vorige deeltjesquote:Gary Flippen's GTO.
with Wenzler Series II heads.
445 cu. in. 774hp @7500 rpm
quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
http://videos.streetfire.net/Player.aspx?fileid=51F08AD2-A549-43F0-AD1B-E91F288808EB&p=0
die V12![]()
![]()
Nog even en je verhuist naar het mooie zeeland?quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
straks een liedje over een heftruckchauffeur
Maar eerst eten
Neequote:Op donderdag 26 januari 2006 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
klaar met dozen uitwonen?
Voor vandaag wel, straks weer verder leren voor mn tentamenquote:
({)(})quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Voor vandaag wel, straks weer verder leren voor mn tentamen
quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar ik las dat je aan het vreemd gaan bent![]()
Sorry voor het postzegelformaat foto'squote:Hij's binnen
Maandag info gevraagd, dinsdag geld overgemaakt. Woensdagafgestuurd en vandaag op de mat.
Zo hoort het.
Besteld en geleverd via www.dutchpowertrading.nl
De levering:
De wideband oxigen sensor:
Manual:
Alles in doos:
Het schermpje(veel mooier in het zwart dan in een andere kleur!)
Het hele setje:
Mmarkk's boostsensor voor zijn ZT2 setje. Meegekomen met mijn levering.
Houd het vol tot 3.5 Bar.(dat is 2.5 bar hoger dan ik ooit zal gaan denk ik)
Kostte over de 100 euro, en dat was het mij niet waard. Misschien ooit, maar ik heb nu een goede.
(mmarkk is mijn sleutel- en supraheld. hij heeft een 430+pk supra en helpt met het rebuilden en tunen)
een andere manquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een andere manterwijl je van PTA SC bent
![]()
Het is een soort lambda(O2) sensor, maar dan met een breder bereik. vandaar de benaming 'wideband'.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:16 schreef BaraCuda het volgende:
Geen flauw idee wat het allemaal doet
Oh het is geen permanente installatie dus?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:20 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Het is een soort lambda(O2) sensor, maar dan met een breder bereik. vandaar de benaming 'wideband'.
Je kan er je A/F ratio mee meten.
A/F = Air to Fuel ratio, dus hoeveel brandstof er per luchteenheid wordt geïnjecteerd.
Aan de hand daarvan kan je dus zien of je 'te rijk' of 'te arm' loopt.
Te arm houd in dat er teveel lucht ten opzichte van de brandstof word ingespoten, en hierdoor kan het nogal te heet worden in je motor, wat weer verbrande kleppen, gesmolten zuigers en/of gaten in je onderblok tot gevolg heeft.
Te rijk betekent een slecht (hoog) benzineverbruik, en je uitstoot is te hoog. (Onvolledige verbranding)
Daardoor kom je bijv. niet door de apk.
Een andere sensor is 'EGT', wat staat voor 'Exhaust gas temperature', oftewel uitlaatgastemperatuur meter.
Ook hieraan kan je dus zien/meten of het misschien te warm wordt in je motor wat bovengenoemnde consequenties tot gevolg kan hebben.
Dan is het goedquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
een andere man
Lameniet lachen![]()
Ik ben trouw hoor![]()
Jawelquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh het is geen permanente installatie dus?
Samen met een boostcontroller kan je dan allemaal presets maken. Lijkt me iigquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat afstellen van te arm of te rijk stel je toch 1x af neem ik aan
Mja de Fast & The Furious Holland Oost editie, met hendige sjieke trekkerpullsquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:48 schreef Fugie het volgende:
tjabbo, hebben ze je al gepolst vorr fast en de furious
dat gaat een hit worden, dat is niet eens te beschrijven ! Eeennneehh sjonniiieh en aanitah met de manta gsi doohr de pohlder scheuruh weetjeh, met natuurlijk andreeetje op de achtegrond wat wil je nog meer?!quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja de Fast & The Furious Holland Oost editie, met hendige sjieke trekkerpulls
ow daar zeg je wat, binnenkort int mecc dragracenquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja de Fast & The Furious Holland Oost editie, met hendige sjieke trekkerpulls
oooowwww laat tjabbo het maar niet horen, dan komt ie strax met zijn japanse vriendjes jullie eruit boekenquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
ow daar zeg je wat, binnenkort int mecc dragracen
Wedden dat Joop met z'n supercharged Capri de klinkers uit de dorpsstraat ragtquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat gaat een hit worden, dat is niet eens te beschrijven ! Eeennneehh sjonniiieh en aanitah met de manta gsi doohr de pohlder scheuruh weetjeh, met natuurlijk andreeetje op de achtegrond wat wil je nog meer?!
en dan komt tjabbo in zijn clownssuit de boel op stelten zetten met zijn a/f ratio meter ding apparaat en dan boost ie ervandoor met zijn nos!quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wedden dat Joop met z'n supercharged Capri de klinkers uit de dorpsstraat ragt
Gimme boost Mofo!quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:58 schreef Fugie het volgende:
[..]
en dan komt tjabbo in zijn clownssuit de boel op stelten zetten met zijn a/f ratio meter ding apparaat en dan boost ie ervandoor met zijn nos!
kan niet wachten sjoewe!
jullie? ik doe niet eens mee manquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
oooowwww laat tjabbo het maar niet horen, dan komt ie strax met zijn japanse vriendjes jullie eruit boeken
ow ik kreeg de indruk dat jij ging dragracen. Ik dacht; nou nou nou, dat is nou typisch iets voor mukie!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
jullie? ik doe niet eens mee man
Heb wel een japanner
ik zou wel willenquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
ow ik kreeg de indruk dat jij ging dragracen. Ik dacht; nou nou nou, dat is nou typisch iets voor mukie!
En de 190D FBG's die even orde op zaken komen stellenquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:00 schreef Fugie het volgende:
o bijna de bad guy vergeten gek! Boze bojo in zijn alfa v6 komt iedereen vet smoken!
wij gingen met de voetbal playstation spelen met van die mannen van 30-40 enzo. NFSU spelen natuurlijk, waren ze helemaal verslaafd hebben ze allemala zon ding gekocht (hebben toch kinderen dus mooi excuus als de vrouw ernaar vraagt) lopen ze constant over nos enzo te ouwehoeren, echt fantastisch.quote:
Heb jij ook altijd dat als je lekker aan het draggen bent en die tweede tank "Naaaaws" erin drukt er een stuk vloer uit je auto sodemieterdquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:03 schreef Fugie het volgende:
[..]
wij gingen met de voetbal playstation spelen met van die mannen van 30-40 enzo. NFSU spelen natuurlijk, waren ze helemaal verslaafd hebben ze allemala zon ding gekocht (hebben toch kinderen dus mooi excuus als de vrouw ernaar vraagt) lopen ze constant over nos enzo te ouwehoeren, echt fantastisch.
ga fietsen gek, mijn opel is nog snellerquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:04 schreef MicHELLo het volgende:
* snelle japanner meldt zich
daar snapte ik dus echt helemaal nix van, bedoel hoe de neuk kan je bodemplaat er nou uit tieven. Het was geen opel ofzo dus roest was het nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heb jij ook altijd dat als je lekker aan het draggen bent en die tweede tank "Naaaaws" erin drukt er een stuk vloer uit je auto sodemieterd
dan geen deel 3 hequote:Op donderdag 26 januari 2006 22:05 schreef Fugie het volgende:
[..]
zie je wel
en sjoewe, fbg komen pas in deel 2 aan bod. Save the best for lest enzo
supra van welk jaar?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:04 schreef MicHELLo het volgende:
* snelle japanner meldt zich
dan mag het welquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:09 schreef Fugie het volgende:
[..]
deel 3 kom jij, girl power WHOEEEEE
met of zonder turbo?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:10 schreef MicHELLo het volgende:
vier en negentig met maar 116.nogwat op de tellert
Mja man, hendig abnormale G-krachten enzoquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:09 schreef Fugie het volgende:
[..]
daar snapte ik dus echt helemaal nix van, bedoel hoe de neuk kan je bodemplaat er nou uit tieven. Het was geen opel ofzo dus roest was het niet
wat denk je gek, die cruisers hebben ook 2 turbos op hun 5 liter motor en nos. die boek je er niet uit ouwequote:Op donderdag 26 januari 2006 22:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja man, hendig abnormale G-krachten enzo
En het mooiste is nog wel, hoe ver die bakken ook opgevoerd zijn, ze worden allemaal bij gehouden of ingehaald door police cruisers
neequote:Op donderdag 26 januari 2006 22:13 schreef MicHELLo het volgende:
met grote single turbo![]()
een SP57 met een A/R van 0.58, snap je?
Waarom rijdt niet iedereen in een policecruiser danquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat denk je gek, die cruisers hebben ook 2 turbos op hun 5 liter motor en nos. die boek je er niet uit ouwe
sex met de exquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:17 schreef Mukie het volgende:
waarom bellen exen op om "even gezellig bij te kwebbelen"
wat denk jequote:Op donderdag 26 januari 2006 22:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Waarom rijdt niet iedereen in een policecruiser dan![]()
nee dank je, geen zinquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
sex met de ex
schijnt veel voor te komen
zonde van de kabels dat die niet nog mooi weggewerkt zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:19 schreef MicHELLo het volgende:
Pfff, moet ik eerst een ex van je worden om gezellig bij te kwebbelen?
[afbeelding]
dat is 'em
dan flitsen er teveel lui?quote:
ietjes meer....quote:
das toch niet orgineel dan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ietjes meer....
een sp57 moet de 500pk op de wielen wel halen![]()
nee gek, dat imago, zie jij jezelf al rondrijden door downtown maastricht in je cruiser met lichtjes erop en heel groot police op de zijkantquote:
nee een single turbo is idd niet standaard op dat model supraquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
das toch niet orgineel dan?
ik zei immers dat ik niet wist wat die mumbojumbo was wat hij typte
domme vraagquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:23 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee gek, dat imago, zie jij jezelf al rondrijden door downtown maastricht in je cruiser met lichtjes erop en heel groot police op de zijkant
lekker puhquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nee een single turbo is idd niet standaard op dat model supra![]()
Als je daarmee iedereen eruit boekt, zeker welquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:23 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee gek, dat imago, zie jij jezelf al rondrijden door downtown maastricht in je cruiser met lichtjes erop en heel groot police op de zijkant
nou danquote:
heeft die al op een dyno gestaan eigenlijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:24 schreef MicHELLo het volgende:
Nope, is niet meer origineel, ik heb de twee turbootjes eraf geschroefd en deze erop gejetst
En aangezien dat mn sig isquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je daarmee iedereen eruit boekt, zeker wel
oiquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:24 schreef MicHELLo het volgende:
Nope, is niet meer origineel, ik heb de twee turbootjes eraf geschroefd en deze erop gejetst
ziet ze een big single turbo mark 4 en dan zegt ze als eerste dat de kabels niet netjes zitten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
zonde van de kabels dat die niet nog mooi weggewerkt zijn.
dat is ook het 1ste wat ik dachtquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:31 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ziet ze een big single turbo mark 4 en dan zegt ze als eerste dat de kabels niet netjes zitten.
vrouwen
jawel. Je moet alles in de gaten houden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh het is geen permanente installatie dus?
niet met die van mij.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Samen met een boostcontroller kan je dan allemaal presets maken. Lijkt me iig
He zet es een nieuwe avater erin. stickerboyquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:31 schreef MicHELLo het volgende:
Nope, dat heb ik nog niet gedaan, ben zelfs met mijn vorige single niet wezen dyno'en
gewoon ff 3,5 bar op die 7M van je kwakkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jawel. Je moet alles in de gaten houden.
Zo kan je ook zien of er iets kapot is/gaat en dan kan je nog tijdig stoppen.
[..]
niet met die van mij.
Gewoon instellen zodat hij bij bij low boost en high boost beide goed blijft.
Een een aanhanger voor de NOS-tankquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
gewoon ff 3,5 bar op die 7M van je kwakken
precies, ook met dikke koude NOS injection met 8 dikke fogger nozzles, ouwe!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een een aanhanger voor de NOS-tank![]()
ik denk dat ik je ook makkelijk kan bijhoudenquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:38 schreef MicHELLo het volgende:
ik moet weer een nieuwe actiefoto hebben, als je me bi kan houden mag je hem maken, Tjab
volgens mij is die film serieus "oud"quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Gister gekocht, zojuist gekeken. En het is een topfilm :cool:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Veel gave auto's, humor, geweld, en muziek van George Baker. Wat wil je nu nog meer?
Je vergeet Bracha te noemenquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Gister gekocht, zojuist gekeken. En het is een topfilm :cool:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Veel gave auto's, humor, geweld, en muziek van George Baker. Wat wil je nu nog meer?
Lekker die pipes flushen bij het stoplicht om restecpt af te dwingenquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
precies, ook met dikke koude NOS injection met 8 dikke fogger nozzles, ouwe!
T was een copypaste van BuzzyBee, daar krijg ik meteen een lading potten en feminsten over me heen als ik zeg dat ik Bracha een lekker wijf noem.quote:
in aanmerking genomen dat ik nooit meer dan 5 euro voor een DVD neerleg, heb je daar absoluut gelijk inquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
volgens mij is die film serieus "oud"
Ja man.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
T was een copypaste van BuzzyBee, daar krijg ik meteen een lading potten en feminsten over me heen als ik zeg dat ik Bracha een lekker wijf noem.
Maar dat is ze wel
en dan vet wegboekuh met zeker 100 in zijn 1!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Lekker die pipes flushen bij het stoplicht om restecpt af te dwingen
Mja precies, gaat met katten altijd zoquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Zojuist een verse krabpaal geïnstalleerd.... En inderdaad, de schroeven die over zijn gebeleven zijn interessanter dan de paal zelf
Wheel spin als de tering gekquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
en dan vet wegboekuh met zeker 100 in zijn 1!
het zal je verbazen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:38 schreef MicHELLo het volgende:
ik moet weer een nieuwe actiefoto hebben, als je me bi kan houden mag je hem maken, Tjab
edit het weer weg dan!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Jullie zijn goed
behalve MutZ, die editte er snel SES bij![]()
ik blijf nog even hangenquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:07 schreef Mukie het volgende:
lingerie sites aant checken is, damn
[afbeelding]
ik wil dat ook, en voor de heren, ja jullie mogen haar dan hebben
ik wil jou wel in dat pakjequote:Op donderdag 26 januari 2006 23:07 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
Echt nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij gebruikte je knopjes idd echt teveel
ohquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan in FB niet editten gekkie
ik kan hem wel ergens uploadenquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Kill Bill 2.. had ik gister ook bijna gekocht.. war ehet niet dat kill bill 1 vele malen beter is, en ik ze liever tegelijk koop
ik gooi haar en dat pakje wel weg en neem jou dan welquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:07 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
op het eind in ieder geval niet meerquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Echt niet
[..]
oh
ik kon dat wel gewoon
ghihihiquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:11 schreef Sjoewe het volgende:
Ghihi je gaat iemand een modeshowtje geven![]()
fb welquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op het eind in ieder geval niet meer
MED, FB en de crewfora geen mod rechten toch?
alexxxxx ssst manquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb je het Puma badpak al gezien?
@Fugie![]()
![]()
![]()
![]()
ik kan het ook wel gewoonquote:
Omdat ze 'respect' hebben voor het werk dat erin zitquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
waarom vinden de mensen in het stratenmakrstopic in 's hemelsnaam die calibrio mooi?bij die manta kon ik me er nog iets bij voortellen, maar dit?
![]()
die er nu posten vinden m oprecht mooiquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Omdat ze 'respect' hebben voor het werk dat erin zit
aai geeftquote:
Mja dan wil ik best in de boeien geslagen wordenquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:27 schreef Mukie het volgende:
Hadden we het niet over een policecar?
[afbeelding]
Past er perfect bij
Dankjewelquote:
Maar dan wel van je huisgenoot af.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Buhhh alles zit hier in dozen, posters van de muren kale boel. Ik wil echt verhuizen.![]()
Naja eerst mn spullen erheen brengen en dan een dikke week bij mn ouders bivakeren om de boel te schilderen en op te knappen.
![]()
in de link in de fipo staan 30 foto'squote:Op donderdag 26 januari 2006 23:35 schreef ThaFreak het volgende:
alexxxxx.....piemel....
waarom in dat porsche topic op slot.....hij moet de 2de foto hebben en die is nog steeds niet gevonden......ze lijken er wel op maar zijn het niet.....
maar hij zit er niet tussenquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in de link in de fipo staan 30 foto's![]()
Whehe ik ga morgen de restjes zut inpakken hier, en bidden dat die sukkel prutser die nu in m'n kamer woont zaterdag wèl verhuist is, zodat ik de boel eens fatsoenlijk kan opmeten en verf etc kan gaan halen. Bluh.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:38 schreef Alexxxxx het volgende:
truste
Ik ga morgen denk ik eens weer een fotoritje maken.. had vandaag geen toetsel bij me (had het dondkerder verwacht) en promt zie ik een bijzondere Scania, een foute Opel Manta en een Audi TT in Lambo geel
Wet van Murphy: alles wat mis KAN gaan, zal ook mis gaanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe ik ga morgen de restjes zut inpakken hier, en bidden dat die sukkel prutser die nu in m'n kamer woont zaterdag wèl verhuist is, zodat ik de boel eens fatsoenlijk kan opmeten en verf etc kan gaan halen. Bluh.
Dan heeft 'ie een probleemquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wet van Murphy: alles wat mis KAN gaan, zal ook mis gaanDus hij woont er zaterdag nog
Ja dan ben ik pissig.quote:
Mja ik zit meer in over de administratieve puinbak bij m'n huidige verhuurder eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Ga uit van het ergste, dan zijn er twee mogelijkheden:
1: je had gelijk. heb je verder niks aan, maar toch enigzins een goed gevoel
2: het valt mee
Sjoerd Kooistra of nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:10 schreef Alexxxxx het volgende:
en terecht waarschijnlijk.. mn broer runt de boerderij van de huisjesmelker van leeuwarden...En zijn administratie is een oude keukentafel met een hele hoge bult losse briefjes
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Of een Austin, of ander BMC gebakje uiteraard. Beetje veel badge-engineering in de UK destijds.
Ik waardeer het trouwens dat je foto's voor me maakt
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb zn voorganger er zelf op gezet
[afbeelding]
Nog kleiner
Ik had zelfs al gepost, stond bovenaan in de ATquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Zeker gaaf jaEngelse brikken
Kofferbakhumor
Ik klik meestal op het linkje in de quote jaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:11 schreef Alexxxxx het volgende:
lees de ONZ feedback ook even voor de aanleiding
Ah, een zeldzaamheid, maar wel een iegenschap die van nieuwsgierigheid getuigd! Een compliment dataangaandequote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik klik meestal op het linkje in de quote ja
Danku, een compliment van een smufr, wie had dat ooit gedacht?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, een zeldzaamheid, maar wel een iegenschap die van nieuwsgierigheid getuigd! Een compliment dataangaande
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:03 schreef PNG het volgende:
Antwoord op TS:
Ja, altijd doen ff je binnenschermen meepakken van onder, bij elke auto, als je 2 dagen door zware pekel hebt gereden: Is onderhoud, elk merk auto.
past zo op een tegeltjequote:
ik heb nog steeds mn acceptgiro van de woningstichting niet, ze zijn wat trager dit jaar, misschien ook zo boven de rivieren? pen leeg enzo?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Sjoerd Kooistra of nietOh-nee dat is een Groninger.
Nee en dit is fucking dè stichting sociale huisvesting Utrecht
Maar ik bedoel aangetekend, ze moeten hem gehad hebben
Morgen maar eens bellen ofzo
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Moet je me niet even bellen?
Kooistra
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:17 schreef Orealo het volgende:
1. Slarioux
rare' ik-volg-orders-op-en-gooi-heel-design-maar-op-slot'-mod
2. Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Arrogante eikel die denkt dat ie tof is.
En op gedeelde 3de plaats ijsmeis en brechtje.
ik weet niet, maar daar heb ik iets op tegen![]()
quote:Was die Holländer bringen,
können wir noch besser!!
Der ultimative Spaßhelm für`s Fußballfest nun auch für unsere deutschen Fan´s
ja idioot hè...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tomz0r!
Je wordt beschulidgd van klonen las ik?
Idd, jij kunt toch wel wat beters verzinnenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja idioot hè...
hoe komen ze erop
en dan nog wel zo'n zielige yub kloon ook
No way in hell dat zijn kloon beter isquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd, jij kunt toch wel wat beters verzinnen![]()
Nu je mod-af bent kun je wel zeggen welke kloontjes van jou zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
No way in hell dat zijn kloon beter is
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
No way in hell dat zijn kloon beter is
ik heb er maar 1quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nu je mod-af bent kun je wel zeggen welke kloontjes van jou zijn natuurlijk
die van mij is tenminste onopvallend.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
NIET?![]()
laat jij je in met kloontjes, dat valt me zwaar tegen.![]()
![]()
hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
die van mij is tenminste onopvallend.![]()
Niemand heeft het erover iddquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
die van mij is tenminste onopvallend.![]()
Dat kan dan niet met je originele account?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:23 schreef Tjabbo het volgende:
Btw als mod moet je wel als je eens lekker ongezouten je mening wilt geven of meebashen
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Niemand heeft het erover idd
Als je een mietje bent niet nee..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat kan dan niet met je originele account?
iddquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
kloontjes staan idd in de top 3 van besproken onderwerpen in de SC momenteel
1 van de redenen waarom ik geen mod wil worden, ookal wordt ik nooit gevraagdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Als je een mietje bent niet nee..
bewijs dat je als mod ineens niet meer kan zeggen wat je wilt
ik gelukkig ook nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
1 van de redenen waarom ik geen mod wil worden, ookal wordt ik nooit gevraagd
jeah schijnheilig en zo...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat kan dan niet met je originele account?
je mag gewoon zeggen wat je denkt. Behalve over mede-crew.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:45 schreef hermandeperman het volgende:
Maar is het niet zo dat je alleen binnen je eigen subforum moet meelullen met de meute en daarbuiten mag aankloten?
quote:
Whehehe oke oke, ik heb je puntquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je mag gewoon zeggen wat je denkt. Behalve over mede-crew.
dat mag weer niet.
Maar het is niet handig om 10 opel-bash reacties weg te editten en vervolgens zelf in een ander topic gaan lopen roepen dat opel zo kut is.
Om maar een open deur in te trappen![]()
Die 10 opel-bash reacties hoor je ook helemaal niet weg te edittenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je mag gewoon zeggen wat je denkt. Behalve over mede-crew.
dat mag weer niet.
Maar het is niet handig om 10 opel-bash reacties weg te editten en vervolgens zelf in een ander topic gaan lopen roepen dat opel zo kut is.
Om maar een open deur in te trappen![]()
Ach ja ik vind hem echt het prototype internetwarrior, terwijl 'ie waarschijnlijk een handoek naast z'n toetsenbord om al het druipende pus eraf te vegenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:10 schreef Tjabbo het volgende:
nogal ja
het is echt een user waarvan je![]()
gaat doen
ik sta er niet tussenquote:
Oreale heeft de Fok Stripp verneukt, ik heb hem daar op gewezen. Vond ie niet zo leukquote:
Ik heb gister lekker genachtbaggerd in ONZquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:45 schreef hermandeperman het volgende:
Maar is het niet zo dat je alleen binnen je eigen subforum moet meelullen met de meute en daarbuiten mag aankloten?
nonsens, wanneer ben jij dan arrogant?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oreale heeft de Fok Stripp verneukt, ik heb hem daar op gewezen. Vond ie niet zo leukEn dat ik arrogant ben is ook geen nieuws
Als ik past met het feit dat Buzzybee de beste bijzondere voertuigsite van het internet isquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
nonsens, wanneer ben jij dan arrogant?
Precies! En dat likje verf over je naam heeft het alleen maar erger gemaaktquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dat ik arrogant ben is ook geen nieuws
Mwoah, dat komt teovallig op een moment dat ik wat eerlijker ben gewordenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Precies! En dat likje verf over je naam heeft het alleen maar erger gemaakt
Dat heeft er niets mee te maken. Ik ben altijd heel correct en subtiel, en toch een arrogante zak volgens sommigenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mwoah, dat komt teovallig op een moment dat ik wat eerlijker ben gewordenAls ik iemand een stomme hork vind, zal ik dat nu eerder en minder verkapt zeggen. Tsja, en dan ben je arrogant he
Ja, maar dat is omdat je er als student voor uit komt om op de VVD te stemmenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken. Ik ben altijd heel correct en subtiel, en toch een arrogante zak volgens sommigen
Ik heb nu een poster voor m'n raam en een aan m'n balkon hangenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, maar dat is omdat je er als student voor uit komt om op de VVD te stemmen
Ze zijn gewoon waarquote:Heerlijk altijd die vooroordelen
das jouw mening das wat andersquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik past met het feit dat Buzzybee de beste bijzondere voertuigsite van het internet is
het is namelijk éé'n van detwee van zijn soort. en de ander is een goedkope rip-off waar ik nota bene zelf aan mee heb geholpen
ik ben vooralsnog druk aan het bijlezen, dus reken niet op mij.. en daarna ga ik een verse lading stratenmakersferrari's uppenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
das jouw mening das wat anders
wie maakt de volgende?
oe pass eens wat.quote:
Dat is een basisbehoeftequote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
oe pass eens wat.
dat moet ik eens gaan halen, een tosti-ijzer
Kan je hem niet op school laten staan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:55 schreef Fwnk het volgende:
Mijn pc stond op school daarom was ik er niet
had iemand jouw gemist?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:55 schreef Fwnk het volgende:
Mijn pc stond op school daarom was ik er niet
Nee dat kunnen alleen de adminsquote:
zooi toch lekker opquote:
jammerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, helaas, ik ben niet gehoord in deze kwestie
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mod worden, van kwaliteit uitblinken, en naar de KEL meetings komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |