Nog een van Sufjan; Casimir Pulaski Dayquote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:47 schreef Lortnoc het volgende:
Sufjan Stevens - John Wayne Gacy jr.
Heel mooi ! Dit supermooie nummer werd onlangs nog vakkundig verkracht door Claudia de Breij (Showboot)quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:48 schreef femmeChantal het volgende:
Joe Jackson - Be my number two
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:02 schreef LaSalle het volgende:
Clannad & Bono - In a Lifetime
Is twist in my sobriety dan niet meer een goed voorbeeld van wat er in de OP wordt gevraagd?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:22 schreef Arcee het volgende:
Lio - Amoureux Solitaire
Tanita Tikaram - Good Tradition
Zeker, zeker.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Is twist in my sobriety dan niet meer een goed voorbeeld van wat er in de OP wordt gevraagd?
(vind het beide goede nummers trouwens!)
Oe, die laatste, prachtig inderdaadquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 05:46 schreef femmeChantal het volgende:
Michelle Shocked - Anchorage
Michelle Shocked - Do'n't you mess around with my little sister
Alan Parsons Projects - Old & Wise
Dit vind ik wel een fijne ontdekking. Mooie semi-weemoedige gitaar.quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:02 schreef sandycoast het volgende:
the Velvet Underground - Pale Blue Eyes
Pavarotti is een essentieel onderdeel van die song, Arceequote:Op zondag 8 oktober 2006 12:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een fijne ontdekking. Mooie semi-weemoedige gitaar.Die me wel doet denken aan die in The Passengers - Miss Sarajevo, ook een mooi en best wel ingetogen nummer, iig 't begin, tot pavarotti gaat zingen, zeg maar.
Stef Bosquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:46 schreef kahaarin het volgende:
Papa, ik lijk steeds meer op jou!
Ik weet zo snel niet meer van wie, is wel erg lief.
Mijn dank is groot!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:40 schreef NeoTribalist het volgende:
Dokter anders P
En áls je het dan voluit wilt schrijven, dan is het nog altijd "doctorandus".quote:
Ingetogenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:40 schreef NeoTribalist het volgende:
Dokter anders P - Heen en weer
Deze wilde ik gaan intikken, maar hij staat er alquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:39 schreef Berkery het volgende
Depeche Mode - Somebody
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |