Hoe laat is dat?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:44 schreef Peter6000 het volgende:
Je kon het zo goed,
beter dan ik,
je kan het nog steeds,
net zo als toen,
in het begin.![]()
Woensdag treedt Spinvis gratis op bij Fame in de Kalverstraat
![]()
![]()
Ik ga erheen
bron: www.spinvis.nl
Dagen van gras, Dagen van Stroquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:07 schreef Borkydude het volgende:
Ik vind hem echt goed.
Wie kan mij nou echt ff dé 5 beste Spinvis nummers noemen, dan kan ik die downloaden.
Weet ik niet, ze mailen ook niet terug...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:05 schreef Insomaniac het volgende:
Hoe laat is dat?
En als aanvulling daarbij: Zeker niet de minste namen, neem bijvoorbeeld een Reiziger en een Dagelet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:02 schreef Peter6000 het volgende:
Ook al omdat ie tijdens zijn concerten gewoon 8 muzikanten meeneemt, die moeten ook betaald worden
Hmzfuck. Met gewoon werken en Alkmaar-Amsterdam kost me ook een half uur reizen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Weet ik niet, ze mailen ook niet terug...
Ik denk in de loop van de middag
Verheug me er wel op... lekker kleinschalig optreden geeft toch wat extra`s
Ach, de spinvistopics uit 2002 waren al net zo pseudo-elitair (ik kan alleen Plaats hier alvast uw Spinvis-verzoekjes terugvinden nu).quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:14 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik erger me aan die pseudo-intellectuelen die die muziek pas ontdekt hebben en het met alle macht beginnen te claimen.![]()
en wie toen mijn vrienden zijn geweest...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ach, de spinvistopics uit 2002 waren al net zo pseudo-elitair (ik kan alleen Plaats hier alvast uw Spinvis-verzoekjes terugvinden nu).
Jij ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, de spinvistopics uit 2002 waren al net zo pseudo-elitair (ik kan alleen Plaats hier alvast uw Spinvis-verzoekjes terugvinden nu).
Och jee. Dat topic schreeuwt ook om repliek he.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ah, gevonden. Alle pseudo-elite bij elkaar (maar wél van het eerste uur):
Ronnie gaat naar huis
Hoera, ik ben pseudo-elite. Waar blijft mijn tag?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ah, gevonden. Alle pseudo-elite bij elkaar (maar wél van het eerste uur):
Ronnie gaat naar huis
Limonadeglazen Wodkaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:07 schreef Borkydude het volgende:
Ik vind hem echt goed.
Wie kan mij nou echt ff dé 5 beste Spinvis nummers noemen, dan kan ik die downloaden.
Is in de avond, maar je hebt bevestigingsmail nodig... schijnbaar is het al vol.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Weet ik niet, ze mailen ook niet terug...
Ik denk in de loop van de middag
Verheug me er wel op... lekker kleinschalig optreden geeft toch wat extra`s
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:25 schreef BaantjerWebby het volgende:
Is in de avond, maar je hebt bevestigingsmail nodig... schijnbaar is het al vol.
top 5 lijstjesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:07 schreef Borkydude het volgende:
Ik vind hem echt goed.
Ik vond Flamingo eerst echt helemaal niks en zo ongeveer het minste nummer van zijn album ... en toen zag ik Spinvis live en was Flamingo HET nummer van de avond, wat was dat gruwelijk goed zeg.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:18 schreef Daniel.San het volgende:
..
-Flamingo _> "Zwart, zwart, zwart is het laatste bloed" Boom Boom Boom Boom
Idem.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:01 schreef BaantjerWebby het volgende:
Was super... 21 april naar Haarlem - Patronaat!
Wanneer is ie dan in de Effenaar?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:29 schreef Weakling het volgende:
Zulke goede herinneringen aan het concert in de Mezz Breda, dat ik een kaartje voor het concert in de Effenaar heb gekocht. Nog een keer, nog een keer![]()
Het is de grootste belgische spinvis fansite / club.. niet officieel dus.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:47 schreef Peter6000 het volgende:
De Belgische Spinvis site heeft een forum: www.spinvis.be![]()
Wel met een ontzettend lelijke achtergrondkleur, vind ik zelf.
Weet eigenlijk niet of het een officiële site is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |