dat counter systeem is alleen lichterlijk aangepast waardoor het mij niet meer luktquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:03 schreef zatoichi het volgende:
DoA4 is vet! LEkker snel en nog best pittig. Ik ben vooral erg te spreken over op Internet spelen met je eigen lobby en kijken hoe anderen spelen. Hier ga ik nog lang plezier aan beleven.
Ohja hij is ook nog best wel mooi.
Had ik je game maar eerder gejoined he.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:50 schreef Retuobak het volgende:
Dat duurde bij mij meer dan een maand
Van 't weekend maar even proberen. Wil DOA4 natuurlijk wel online spelen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:43 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Als er een firewall in je router zit, uitzetten. Deze blokkeerd de niet-standaard poorten en dus ook degene die je netjes online gooien op de 360.
Had dit probleem ook. Firewall van de router uit en PRESTO!
Ja, ik had het dus over ranked hequote:Op donderdag 26 januari 2006 23:13 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Had ik je game maar eerder gejoined he.![]()
Hoe lang zit je al op live, misschien sta ik er al tussen, ben 10 maanden denk niet live geweest! Daarvoor 24/7quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:30 schreef Retuobak het volgende:
Ik zal je iig ff adden op m'n friends list![]()
Uiteraard.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:29 schreef Mister_T het volgende:
Een modje die deze ff kan adden in Gamercards topic?
[afbeelding]
Reken er maar niet op, ik sta er na een stuk of 10 topics en het 3/4 keer gevraagd te hebben ook nog steeds niet tussenquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:29 schreef Mister_T het volgende:
Een modje die deze ff kan adden in Gamercards topic?
[afbeelding]
Euhm... wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Reken er maar niet op, ik sta er na een stuk of 10 topics en het 3/4 keer gevraagd te hebben ook nog steeds niet tussen
Technisch gezien wel, maar de game zelf moet die optie wel ondersteunen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:13 schreef Heumeux het volgende:
kan je op een xbox360 ook keyboard en muis aansluiten voor de fps shooters?
Dus ik kan je weer toevoegen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:01 schreef Mister_T het volgende:
Ik ga er nu een halen![]()
Heb er net een weg laten leggen bij de dixons (Premium pakket)
Ik hoop heel erg dat geen 1 spel dat gaat ondersteunen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:39 schreef P-Style het volgende:
[..]
Technisch gezien wel, maar de game zelf moet die optie wel ondersteunen.
Cancellenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:23 schreef ErwinEHVNL het volgende:
bij mij is full auto op 80% en ben net 4 minuten aan het downloaden
Woww.. das niet een beetje uitstel ook!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Splinter Cell van Maart 2006 verschoven naar September,.
Vanavond maar es checken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:21 schreef Bastard het volgende:
Full auto demo gespeeld.. meest slechte spel op de 360 op het moment naar mijn idee.
Spreekt me totaal niet aan
Dat arcade spel Marble ultra heb ik wel gekocht
quote:BioWare's Casey Hudson, project director of the role-playing game Mass Effect, told SCI FI Wire that his team saw developing the game for Xbox 360 as an opportunity to tell stories that are more engaging, exciting and emotionally compelling. "One of the exciting things about developing for the Xbox 360 is being able to target a much higher quality of graphic and audio quality," Hudson said in an interview. "For example, HD video resolution. With Mass Effect, we intend to create a premium experience for HD systems, where the visual and audio presentation achieves an incredible level of detail and realism. You'll see your character's brow wrinkle when he looks at someone suspiciously, and the tiniest details—such as chipped paint on your armor or even pores in your skin—are clearly visible. This means that we're able to draw players into the story with a set of tools that previously only live-action movie directors had access to."
Mass Effect is the first in a trilogy of science fiction action/role-playing games for the Xbox 360. "After completing Star Wars: Knights of the Old Republic, the team was excited to take our approach to console RPG development forward with some really exciting innovations," Hudson said. "We also wanted to take on the challenge of creating a new intellectual property: a science fiction universe that would be designed for today's audience and would be structured to allow us to tell the biggest and most exciting stories possible."
The Mass Effect team looked to films such as Alien, The Terminator, Blade Runner and Star Trek: The Wrath of Khan for inspiration. "With Mass Effect, we're applying many of the things that made those movies great," Hudson said. "We started with a story that is based on a powerful concept and is told through intelligent dialogue and emotionally driven choices for the main character. Other examples are things like generating sound effects from live recordings instead of a computer and placing an emphasis on photographic effects that give the experience a big-budget movie feel. The game as a whole is presented as a much tighter cinematic experience than we've ever been able to achieve before: Character lighting, camera movement and the integration of cinematics and gameplay put the player in control of a futuristic world of unprecedented realism."
Hudson said that Mass Effect takes place around 200 years into the future, where human beings have joined a galactic community of civilizations. "You are a member of the elite SPECTRE group. ... [As] you lead your elite team across hostile alien worlds, you uncover a [grave] threat, one that will thrust all living beings into a galaxy-wide battle for survival against a race of gigantic, super-intelligent machines," he said. "Through your actions, you will bring about the emergence of the human race onto the galactic stage, ultimately determining the survival and destiny of entire civilizations."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |