abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47159868
Bedoelt hij niet de amateurspecial, als genoemd in deze post: Amateurvoetbalblad 'Voetbal in de Regio'
pi_47161525
Volgens mij is het gewoon één en hetzelfde blad.

Maar ik ben ook een beetje de draad kwijtgeraakt met dat amateuristische (wel toepasselijk) gedoe .
pi_47162215
Hans Brus die er een zootje van maakt... Hoe verrassend...
pi_47201439
quote:
Op zondag 11 maart 2007 17:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Bedoelt hij niet de amateurspecial, als genoemd in deze post: Amateurvoetbalblad 'Voetbal in de Regio'
Die bedoelde ik ja. Dacht dat die er los van stond. Nu ja, we wachten het af.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_47215732
Maar, wat is nu de planning met die bladen, wat gaat er nu precies gebeuren?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_57522219
» Er is al 374 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!

Ik vind van wel .

Dit komt dus nooit meer van de grond?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_57522769
Nee, dat begint er op te lijken. Loze belofte dus. Wel jammer. Het blijft jammer dat de papieren versie van Voetbal op Zaterdag uiteindelijk niet genoeg draagvlak had en na 8 proefnummers moest stoppen.
www.thuisuiteten.nl
pi_57522844
Blijft toch jammer. Ik lees het "Liefhebbers"-stuk in de VI wekelijks met veel plezier door .
  maandag 24 maart 2008 @ 22:18:44 #59
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_57588629
het blad van VoZ vond ik goed... ik heb ze allemaal bewaard!
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_57589436
'Voetbal in de regio'. Daarvoor hebben ze destijds bij de diverse scholen voor journalistiek (sowieso in Utrecht en Tilburg) nog 'gescout' naar journalistiek talent. Nadien nooit meer wat van gehoord, maar zo te lezen is het dus ook nooit van de grond gekomen.
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
pi_57606173
Dat is jammer natuurlijk. Maar goed, op internet zijn diverse goede sites gelukkig. Voetbalopzaterdag, Zondaghoofdklasse.nl, Voetbalrotterdam... Mogelijk zijn er elders in het land ook wel dergelijke sites.

En misschien kan Da Sandman nog eens gaan knallen!
www.thuisuiteten.nl
pi_57619540
www.amateurvoetbalspel.nl

nieuws uit regio groningen / drenthe / friesland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')