Er lijkt me ook geen reet aan. De full auto demo ofzo is ook verschrikkelijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:17 schreef H.Flick het volgende:
De eurogamer review is niet echt positief. http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=62625
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:42 schreef =HellFire= het volgende:
Can't communicate with players. WTF is dit.Eerst geen voicechat tijdens het racen, nu kan ik al niet eens meer joinen bij PGR3.
Klopt inderdaad, busy on it.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:58 schreef Gamedemon het volgende:
hellfire, je router instellingen staan niet goed, lees de tips in het vorige topic
NAT status bij de Xbox Live Connect test staat ook op "open"?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:14 schreef =HellFire= het volgende:
En nee ik ben geen schuchter mannetje, m'n waarde mede XBLivers.
Neen, 'moderate'. En dat kreng blijft op moderate.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:36 schreef twi het volgende:
[..]
NAT status bij de Xbox Live Connect test staat ook op "open"?
Ik ga morgen weer Liven, morgen vroeg op.
yep, moet alleen alles nog ff aansluiten...eerst de SP van PGR3 uitspelen!quote:
Heb je je Xbox een vast IP adres gegeven? En alles goed naar dat IP adres doorgepoort, op zowel TCP als UDP?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:42 schreef =HellFire= het volgende:
Neen, 'moderate'. En dat kreng blijft op moderate.![]()
Die is teleurstellend eenvoudig, dus dat moet te doen zijn op Platinum.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:47 schreef Mister_T het volgende:
yep, moet alleen alles nog ff aansluiten...eerst de SP van PGR3 uitspelen!
quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:56 schreef twi het volgende:
[..]
Die is teleurstellend eenvoudig, dus dat moet te doen zijn op Platinum.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:56 schreef twi het volgende:
[..]
Die is teleurstellend eenvoudig, dus dat moet te doen zijn op Platinum.
quote:
Als er een firewall in je router zit, uitzetten. Deze blokkeerd de niet-standaard poorten en dus ook degene die je netjes online gooien op de 360.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:42 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Neen, 'moderate'. En dat kreng blijft op moderate.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |