..dus daarom mag je Emile niet. De logica van een paarse potvisquote:Op zaterdag 11 september 2004 00:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Omdat een goede vriend van mij Emiles ex neukt en hij écht beter kan krijgen dan die uitgewoonde blonde bimbo
Hij heeft haar uitgewoond toch?quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:34 schreef Fransie het volgende:
[..]
..dus daarom mag je Emile niet. De logica van een paarse potvis![]()
Homo's denigrereren is puur humoristisch bedoeld..quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:58 schreef Duderinnetje het volgende:
O ja, ook niet onbelangrijk: omdat Emile homo's denigreert. Dan kan je op je kop in de kooltjes gaan staan, maar dan heb je voor mij afgedaan.
Wat is het nou? Stoor je je eraan, of vind je het juist mooi dat de meeste mensen hem niet mogen?quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:12 schreef Cage333 het volgende:
Ik stoor me toch aan mensen die Ratelband niet mogen.
Aan de ene kant is het prima dat de massa hem niet mag.
Heel mooi, want ik mag hem wel namelijk.
Misschien is het gewoon zo geworden dat de maatstaaf veranderd. Als je tegenwoordig een mening durft te hebben ben je de lulquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:07 schreef pberends het volgende:
Ratelband was vroeger toch veel populairder? Hij was zelfs populair bij de massa. Nu is dat totaal omgeslagen. Misschien is ie te arrogant geworden...
Ach ik mag hem wel. Hij is tenminste duidelijk en eerlijk in wat ie vindquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:33 schreef ruby het volgende:
Ik heb die dwijl ooit aan de telefoon gehad (zo'n 9 à 10) jaar geleden en toen vroeg ie de weg naar het bedrijf waar ik toentertijd werkte (omdat ons bedrijf een seminar van 'm wilde) en aangezien ik niet zo'n held was in het vermelden van welke route ie nou precies moest rijden begon ie een beetje arrogant te doen. Dus toen ik was al weer klaar met die mongo.
Verder vind ik het een grootsmoel en staat ie altijd achterlijk op foto's met die grafzerken in z'n bek. Alsof ie het enorm naar z'n zin heeft.
En zoals Tinkepink vermeld, hij is vrouwonvriendelijk.
En tenslotte is ie rijp voor een inrichting.
Ik snap niet dat je je er aan stoort, dan mensen hem niet moeten. Ieder z'n keus toch?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |