Veel plezier met het zoeken naar deze specialties!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:10 schreef maniack28 het volgende:
HEhe... bedaard TS..
Ik ben van plan volgend seizoen te beginnen met zo'n middenveld... denk je dat ik daarmee in staat ben om wekelijks matig(hoog) te scoren? Met bedaard ts dan... en thuisspelend redelijk (laag) of iets dergelijks. Of is dat te hoog gegrepen met een dergelijk middenveld?
Wat ik wil doen is eigenlijk het volgende, redelijk goedkoop een paar goeie middenvelders inkopen waarmee ik 3 seizoenen vooruit kan. Misschien is bovennatuurlijk nog een optie? Alleen die schieten in prijs nog verder omhoog... Ik heb per centrale middenvelder 3 miljoen, voor een winger to the middle 1,5 miljoen. Keep 1,5 miljoen en dan 3 redelijk defs met ervaring (die ik weer laat poppen dan). Kom ik uiteindelijk aan een defrating van matig(zeer laag), midratings weet ik dan nog niet maar hopelijk tussen matig (hoog) en redelijk (laag) en dan drie x formi spits in de basis voor 3x 1 mil... dat maakt totaal 15 mil, heb ik nog een klein beetje nodig voor mn b-trainees, maar ik hoop eind dit seizoen ook wel 16 mil te hebben...
Overigens worden het 4 mids met koppen speciality, verder 2 spitsen met koppen en 1tje met nog wat wing en snel of onvoorspelbaar en hopelijk de defs ook met koppen, kan leuk worden
hehe, maar ik bedoel eigenlijk dat die opeens de fout ingaat zeg maar, altijd na een stijging gaat die weer terug zeg maar. maar op een dag toen ik weer inlogde en info downloade stond er opeens dit soort percentages bij een aantal spelers, kei vreemdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:21 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Haha, dat percentage geeft aan hoe lang de speler nog training moet hebben. Hier klopt idd vaak weinig van. Normaal gesproken zou een speler bij 100% moeten stijgen (volgens HAM). Meestal valt dit te laag uit, dat hij bijv. bij 90% al stijgt, ik noem maar wat. Waarom hij bij 300% nog niet gestegen is weet ik niet, waarschijnlijk bij de instellingen van HAM iets fout staan
iddquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:15 schreef Verbal_Kint het volgende:
toch typisch dat iedereen weer vormstijging lijkt te hebben. ik ook weerand damn time!
vorm +9/-5
tsi ook omhoog
en def +4
mn eerste magnificent (12) verdediger, wa is ie lief , os nicky van adrichem
verder nog 2 ingekochte passables naar solid (17jr) en een 17jarige naar excellent.
dus komt dat zien, komt dat zien op de TL
edit: eentje gedrippled zie ik nu![]()
VK,wordt het niet eens tijd op defs verder door te trainen, naar supernatural of zoquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:15 schreef Verbal_Kint het volgende:
toch typisch dat iedereen weer vormstijging lijkt te hebben. ik ook weerand damn time!
vorm +9/-5
tsi ook omhoog
en def +4
mn eerste magnificent (12) verdediger, wa is ie lief , os nicky van adrichem
verder nog 2 ingekochte passables naar solid (17jr) en een 17jarige naar excellent.
dus komt dat zien, komt dat zien op de TL
edit: eentje gedrippled zie ik nu![]()
Dank Jonks... dat ziet er alleraardigst uitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:15 schreef Jonks het volgende:
Ik kan wel een aardige estimate maken denk ik Joralf,
middenveld is vaak een soort optelling van de positiespelvaardigheden en dan gaan daar natuurlijk ervarings en vorm bonussen over
Maar met gemiddelde ervaring, bedaard TS, normaal in een thuiswedstrijd heb je aan 3x wonderbaarlijk (3x 12, 36 punten) matig + / ++ als je dan ook nog een winger TM speelt heb je denk ik redelijk ++ t/m goed laag
heel zeker weet ik het niet maar ik haal met 2x WC en 1x aanvallende winger (excellent pm + supernatural xp) zwak zeer hoog MF in een thuiswedstrijd op normaal. Als ik een briliant (hoog) als WTM speel ipv die winger heb ik ongeveer matig hoog / zeer hoog middenveld.
om de zoveel tijd is hij verlopen. Even updaten dus of opnieuw downenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:08 schreef KaheemSaid het volgende:
Mijn HTratings doet het steeds niet, weten jullie hoe dat kan. Hij zegt contstant Download error; no response
Hahah komrad, om kwart voor 12 nog brak van gister?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:48 schreef komrad het volgende:
Maniackje, ik spele nu ook al met 2 briljante inners en een formi/matig en dan nog ene winger erbij, wat voor MF levert dat op?
ik heb de afgelopen week niets gevolgdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:18 schreef komrad het volgende:
Hives, kan jij iets zeggen van een mogelijke MF rating met mijn spelers en een bedaarde TS
Komrad, ik had zelf vorig seizoen 1x briljant, 1x uitmuntend en 1x formi en een formi to the middle en haalde daarmee zwak (hoog) thuis met bedaard ts. Het lijkt me dat je met 2x briljant en 1x formi dus in de richting van zwak (laag) zit... als je de winger naar het midden laat spelen dan zit je rond hetzelfde niveau als ik zat, tenzij je winger geen pos heeftquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:48 schreef komrad het volgende:
Maniackje, ik spele nu ook al met 2 briljante inners en een formi/matig en dan nog ene winger erbij, wat voor MF levert dat op?
wat voor pos moet die winger dan hebben? Ik heb er zelf een met pos redelijk...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:37 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Komrad, ik had zelf vorig seizoen 1x briljant, 1x uitmuntend en 1x formi en een formi to the middle en haalde daarmee zwak (hoog) thuis met bedaard ts. Het lijkt me dat je met 2x briljant en 1x formi dus in de richting van zwak (laag) zit... als je de winger naar het midden laat spelen dan zit je rond hetzelfde niveau als ik zat, tenzij je winger geen pos heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |