Er lijkt me ook geen reet aan. De full auto demo ofzo is ook verschrikkelijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:17 schreef H.Flick het volgende:
De eurogamer review is niet echt positief. http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=62625
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:42 schreef =HellFire= het volgende:
Can't communicate with players. WTF is dit.Eerst geen voicechat tijdens het racen, nu kan ik al niet eens meer joinen bij PGR3.
Klopt inderdaad, busy on it.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:58 schreef Gamedemon het volgende:
hellfire, je router instellingen staan niet goed, lees de tips in het vorige topic
NAT status bij de Xbox Live Connect test staat ook op "open"?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:14 schreef =HellFire= het volgende:
En nee ik ben geen schuchter mannetje, m'n waarde mede XBLivers.
Neen, 'moderate'. En dat kreng blijft op moderate.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:36 schreef twi het volgende:
[..]
NAT status bij de Xbox Live Connect test staat ook op "open"?
Ik ga morgen weer Liven, morgen vroeg op.
yep, moet alleen alles nog ff aansluiten...eerst de SP van PGR3 uitspelen!quote:
Heb je je Xbox een vast IP adres gegeven? En alles goed naar dat IP adres doorgepoort, op zowel TCP als UDP?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:42 schreef =HellFire= het volgende:
Neen, 'moderate'. En dat kreng blijft op moderate.![]()
Die is teleurstellend eenvoudig, dus dat moet te doen zijn op Platinum.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:47 schreef Mister_T het volgende:
yep, moet alleen alles nog ff aansluiten...eerst de SP van PGR3 uitspelen!
quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:56 schreef twi het volgende:
[..]
Die is teleurstellend eenvoudig, dus dat moet te doen zijn op Platinum.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:56 schreef twi het volgende:
[..]
Die is teleurstellend eenvoudig, dus dat moet te doen zijn op Platinum.
quote:
Als er een firewall in je router zit, uitzetten. Deze blokkeerd de niet-standaard poorten en dus ook degene die je netjes online gooien op de 360.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:42 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Neen, 'moderate'. En dat kreng blijft op moderate.![]()
dat counter systeem is alleen lichterlijk aangepast waardoor het mij niet meer luktquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:03 schreef zatoichi het volgende:
DoA4 is vet! LEkker snel en nog best pittig. Ik ben vooral erg te spreken over op Internet spelen met je eigen lobby en kijken hoe anderen spelen. Hier ga ik nog lang plezier aan beleven.
Ohja hij is ook nog best wel mooi.
Had ik je game maar eerder gejoined he.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:50 schreef Retuobak het volgende:
Dat duurde bij mij meer dan een maand
Van 't weekend maar even proberen. Wil DOA4 natuurlijk wel online spelen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:43 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Als er een firewall in je router zit, uitzetten. Deze blokkeerd de niet-standaard poorten en dus ook degene die je netjes online gooien op de 360.
Had dit probleem ook. Firewall van de router uit en PRESTO!
Ja, ik had het dus over ranked hequote:Op donderdag 26 januari 2006 23:13 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Had ik je game maar eerder gejoined he.![]()
Hoe lang zit je al op live, misschien sta ik er al tussen, ben 10 maanden denk niet live geweest! Daarvoor 24/7quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:30 schreef Retuobak het volgende:
Ik zal je iig ff adden op m'n friends list![]()
Uiteraard.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:29 schreef Mister_T het volgende:
Een modje die deze ff kan adden in Gamercards topic?
[afbeelding]
Reken er maar niet op, ik sta er na een stuk of 10 topics en het 3/4 keer gevraagd te hebben ook nog steeds niet tussenquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:29 schreef Mister_T het volgende:
Een modje die deze ff kan adden in Gamercards topic?
[afbeelding]
Euhm... wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Reken er maar niet op, ik sta er na een stuk of 10 topics en het 3/4 keer gevraagd te hebben ook nog steeds niet tussen
Technisch gezien wel, maar de game zelf moet die optie wel ondersteunen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:13 schreef Heumeux het volgende:
kan je op een xbox360 ook keyboard en muis aansluiten voor de fps shooters?
Dus ik kan je weer toevoegen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:01 schreef Mister_T het volgende:
Ik ga er nu een halen![]()
Heb er net een weg laten leggen bij de dixons (Premium pakket)
Ik hoop heel erg dat geen 1 spel dat gaat ondersteunen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:39 schreef P-Style het volgende:
[..]
Technisch gezien wel, maar de game zelf moet die optie wel ondersteunen.
Cancellenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:23 schreef ErwinEHVNL het volgende:
bij mij is full auto op 80% en ben net 4 minuten aan het downloaden
Woww.. das niet een beetje uitstel ook!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Splinter Cell van Maart 2006 verschoven naar September,.
Vanavond maar es checken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:21 schreef Bastard het volgende:
Full auto demo gespeeld.. meest slechte spel op de 360 op het moment naar mijn idee.
Spreekt me totaal niet aan
Dat arcade spel Marble ultra heb ik wel gekocht
quote:BioWare's Casey Hudson, project director of the role-playing game Mass Effect, told SCI FI Wire that his team saw developing the game for Xbox 360 as an opportunity to tell stories that are more engaging, exciting and emotionally compelling. "One of the exciting things about developing for the Xbox 360 is being able to target a much higher quality of graphic and audio quality," Hudson said in an interview. "For example, HD video resolution. With Mass Effect, we intend to create a premium experience for HD systems, where the visual and audio presentation achieves an incredible level of detail and realism. You'll see your character's brow wrinkle when he looks at someone suspiciously, and the tiniest details—such as chipped paint on your armor or even pores in your skin—are clearly visible. This means that we're able to draw players into the story with a set of tools that previously only live-action movie directors had access to."
Mass Effect is the first in a trilogy of science fiction action/role-playing games for the Xbox 360. "After completing Star Wars: Knights of the Old Republic, the team was excited to take our approach to console RPG development forward with some really exciting innovations," Hudson said. "We also wanted to take on the challenge of creating a new intellectual property: a science fiction universe that would be designed for today's audience and would be structured to allow us to tell the biggest and most exciting stories possible."
The Mass Effect team looked to films such as Alien, The Terminator, Blade Runner and Star Trek: The Wrath of Khan for inspiration. "With Mass Effect, we're applying many of the things that made those movies great," Hudson said. "We started with a story that is based on a powerful concept and is told through intelligent dialogue and emotionally driven choices for the main character. Other examples are things like generating sound effects from live recordings instead of a computer and placing an emphasis on photographic effects that give the experience a big-budget movie feel. The game as a whole is presented as a much tighter cinematic experience than we've ever been able to achieve before: Character lighting, camera movement and the integration of cinematics and gameplay put the player in control of a futuristic world of unprecedented realism."
Hudson said that Mass Effect takes place around 200 years into the future, where human beings have joined a galactic community of civilizations. "You are a member of the elite SPECTRE group. ... [As] you lead your elite team across hostile alien worlds, you uncover a [grave] threat, one that will thrust all living beings into a galaxy-wide battle for survival against a race of gigantic, super-intelligent machines," he said. "Through your actions, you will bring about the emergence of the human race onto the galactic stage, ultimately determining the survival and destiny of entire civilizations."
Ja, balen..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Woww.. das niet een beetje uitstel ook!
Ja is goed.. heb al klein idee door webcam sessiequote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:31 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vanavond maar es checken.
Zou de foto's vanavond ff mailen
Oe, geil.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
heb al klein idee door webcam sessie
Het is een Sci-Fi spel. Wat had jij gewild dan, elfjes?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:41 schreef Morthill het volgende:
Battle against a race of gigantic super-intelligent machines. De fantasie is wel op bij Bioware he
Loodgieters die paddestoelen verjagen waarschijnlijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het is een Sci-Fi spel. Wat had jij gewild dan, elfjes?.
Sci-fi bestaat uit meer dan vechten tegen een ras van super robots >_<quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het is een Sci-Fi spel. Wat had jij gewild dan, elfjes?.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:42 schreef Bastard het volgende:
http://www.dft.nl/nieuws/8917704/Hogere_winst_Microsoft.html
Microsoft doet het niet slecht
quote:Uit het kwartaalbericht blijkt dat de omzet met 9,4% is toegenomen tot 11,84 miljard dollar.
Ik wil vooral veel rassen, lasers en super robots zien,quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Sci-fi bestaat uit meer dan vechten tegen een ras van super robots >_<
veel rassen, prima, lasers, prima, super robots, waarom. Waarom moet de toekomst plots bestaan uit vechten tegen super robots. De mensheid wordt intelligenter en kan daarom haar eigen creaties niet in de hand houden, of hoe zijn anders robots ontstaan. Enfin.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik wil vooral veel rassen, lasers en super robots zien,.
Een goede storyline is altijd lastig, ongeacht het onderwerp.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
veel rassen, prima, lasers, prima, super robots, waarom. Waarom moet de toekomst plots bestaan uit vechten tegen super robots. De mensheid wordt intelligenter en kan daarom haar eigen creaties niet in de hand houden, of hoe zijn anders robots ontstaan. Enfin.
Een goede storyline is lastig, maar om simpel te zeggen, er is een alien ras wat de mensheid wil vernietigen of robots komen de wereld overnemen is wel heel erg basic. Ik verwacht meer van bioware na games als KotoR (hoewel ze daar natuurlijk de achtergrond niet helemaal zelf verzonnen hadden).
Ga BSG kijken op Veronica.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
veel rassen, prima, lasers, prima, super robots, waarom. Waarom moet de toekomst plots bestaan uit vechten tegen super robots. De mensheid wordt intelligenter en kan daarom haar eigen creaties niet in de hand houden, of hoe zijn anders robots ontstaan. Enfin.
Een goede storyline is lastig, maar om simpel te zeggen, er is een alien ras wat de mensheid wil vernietigen of robots komen de wereld overnemen is wel heel erg basic. Ik verwacht meer van bioware na games als KotoR (hoewel ze daar natuurlijk de achtergrond niet helemaal zelf verzonnen hadden).
Ja, daar haalde ik mijn punt inderdaad vandaanquote:
moeten we een keer multiplayerenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:21 schreef Bastard het volgende:
Dat arcade spel Marble ultra heb ik wel gekocht
ik las Spare Ribsquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Een goede storyline is altijd lastig, ongeacht het onderwerp.
En dan nog is het niet bepaldend. Games als Legend of Zelda zijn vaak ook goed, ondanks het flinterdunne cliché verhaaltje..
Ik houd nou eenmaal van een futuristische setting met robots, space ships en meer van dat soort dingen.
Cliché of niet, ik vind het leuk..
quote:News: 16 Player Games of Call of Duty 2 a Reality... with a little workaround
Let's be honest here. Call of Duty 2's Live interface sucks. Period. No one in their right mind can say that it's good, it's just plain awful. Plus, to add insult to injury, you can only utilize that terrible interface in 8 player games. Insert yawn here. However, a few enterprising individuals seem to have found a solution that allows for 16 player games of Call of Duty 2.
Here are the instructions:
-------
You will need 2 players to accomplish this task, from 2 different 360, in this order. Using a private chat is a great way of communicating so you can be in sync.
1st player
Start up COD2, Click on System Link. Set your options as you desire, and press the "B" button to go back to the Game setup screen. Wait there.
2nd player
Play an Xbox Live enabled game, such as Perfect Dark Zero, or Xbox Live online arcade game (such as Bankshot Billiards). Select Xbox Live multiplayer, create a custom game, start up xboxlive game, and send a game invite to Player 1.
1st player
Accept the Player 2 "wants you to play" invite. Now select the "Do not exit session" tab. Once entered you are now the host of the game you had created. Now you can invite friends.
- Yes you need to be a member of Xboxlive Gold account
- COD2 automatically chooses which type of game is played,
- No the games are not private
- Yes lag still can be a problem.
- Once game is over you must repeat the process
----------------------
Thanks to DarkSpace from the TeamXbox message boards for that post, and everyone that worked to get this method working. Now get on out there and play
ik vind het echt een cool spelletjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:30 schreef Bastard het volgende:
[..]Ja dat kan ook inderdaad!
Kunnen we die achievments ff halen
Kheb de eerste 20 levels gehaald onder de tijdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:27 schreef kepler het volgende:
[..]
ik vind het echt een cool spelletje
als je die 60 levels heb uitgespeeld dan kan je altijd nog proberen je tijd te verbeteren, of die van je vrienden
multiplayer van het weekend maar eens proberen
Een soort van simpel Nintendo spel.. daar had je het met een aap in een bal ofzo.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:34 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb em nog niet geprobeerd , wat is het precies?
MMOFPS.quote:Webzan the Korean games publisher look set to explode onto the Xbox 360 scene with their new game Huxley. Now Huxley is in essence a Massive Multiplayer Online First Person Shooter or MMOFPS. Now just saying that phrase makes me want this game more than any other, but I’m glad to say that the game has more than just a cool phrase.
Set in a post apocalyptic war where only two races have survived and evolved into what they are today, Huxley involves two races which are the Sapiens and the Alternative and neither will rest until they have utilised the power of the rare power source known as ‘Lunarites’. You must choose which race to be and your aim is simple, kill anything and everything with a heartbeat.
Once you have chosen your side you will then be able to mould your fighter so it’s unique to you. Once your fighter is ready to go you will be off to war to fight for your race. Now time is the key in this game, like many RPG’s you will find at first your soldier can do diddly squat but as time goes by you will acquire armour, vehicles, allies and of course bigger and better guns. You will also learn new tricks, become healthier, fitter and smarter until you become some superhuman who is unstoppable (think ‘Terminator’).
Graphically this game look’s superb; each and every character has been crafted to perfection. Vehicles also look stunning; they are as smooth as silk and sound awesome. The world you are fighting in will also be amazing, buildings, forests, mountains and battlefields have all been painstakingly crafted to make them seem as real as humanely possible.
The battles in Huxley will be huge, imagine two thousand men even more running full pelt at each other for king and country, but it’s not about spraying and praying, in Huxley especially online you will have to be smart to turn the tide in battles. A well placed shot can do a lot more than ten clips of unaimed ammunition in Huxley.
Now for what will make Huxley one of the best games ever witnessed on a gaming console, Xbox Live. The first thing to point out is that Huxley is a persistent online game, in other words the game doesn’t stop when you stop, if you leave in the middle of a battle it won’t pause, the battle will continue to rage on while you count sheep. Also not only will you face your human counterparts, but Webzan have decided to chuck in a load of computer controlled soldiers just to make life a little harder. So now you’re thinking how many people will I face online, five, fifty, five hundred, try five thousand. That’s right up to five thousand players can fight in one of Webzans servers and if the timing is right all five thousand soldiers could enter the same battle. Just imagine the sight of two thousand five hundred enemy soldiers coming towards, trust me you will be afraid.
When you’re not trying to slash your enemies to pieces, you will be able to walk around and socialise, maybe chat up that fit bird you saw scalping the enemy, or meet up with a friend and just chat about how bad Liverpool’s Peter Crouch is. If socialising is not you’re thing then you can go out exploring the bullet ridden world you call home, you can climb over mountains, wade through rivers meditate in a the wood’s. Online you can do just about anything, anywhere.
Now this game has officially become my most anticipated Xbox 360 title, I mean just imagine the battles, the sounds of war, the overall atmosphere that this game will end up creating. From what I’ve seen this game is unmatched in it’s brilliance and every Xbox 360 owner must at least play a demo of this game, because once you’ve played it for a few minutes you will undoubtedly become completely hooked.
MmOET hebben!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
HEBBEN HEBBEN HEBBEN!
Huxley preview..
[..]
MMOFPS..
Hoewel ik deze toch op de PC ga spelen, denk ik.
Juist niet toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:22 schreef Retuobak het volgende:
360 en PC op 1 server?
Ja, is hetzelfde spel.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:07 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Is ie hetzelfde als op de PC, heb hem op de pc namelijk al uitgespeeld![]()
?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:19 schreef gieling het volgende:
Even vraagje, kan het zijn dat als de batterijen van de controller bijna opzijn de controller geen voice meer verzend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |