Als dat in de OP staat heb ik erover heen gelezen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Vandaar dat dus een proefperiode in een regio is gedaan. Zit aan de ene kant wat in, maar wie zegt dat het in een andere periode niet werkt?
Sorry hoor, dacht dat gelezen te hebben. Nevermind dan.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als dat in de OP staat heb ik erover heen gelezen.![]()
Ik bedoelde het niet zo, zit half te slapen dus had best gekund.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sorry hoor, dacht dat gelezen te hebben. Nevermind dan.
Mwah, 12 is wel veel. Maar een paar is niet gek. Denk aan pakweg Zuid-Holland, Noord-Holland, Zeeland, Utrecht, Gelderland in één, dan Flevoland, Friesland, Groningen, Drenthe en Overrijssel en tot slot nog een Noord-Brabant en Limburg-versie. Lijkt me aardig dekkend.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus moeten ze er gewoon 12 maken. Kost geld, maar daar ben je dan ook mulit-miljonair voor. Ik denk dat het absoluut zal slagen als het per provincie gaat.
Kan mij ook niet veel schelen en ik denk dat veel mensen ook zo denken.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Per regio. duh.
Dat zal je nog flink tegenvallen denk ik.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kan mij ook niet veel schelen en ik denk dat veel mensen ook zo denken.
Heb je dit topic wel gelezenquote:Op zondag 11 maart 2007 16:55 schreef methodmich het volgende:
Dat blad van de VI, wanneer zullen ze dat uitgeven? Ben toch wel benieuwd wat ze er van maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |