Hai!quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:37 schreef MissBliss het volgende:
Hoi!
Ik ga nog niet weg!quote:
Bupa!quote:
Als jij het even allemaal 'letterlijk' vertaalt, zet ik het in gedichtvorm.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:37 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nou, het moet een gedicht blijven in het Nederlands.
En dat is verdomd moeilijk.![]()
Doe ik.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als jij het even allemaal 'letterlijk' vertaalt, zet ik het in gedichtvorm.
Geen Babelfish ofzo, hè! Wel een normale vertaling, graag.quote:
Ik zeg alleen dag als ik wegga...quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan ik je nog wel een goedenavond toewensen!
Ik hierquote:
Die van mij komt rechtstreeks uit een vertaalcomputerquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet dat ik die van Sven slecht vind ofzo.!!! Maar ik dacht dus dat je iets anders bedoelde.
Ik was er ook best content meequote:
Niet ga Zacht in Die Goede Nacht niet gaan zacht in die goede nacht, zou de oude dag en rave bij het sluiten van dag moeten branden; Woede, woede tegen het sterven aan het licht.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Geen Babelfish ofzo, hè! Wel een normale vertaling, graag.
Whehe, whihi, whehe.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die van mij komt rechtstreeks uit een vertaalcomputer.
Ja, sorry. Ik ben er nu pas weer. Ik was net even weg. Vandaar.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:11 schreef Paltos het volgende:
Bupatih, haast je niet. Ik wil het afhebben over .. een maand..
quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik was er ook best content mee
Jij én Sven vergaten 'they' in de tweede regel te vertalen. Klopt dat?quote:Though wise men at their end know dark is right,
Because their words had forked no lightning they
Do not go gentle into that good night.
Jij dan met je TTquote:
Correct.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:16 schreef Bupatih het volgende:
Vraagje:
[..]
Jij én Sven vergaten 'they' in de tweede regel te vertalen. Klopt dat?Want die 'they' hoort toch 'eigenlijk' bij de derde regel? Maar ik zie hem daar niet terugkomen in jullie vertalingen.
Laten we het houden op opzettelijk doen alsof we dat niet zagen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:16 schreef Bupatih het volgende:
Vraagje:
[..]
Jij én Sven vergaten 'they' in de tweede regel te vertalen. Klopt dat?Want die 'they' hoort toch 'eigenlijk' bij de derde regel? Maar ik zie hem daar niet terugkomen in jullie vertalingen.
Whehe! Scherpquote:
Tuurlijk niet!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe! Scherp!
Pff, ik heb dan ook niet gezegd dat er wat mis is met narcisten.
Ga je naar bedje toe?quote:
Ik heb ook gegoogled.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
Hmm, ik zag het eerlijk gezegd wel als een uitdaging om zoiets in dichtvorm te zetten!
Maar hey, ik ben ook niet dom.Ik heb eerst maar eventjes goed gegoogled.
Als ik niet zo lui was, had ik het wel zelf gedaan.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:21 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dat heb jij niet gedaan, hé!![]()
Toch dankjewel.![]()
Dit zal voldoen. Waar heb je het gevonden?![]()
We, gaan naar bed toequote:Op donderdag 26 januari 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga je naar bedje toe?
Trusten, fan! Droom maar lekker over mij.
Ja precies.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een slechte googler.
Oeh.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:23 schreef Messenga het volgende:
[..]
We, gaan naar bed toe
Vriendin en ik.
Dus van dromen komt het niet![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:24 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja precies.
Geef me wat google-tips.![]()
Rustenquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oeh.
Nou, "welterusten" dan maar.
quote:Door het licht van je ogen
zie ik held're regenbogen
vol met regen, vol met zon
Jou beminnen, ik wou dat ik het kon
Dat kan nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:32 schreef Paltos het volgende:
[..]
Iemand van m'n klas heeft dat gedicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |