Niet, Bruto = Nettoquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:55 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Wel leuk dat je loopt te pochen met je bonussen maar het gaat hier over je bruto-netto verhouding. Hoe dat is veranderd.
Hee men, zoeken ze nog mensen daar in Singaporequote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:57 schreef Libris het volgende:
[..]
Niet, Bruto = Netto
Ik bedoel, er zijn plaatsen buiten Nederland. Als ik nu naar NL kijk, ben ik het helemaal met je eens
En je bruto salaris is gelijk gebeleven?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:31 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik heb iets meer dan ¤200 netto meer gekregen.
Normaliter zou je dit bedrag per maand op een spaarrekening kunnen zetten en de boel in 1x aan het einde van het jaar betalen... Degeen die spaarde gaat er dus wel degelijk op achteruit.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:57 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Gelul, of je nu de bijtelling voor je auto doet via je loonstrook of via je aangifte, de uiteindelijk te betalen belasting over je auto blijft hetzelfde.
Bullshit, als de Belastingdienst ziet aankomen dat je jaarlijks moet bijbetalen krijg je een voorlopige aanslag, dus kan je het vooruit betalen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:20 schreef Vliegenmepper het volgende:
[..]
Normaliter zou je dit bedrag per maand op een spaarrekening kunnen zetten en de boel in 1x aan het einde van het jaar betalen... Degeen die spaarde gaat er dus wel degelijk op achteruit.
Ik heb eindelijk mijn loonstrookje, en na controle van de gegevens op www.loonwijzer.nl, komt er hetzelfde bedrag uit, dus ik denk dat ik er wel van uit mag gaan dat het klopt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:51 schreef DaMart het volgende:
Volgens mijn bankafschrift ben ik er netto ongeveer ¤ 145,- op vooruit gegaan, dat is bijna net zoveel als bruto. Met de duurdere ziektekostenpremie eraf, ga ik er dus blijkbaar nog zo'n ¤ 100,- op vooruit. Zonder brutostijging was ik er dus niet echt heel veel op vooruit gegaan denk ik dan, misschien zelfs iets op achteruit.
Maar goed, eerst maar eens kijken hoe dat loonstrookje eruit ziet. En echt vergelijken is wat lastig als je bruto een ander bedrag verdient dan vorig jaar.
Ik wel, wat is daar vreemd aan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:39 schreef matthijst het volgende:
[..]
zorgtoeslag, die krijgt toch praktisch niemand?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |