Well duhquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:34 schreef Strooper het volgende:
Singapore Airlines (Amsterdam - New York v.v.)
Correndon (Amsterdam - Antalya v.v.)
Onur Air (Amsterdam - Antalya v.v.)
Martinair (Amsterdam - Antalya v.v.)
Transavia (Amsterdam - Faro v.v.)
Blue Wings (Zaventem - Boekarest v.v.)
Ryanair (Eindhoven - Barcelona, Barcelona - Weeze)
Singapore mijn favoriet
Es verdadquote:Op donderdag 23 oktober 2008 07:06 schreef Vogue het volgende:
Vond ze allemaal wel OK, alleen ben ik geen fan van American Airlines (da's dus echt een bus in de lucht), en de KLM vliegt met slechte kisten op Mexico City, en met uitstekende kisten op Azie (777)
Ook nog wakkerquote:
Vorig jaar met KLM naar Bejing en terug vanuit Hong Kong gevlogen en dat waren écht geen uitstekende kisten.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 07:06 schreef Vogue het volgende:
Dat waren ze wel dacht ik.
Vond ze allemaal wel OK, alleen ben ik geen fan van American Airlines (da's dus echt een bus in de lucht), en de KLM vliegt met slechte kisten op Mexico City, en met uitstekende kisten op Azie (777)
Toevoeging:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:21 schreef ShaoliN het volgende:
Air Holland -> Ben blij dat ik nog leef.
Martin Air -> Totaal niet van onder de indruk.
KLM -> Prima, niks mis mee.
Transavia -> Ook prima maatschappij.
United Airlines -> Beste waar ik mee gevlogen heb.
Air Portugal. -> Rammelhok zie air Holland.
Vlieg toch zeer regelmatig, maar bijna alleen maar Nederlandse maatschappijen.
TED is dan ook de budget versie van Unitedquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:44 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Toevoeging:
SAS![]()
Sterling![]()
TED![]()
Vueling.
Trouwens, 2e ervaring met United was waardeloos.![]()
Met EasyJet van Praag naar Amsterdam?quote:Op maandag 12 januari 2009 10:33 schreef Grunner het volgende:
Northwest Airlines
Amsterdam - New York v.v.
Easyjet
Groningen - Londen v.v.
Amsterdam - Bristol v.v. (3x)
Praag - Amsterdam (augustus 2009)
Ryanair
Eindhoven - Dublin v.v.
Eindhoven - Milaan v.v.
Bremen - Oslo v.v.
Blue1
Amsterdam - Helsinki v.v. (2x)
Helsinki - Stockholm
SAS Scandinavian Airlines
Stockholm - Amsterdam
KLM
Amsterdam - Kaapstad v.v.
Transavia
Amsterdam - Hurghada
Marsa Alam - Amsterdam
SunExpress
Amsterdam - Istanbul v.v.
Komt morgen bij:quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:29 schreef Bananenman het volgende:
Hmm, ik zou ze niet eens meer allemaal weten. Sowieso deze:
KLM (Amsterdam - Kopenhagen)
Vueling (Amsterdam - Barcelona)
Delta (Amsterdam - New York JFK)
BMI (Amsterdam - London Heathrow)
Transavia (Amsterdam - Bourgas)
??? (Amsterdam - Tunis)
??? (Amsterdam - Istanbul)
Vond BMI en KLM het prettigst moet ik zeggen. Delta was mij een beetje te krap. Transavia en Vueling ook natuurlijk maar dat weet je vantevoren en dat is ook niet zo ver
Was mijn allereerste vlucht ooit.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:21 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Komt morgen bij:
British Airways
Amsterdam - London - Los Angeles.
Dat was dan meteen een pittig lange vlucht voor de eerste keer vliegen, kan niet zeggen dat ik zin heb om 11 uur in zo'n hok te zittenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Was mijn allereerste vlucht ooit.
Maar het is wel een hele mooie vlucht. We hadden mooi helder weer en ik kon IJsland en Groenland heel goed zien liggen.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:23 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat was dan meteen een pittig lange vlucht voor de eerste keer vliegen, kan niet zeggen dat ik zin heb om 11 uur in zo'n hok te zitten
Mijn allereerste was Amsterdam - Shanghai, ook een lange zit!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Was mijn allereerste vlucht ooit.
Hehe, foutje. Ik bedoelde inderdaad SkyEuropequote:Op maandag 12 januari 2009 13:23 schreef EgbertK het volgende:
[..]
Met EasyJet van Praag naar Amsterdam?Dan toch wel met overstap neem ik aan? SkyEurope vliegt wel van Praag naar Amsterdam.
Nog even de vluchten voor 2009 aangepast.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:31 schreef HomoSaabiens het volgende:
KLM: Amsterdam - Stavanger vv
Swiss: Amsterdam - Zurich - Istanbul vv
Air Berlin: Dusseldorf - Rome vv
Ryanair: Dusseldorf Weeze - Londen Stansted vv
SAS: Nice - Kopenhagen - Amsterdam
BA: Amsterdam - Londer Heathrow - Denver vv
Grand Canyon Airlines: Grand Canyon - Grand Canyon
Voor 2009 tot nu toe:
SAS: Amsterdam - Stockholm - Moskou Sheremetyevo
Royal Jordanian: Hong Kong - Bangkok - Amman - Amsterdam
Lufthansa: Amsterdam - Frankfurt - Porto vv
Air Asia: Guilin - Kuala Lumpur - Hong Kong
Air Berlin: Dusseldorf - Moskou Domedodevo
Toevoegingen voor 2009quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:03 schreef Laurabeest het volgende:
[..]
Onbetwist Air Laos. De airline die iedereen je altijd afraadt, tenzij je echt heel erge haast hebt. Is wel zowat de enige manier om vanuit Laos in een ander land te komen met een vliegtuig. Heb je er nog wat van gemerkt??
Ik heb gevlogen met
- Virgin (Nice, Lissabon, Rome)
- Ryanair (Londen, Treviso)
-Easyjet (Schotland, Londen)
-Transavia (Londen, Rome, Barcelona)
-Sky (Krakau)
-Malev (Boedapest, Egypte), door overboeking teruggevlogen met Austrian via Wenen naar Boedapest. Netjes opgelost overigens door Malev.
-Een of andere dubieuze charter naar Sharm el Sheikh
-een andere naar Turkije, iets van TUI volgens mij.
-LTU (Bangkok, vanuit Düsseldorf)
-United Airlines (via Washington DC naar Mexico City).
-Air Asia (Chiang Mai naar Surat Thani).
Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #7quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:47 schreef Vogue het volgende:
Ik heb van de week voor het eerst met Interjet gevlogen, een Mexicaanse low-cost carrier. Vlucht duurde slechts 2 uur, Mexico-City - Cancun. Uitstekende service, beter nog dan bij een duurdere maatschappij. Leren stoelen in het vliegtuig, drankjes (ook alcoholische) gratis, gloednieuw toestel. Uitgebreid praatje van de copiloot, vriendelijke stewardessen. Zeer tevreden!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:16 schreef Intrepidity het volgende:
Martinair: Amsterdam - Mallorca
Transavia: Amsterdam - Gran Canaria
Transavia: Amsterdam - Samos
KLM: Amsterdam - Barcelona
Van de zomer:
ArkeFly: Amsterdam - Santorini
British Airways: Amsterdam - London - New York
Tegenwoordig gaan volgensmij steeds meer maatschappijen met een 3-3-3 opstelling vliegen, erg relaxedquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:18 schreef BadDay het volgende:
BMI
British Airways (heel veel mee gevlogen)
KLM (cityhopper) (heel veel mee gevlogen)
Singapore Airlines
Martinair
Freebird
Holland Exel (Amsterdam-Colombo-Goa-Colombo-Amsterdam) Mijn meest heftige en memorabele vlucht ooit.
Transavia
Meest comfortabele, de nieuwe economy class van Singapore....![]()
[ afbeelding ]
Ik heb vorige week in de nieuwe Economy class van SIA aan boord de A380 gezeten. Ook niet verkeerd!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:18 schreef BadDay het volgende:
Meest comfortabele, de nieuwe economy class van Singapore....![]()
[ afbeelding ]
Na een aantal keren achter elkaar AMS-GRU met splinternieuwe KLM 777-300 gevlogen te hebben, is een 777-200 van Singapore Airlines werkelijk weer een verademing. Maar uiteraard draagt de Aziatische eye candy daar ook wel aan bij moet ik eerlijkheidshalve bekennen. Want met de serveersters in blauw waan je je toch altijd nog in Oost Groningen of ergens in Zeeland.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:50 schreef BadDay het volgende:
Jammer genoeg vliegt Singapore Airlines met een relatief oude 777 tussen Amsterdam en Singapore.
Het is ook die belachelijke 3-4-3 opstelling in de 777-300 van KLM... Ik snap het ook wel, het is een vliegtuig voor high-pax bestemmingen zoals GRU, JFK etc. Maar toch, het is wel heel krap in de economy.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:08 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Na een aantal keren achter elkaar AMS-GRU met splinternieuwe KLM 777-300 gevlogen te hebben, is een 777-200 van Singapore Airlines werkelijk weer een verademing. Maar uiteraard draagt de Aziatische eye candy daar ook wel aan bij moet ik eerlijkheidshalve bekennen. Want met de serveersters in blauw waan je je toch altijd nog in Oost Groningen of ergens in Zeeland.
Gelukkig heeft KLM weer een 777-200 op de route AMS-GRU ingezet en met stoel 11C of H hoef ik geen business class service!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |