamAway het volgende:
[..]
volges mij is over ong 2 maanden de release van z'n nieuwe album, met n feessie in de HMH..solo als t goed is...![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:03 schreef d.n3rd het volgende:
Ik doe nog wat tranceplaten van de hand trouwens, iemand nog behoefte aan een flink (en dan ook echt een flink pak) trance platen? http://www.discogs.com/user/hansverkooptplaten
Zitten ook nog wat andere stijlen bij, maar het is dus hoofdzakelijk trance. Kijk maar eens.
En om offtopic reacties te voorkomen enzo, mocht iemand interesse hebben; djhance@gmail.com
Minimalclickhousetechnogrooveprogressive....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:26 schreef _Supreme het volgende:
listening to: 'Sasha & John Digweed - Northern Exposure'. Welke muziekstijl is dat eigenlijk?
ik ken het als progressivehouse...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:26 schreef _Supreme het volgende:
listening to: 'Sasha & John Digweed - Northern Exposure'. Welke muziekstijl is dat eigenlijk?
Gelukkig lekker om 22:00 al...en we gaan weer lekker 2 uur muisklikken...quote:De voorverkoop voor zowel Sensation White als Black gaat vrijdag 3 maart om exact 22:00 uur van start. Je kunt op de volgende manieren je tickets bestellen:
Via internet: TicketOnline en dan doorklikken naar Sensation!
Via de telefoon: 0900 - 300 6000 (45 cpm)
Ticket kosten:
Sensation Regular ¤ 60,-- ex fee
Sensation Deluxe ¤ 110,-- ex fee
SENSATION Deluxe houdt het volgende in:
- aparte ingang in het Hoofdgebouw van de ArenA
- 3 extra party zalen met nog 5 extra DJ's
- extra loungezaal met restaurant
- toegang tot de eretribune
Je plaatje doet het niet in het topic (geen hotlinking), wel een grappige plaatquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:36 schreef DreamAway het volgende:
Update-je:
[..]
Gelukkig lekker om 22:00 al...en we gaan weer lekker 2 uur muisklikken...![]()
en voor valentijn nog!!!![]()
[afbeelding]
Ik moest voor school om 6 uur s'morgens opstaan, en ik zat daarna een dik uur in de trein. Ik had Northern Exposure opgezet na een hele lange tijd, en ik zat die hele tijdreis in een soort van trancequote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:46 schreef Xantra het volgende:
[..]
ik ken het als progressivehouse...
lang geleden dat ik die gehoord heb, binnenkort ff doen![]()
Ja geen dankquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:53 schreef Xantra het volgende:
Portfolio aan het schrijven is met Tiësto's Magik 2 Story Of The Fall op de achtergrond, gaat als een trein zo![]()
edit: nu met Tiësto Magik 7 Live in Los Angeles op de achtergrond![]()
edit: nu met Tiësto Magik 5 Heaven Beyond op de achtergrond![]()
Hoe lang bende gij al mod?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:54 schreef Messenga het volgende:
03-m.i.k.e.-strange_world_(m.i.k.e._2006_rework)-mip.mp3
M.I.K.E. heeft hier onder zijn kunnen gepresteerd, dat kan echt niet bij zo'n 'beladen' remix.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:54 schreef Messenga het volgende:
03-m.i.k.e.-strange_world_(m.i.k.e._2006_rework)-mip.mp3
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:31 schreef swopfile het volgende:
[..]
M.I.K.E. heeft hier onder zijn kunnen gepresteerd, dat kan echt niet bij zo'n 'beladen' reWORK
Cool!quote:In Search Of Sunrise 5 –Los Angeles- will hit record stores April 25th 2006 worldwide. It will be packaged in a special slipcase, printed with metallic foil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |