+2 scherpquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:20 schreef Gunner het volgende:
Hoe kan een tank station nu eisen dat je je rijbewijs moet achterlaten? Nu mag je in principe de weg niet meer op
Volgens de wet mag dat ook niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:20 schreef Gunner het volgende:
Hoe kan een tank station nu eisen dat je je rijbewijs moet achterlaten? Nu mag je in principe de weg niet meer op
Ik had 40 euro getankt. En ik moest iets achterlaten met mijn ID op, paspoort had ik niet bij me, alleen rijbewijs.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:20 schreef Gunner het volgende:
Had je beter iemand kunnen bellen om voor jou te komen betalen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik had 40 euro getankt. En ik moest iets achterlaten met mijn ID op, paspoort had ik niet bij me, alleen rijbewijs.
Heb je weleens van slijtage gehoord?quote:
Geef de bank maar de schuld, je zal zelf wel het pasje vernaggeld hebben.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zielig blaat verhaal...
Paspoort mag je ook niet afgeven, alleen aan de bevoegde instanties en dat is een tankstation zeker nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Volgens de wet mag dat ook niet.
Paspoort zou logischer zijn.
Volgens de wet mag je ook niet tanken zonder te betalen. Dit is een nette middenweg dus.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Volgens de wet mag dat ook niet.
Paspoort zou logischer zijn.
Zeer terecht juist dat ze je rijbewijs wilde hebben, dan komt je terug om te betalen!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:31 schreef Vipers het volgende:
Raar verhaal inderdaad dat ze je rijbewijs wilde hebben. Wat is het volgende vragen of je de autosleutels achter wilt laten.![]()
De eerste keer kan ik nog begrijpen, maar je probeert het dan 5 keer. De volgende dag dit al weer vergeten zijn, lijdt je aan alzheimer of korsakov. Tevens denk ik wat kan de Rabobank er aan doen dat jouw pasje een keer kapot gaat of is de pas net nieuw. Beetje rare klacht over de Rabobank dus.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:35 schreef Geesoes het volgende:
ik denk dat je het best een medewerker van de rabobank kan gaan bedreigen. Zeg bijvoorbeeld dat als je binnen een dag geen andere pas hebt je hem gaat bedreigen.
En waaorm moesten ze eigenlijk je rijbewijs bij tankstation? Je mag niet eens rijden zonder rijbewijs. Tevens zijn ze geen instantie die dat toch mogen vragen.
Vindt de maneir hoe blinde beschermer het vertelde toch wat netter? Maar kan je neit tijdens een pauze ofso ff naar de rabobank?quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik rij normaal altijd zonder rijbewijs naar mijn werk..... toevallig nu wel. En ja, dat van dat ID achterlaten vind ik meer als normaal. Anders komt elke klant aan met zo een kutsmoesje, nu hebben ze tenminste de zekerheid (meestal dan) dat iemand komt betalen...
Je had beter voor 40 euro benzine kunnen tanken dan 40 euro tanken....quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik had 40 euro getankt. En ik moest iets achterlaten met mijn ID op, paspoort had ik niet bij me, alleen rijbewijs.
kortom: gelogen...quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:20 schreef Gunner het volgende:
Lul niet, dan vraag het maar eens na bij een pomphouderquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
kortom: gelogen...
User had zeker geen andere bankpas of creditcard....
Pauper...
[afbeelding]
ze kunnen nooit je rijbewijs vragen.... Hoe moet je anders wegrijden. Een copy kan wel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Lul niet, dan vraag het maar eens na bij een pomphouder![]()
En verder post hierboven ergens een gast die er heeft gewerkt en die zegt ook dat dat kan. Ga zelf maar eens een keer ergens tanken en dan zeggen: OOPS pas kapot.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:42 schreef ForumGek het volgende:
DUs nu rijdt er een uitgeprocudeerde asielzoeker met het rijbewijs van TS rond die hij voor ¤50 op de kop heeft getikt van de tankstationbediende!
Nee dat kunnen ze idd niet nee, zie mijquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
ze kunnen nooit je rijbewijs vragen.... Hoe moet je anders wegrijden. Een copy kan wel.
pauper![]()
[afbeelding]
Ja vragen kunnen ze altijdquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee dat kunnen ze idd niet nee, zie mij![]()
Je hebt vast en zeker geen rijbewijs en probeert wat te relposten. Maar goed, een tankstation kan je zeker vragen je ID achter te laten, bel zelf maar eens een paar tankstations op, misschien ben je dan overtuigd
![]()
ID achterlaten mag ook nog. ID is persoonsgebonden en mag officieel alleen door justitie / overheid ingenomen worden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee dat kunnen ze idd niet nee, zie mij![]()
Je hebt vast en zeker geen rijbewijs en probeert wat te relposten. Maar goed, een tankstation kan je zeker vragen je ID achter te laten, bel zelf maar eens een paar tankstations op, misschien ben je dan overtuigd
![]()
Ja dan houden ze je daar totdat je betaald hebt.. Of dacht je soms dat ze je zomaar lieten wegrijden, of dat ze alleen maar even snel je naam noteerden voor dat geld ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:02 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Ja vragen kunnen ze altijdMaar ben je dan verplicht om het achter te laten. Je mag namelijk NIET rijden zonder je rijbewijs op zak. En ze kunnen toch ook de gegevens overnemen
Ik snap dat wel. Maar ze kunnen je er ook niet de hele dag houden. Ik vind het van het tankstation geen slimme manier.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja dan houden ze je daar totdat je betaald hebt.. Of dacht je soms dat ze je zomaar lieten wegrijden, of dat ze alleen maar even snel je naam noteerden voor dat geld ?
Nee dan bellen ze toch lekker de woutenquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:25 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Ik snap dat wel. Maar ze kunnen je er ook niet de hele dag houden. Ik vind het van het tankstation geen slimme manier.
Noteren je naam, nummer rijbewijs of IDkaart, nummerplat auto + bedrag dat je ze verschuldigt bent en dan mag je tekenen voor accoord dat je dat bedrag binnen 24 uur alsnog komt betalen en anders wordt er * werk * van gemaakt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja dan houden ze je daar totdat je betaald hebt.. Of dacht je soms dat ze je zomaar lieten wegrijden, of dat ze alleen maar even snel je naam noteerden voor dat geld ?
Nou ik denk dat wouten dit niet als diefstal geen zien. Zeker niet, omdat je er zelf bij blijft staan. Aan het noteren van gegevens hebben ze genoeg. Als jij zou zeggen, ik houd mijn rijbewijs, kunnen ze daar niets aan doen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee dan bellen ze toch lekker de woutenJe hebt getankt en kan niet betalen, das in principe diefstal.
Haha dacht je dat ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Noteren je naam, nummer rijbewijs of IDkaart, nummerplat auto + bedrag dat je ze verschuldigt bent en dan mag je tekenen voor accoord dat je dat bedrag binnen 24 uur alsnog komt betalen en anders wordt er * werk * van gemaakt.
Jij misschien jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:27 schreef Alicey het volgende:
Daarvoor heb je dus meerdere rekeningen met meerdere passen en credit cards.
Kun je ook doen. Voorkomt problemen als een pas er een keer mee ophoudt, en gezien die dingen zo'n 8 jaar geldig zijn is de kans groot dat-ie een keer stuk gaat.quote:
een weigerende pas is iets anders als niet betalen. Het is gewoon overmacht, en het is mij ook al eens overkomen, dat juist bij een tankstation mijn pas het begaf. Het lullige was alleen dat dat in Limburg was. Maar dat hebben we keurig opgelost door het geld over te maken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Volgens de wet mag je ook niet tanken zonder te betalen. Dit is een nette middenweg dus.![]()
t ligt niet aan de rabobank. maar aan je pasje.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik zal even beginnen bij gisteren;
Omdat ik even snel geld nodig had besloot ik na het werk om langs de pinautomaat te lopen, die me weer van alle gemakken kon voorzien. De 1e keer dat ik mijn pas erin duw kom ik nog gewoon in het menu waar ik geld kan kiezen, maar op het moment supreme(uitbetalen) zegt hij; Pas ongeschikt.
Hmz zal wel, dus ik nog een 2e, 3e en 4e poging gewaagd, maar helaas bij alle keren gaf hij het Pas Ongeschikt teken aan, terwijl ik gewoon stond te pinnen bij de Rabo met een Rabo pas. Helaas was het al na 5en waardoor het filiaal gesloten was.
Men schrijve vanmorgen; Ik lekker op weg naar mijn werk in mn wagen als ik opeens het lichtje van tanken zie knipperen. Dus ik stoppen bij tankstation, duw de hele wagen vol met 95 en kom bij de kassa. Ik haal die pas door die gleuf; Kan pas niet lezen...
WTF WTF WTF ! Dat was wat ik dacht. Was ik vergeten dat dat ding mol was![]()
Heb ik al mijn gegevens + rijbewijs achter moeten laten bij het tankstation![]()
Gevolg: Kan tijdens werktijd langs de bank gaan![]()
Klacht: Kut RABOBANK
Dat is nat. best mogenlijk, ik zou voortaan mar ergens anders gaan tanken als ik jou was.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:32 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zal wel bij elk tankstation anders in zijn werk gaan neem ik aan...
Duidelijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:28 schreef indahnesia.com het volgende:
omdat jij je pasje vernaggeld is de RaboBank een kutbank? Nee, jij bent een kut-klant!
Ja joh, omdat er misschien een dag komt dat mijn pasje het niet doet open ik gewoon bij 4 verschillende banken een rekening en neem ik 2 creditcards bij verschillende maatschappijen. Natuurlijk heb ik dan ook nog ¤100 in mijn portemonee voor noodgevallen en dan nog ¤100 in mijn schoen voor de echte noodgevallen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:27 schreef Alicey het volgende:
Daarvoor heb je dus meerdere rekeningen met meerdere passen en credit cards.
Op die manier zit je goed ingedekt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja joh, omdat er misschien een dag komt dat mijn pasje het niet doet open ik gewoon bij 4 verschillende banken een rekening en neem ik 2 creditcards bij verschillende maatschappijen. Natuurlijk heb ik dan ook nog ¤100 in mijn portemonee voor noodgevallen en dan nog ¤100 in mijn schoen voor de echte noodgevallen.
Alleen maar om zeker te zijn.
?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:03 schreef Duvel het volgende:
Misschien dat je de pas eens goed moet schoonmaken?
volgens mij begrijp je wel meer dingen niet..quote:
En zie hier de ontwikkeling van de huidige maatschappij: mensen nemen geen verantwoording meer voor eigen problemen maar zoeken een zondebok om daar de schuld neer te leggen.quote:
OH NEE ? OH NEE ? OH NEE ? DUS JE WIL ZEGGEN DAT HET KAPOTGAAN VAN MIJN PASJE NIET AAN DE RABOBANK LIGTquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:21 schreef Quickie_Butt het volgende:
Het feit dat JIJ bent gaan tanken met een pasje wat de dag daarvoor al haperde is JOUW schuld. Niet van de Rabobank
OGD als jij een kras op je magneetstrip hebt na een dag is het toch ook niet de schuld van je bank dat ie het niet meer doet? Moet je maar voorzichtiger met je spullen om gaan...quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
OH NEE ? OH NEE ? OH NEE ? DUS JE WIL ZEGGEN DAT HET KAPOTGAAN VAN MIJN PASJE NIET AAN DE RABOBANK LIGT![]()
![]()
![]()
DAT DING IS GODVERDOMME EEN JAAR OUD !
*fucking bank is weer om 13:00 open, kwam 5 over 12 langs, bleken ze middagpauze te hebben.
Hear, hear, hear!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
OGD als jij een kras op je magneetstrip hebt na een dag is het toch ook niet de schuld van je bank dat ie het niet meer doet? Moet je maar voorzichtiger met je spullen om gaan...
pauper...![]()
[afbeelding]
Het feit dat ik me alleen al irriteer aan je avatar en je continue geroep van Tsjakkaaa heeft mij ertoe doen besluiten niet meer met je in discussie te gaan.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
OGD als jij een kras op je magneetstrip hebt na een dag is het toch ook niet de schuld van je bank dat ie het niet meer doet? Moet je maar voorzichtiger met je spullen om gaan...
pauper...![]()
[afbeelding]
" You can't handle this... "quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Het feit dat ik me alleen al irriteer aan je avatar en je continue geroep van Tsjakkaaa heeft mij ertoe doen besluiten niet meer met je in discussie te gaan.
Tsjakkaaa met de groeten aan de Rabobank...quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Het feit dat ik me alleen al irriteer aan je avatar en je continue geroep van Tsjakkaaa heeft mij ertoe doen besluiten niet meer met je in discussie te gaan.
Beetje jammer dat jezelf er niks aan kan doen, maar dat het altijd iemand anders schuld zal zijn. Je kan trouwens gewoon een nieuw pasje aanvragen. DAt kunnen ze niet weigeren namelijk. Binnen een dag of 5 a 10 heb je hem binnenquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
En daarna vergeet je je portomonneequote:Op donderdag 26 januari 2006 11:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja joh, omdat er misschien een dag komt dat mijn pasje het niet doet open ik gewoon bij 4 verschillende banken een rekening en neem ik 2 creditcards bij verschillende maatschappijen. Natuurlijk heb ik dan ook nog ¤100 in mijn portemonee voor noodgevallen en dan nog ¤100 in mijn schoen voor de echte noodgevallen.
Alleen maar om zeker te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |