Hoe laat is dat?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:44 schreef Peter6000 het volgende:
Je kon het zo goed,
beter dan ik,
je kan het nog steeds,
net zo als toen,
in het begin.![]()
Woensdag treedt Spinvis gratis op bij Fame in de Kalverstraat
![]()
![]()
Ik ga erheen
bron: www.spinvis.nl
Dagen van gras, Dagen van Stroquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:07 schreef Borkydude het volgende:
Ik vind hem echt goed.
Wie kan mij nou echt ff dé 5 beste Spinvis nummers noemen, dan kan ik die downloaden.
Weet ik niet, ze mailen ook niet terug...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:05 schreef Insomaniac het volgende:
Hoe laat is dat?
En als aanvulling daarbij: Zeker niet de minste namen, neem bijvoorbeeld een Reiziger en een Dagelet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:02 schreef Peter6000 het volgende:
Ook al omdat ie tijdens zijn concerten gewoon 8 muzikanten meeneemt, die moeten ook betaald worden
Hmzfuck. Met gewoon werken en Alkmaar-Amsterdam kost me ook een half uur reizen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Weet ik niet, ze mailen ook niet terug...
Ik denk in de loop van de middag
Verheug me er wel op... lekker kleinschalig optreden geeft toch wat extra`s
Ach, de spinvistopics uit 2002 waren al net zo pseudo-elitair (ik kan alleen Plaats hier alvast uw Spinvis-verzoekjes terugvinden nu).quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:14 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik erger me aan die pseudo-intellectuelen die die muziek pas ontdekt hebben en het met alle macht beginnen te claimen.![]()
en wie toen mijn vrienden zijn geweest...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ach, de spinvistopics uit 2002 waren al net zo pseudo-elitair (ik kan alleen Plaats hier alvast uw Spinvis-verzoekjes terugvinden nu).
Jij ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, de spinvistopics uit 2002 waren al net zo pseudo-elitair (ik kan alleen Plaats hier alvast uw Spinvis-verzoekjes terugvinden nu).
Och jee. Dat topic schreeuwt ook om repliek he.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ah, gevonden. Alle pseudo-elite bij elkaar (maar wél van het eerste uur):
Ronnie gaat naar huis
Hoera, ik ben pseudo-elite. Waar blijft mijn tag?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ah, gevonden. Alle pseudo-elite bij elkaar (maar wél van het eerste uur):
Ronnie gaat naar huis
Limonadeglazen Wodkaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:07 schreef Borkydude het volgende:
Ik vind hem echt goed.
Wie kan mij nou echt ff dé 5 beste Spinvis nummers noemen, dan kan ik die downloaden.
Is in de avond, maar je hebt bevestigingsmail nodig... schijnbaar is het al vol.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Weet ik niet, ze mailen ook niet terug...
Ik denk in de loop van de middag
Verheug me er wel op... lekker kleinschalig optreden geeft toch wat extra`s
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:25 schreef BaantjerWebby het volgende:
Is in de avond, maar je hebt bevestigingsmail nodig... schijnbaar is het al vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |