Ik ben gisteravond uit naam van mijn amateurclub aanwezig geweest bij de officiële presentatie van het blad. Erg mooi initatief en de plannen die ze hebben zijn érg goed!quote:Multimiljonair start amateurvoetbalblad
Er komt een nieuw blad op de markt over amateurvoetbal. Multimiljonair Hans Brus uit Schijndel wil het blad dit jaar zes keer uitbrengen in een oplage van 40.000 tot 50.000 stuks. 'Voetbal in de Regio' zal onder andere columns bevatten van Foppe de Haan, Hans Kraay senior en junior en Wilfred Genee. Hoofdredacteur Johan Derksen van Voetbal International zal ook van dit nieuwe blad hoofdredacteur worden.
De bedoeling van Brus is, die onder andere oud-voorzitter is van FC Den Bosch, om in 2007 tien keer per jaar te verschijnen. De oplage moet dan groeien naar 60.000 exemplaren per keer. Zelf zal hij er niet beter van worden, want de opbrengst van het blad gaat naar de gehandicaptensport.
Van de 72 pagina's moeten er 24 gevuld worden met advertenties om er financieel uit te komen.
Bron: Fok.nl
Ik had niet veel anders van jou verwachtquote:
Wat valt er inhoudelijk te zeggen over een voetbalblad dat nog niet uit is? / waar nog amper iets van bekend is?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:22 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik had niet veel anders van jou verwacht.
Zou je wellicht ook inhoudelijk kunnen/willen reageren?
als je nog een columnist zoektquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Mijn idee was inderdaad een blad op te zetten met de naam Voetbal in Zeeland. Aangezien we hier niet eens een BVO hebben, komt het al snel neer op amateurvoetbal. Maar Derksen is eerder
Dat zei iemand uit de zaal (van v.v. Tongelre uit Eindhoven) ook quasi-serieus tegen Derksenquote:
it wasn't mequote:Op donderdag 26 januari 2006 14:41 schreef Yeahinho het volgende:
Dat zei iemand uit de zaal (van v.v. Tongelre uit Eindhoven) ook quasi-serieus tegen Derksen.
Ik wist niet dat Tong die ambities had joh!quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:41 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat zei iemand uit de zaal (van v.v. Tongelre uit Eindhoven) ook quasi-serieus tegen Derksen.
Ik heb m'n twijfels, men zal het wel leuk vinden maar een abbonement is weer een volgende drempel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus moeten ze er gewoon 12 maken. Kost geld, maar daar ben je dan ook mulit-miljonair voor. Ik denk dat het absoluut zal slagen als het per provincie gaat.
Als dat in de OP staat heb ik erover heen gelezen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Vandaar dat dus een proefperiode in een regio is gedaan. Zit aan de ene kant wat in, maar wie zegt dat het in een andere periode niet werkt?
Sorry hoor, dacht dat gelezen te hebben. Nevermind dan.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als dat in de OP staat heb ik erover heen gelezen.![]()
Ik bedoelde het niet zo, zit half te slapen dus had best gekund.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sorry hoor, dacht dat gelezen te hebben. Nevermind dan.
Mwah, 12 is wel veel. Maar een paar is niet gek. Denk aan pakweg Zuid-Holland, Noord-Holland, Zeeland, Utrecht, Gelderland in één, dan Flevoland, Friesland, Groningen, Drenthe en Overrijssel en tot slot nog een Noord-Brabant en Limburg-versie. Lijkt me aardig dekkend.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus moeten ze er gewoon 12 maken. Kost geld, maar daar ben je dan ook mulit-miljonair voor. Ik denk dat het absoluut zal slagen als het per provincie gaat.
Kan mij ook niet veel schelen en ik denk dat veel mensen ook zo denken.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Per regio. duh.
Dat zal je nog flink tegenvallen denk ik.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kan mij ook niet veel schelen en ik denk dat veel mensen ook zo denken.
Heb je dit topic wel gelezenquote:Op zondag 11 maart 2007 16:55 schreef methodmich het volgende:
Dat blad van de VI, wanneer zullen ze dat uitgeven? Ben toch wel benieuwd wat ze er van maken.
Die bedoelde ik ja. Dacht dat die er los van stond. Nu ja, we wachten het af.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Bedoelt hij niet de amateurspecial, als genoemd in deze post: Amateurvoetbalblad 'Voetbal in de Regio'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |