ben ik de enige die hier een simtower gevoel van krijgt?quote:
Behalve als dat huisje net de hele middag in de schaduw van die toren staatquote:Op maandag 24 september 2007 13:08 schreef speknek het volgende:
De kritiek snap ik wel een beetje, het is echt een kolos aan de rand van de stad. Wat ze eigenlijk moeten doen is veel meer winkels en restaurants erin bouwen, dan wordt Leidsche Rijn echt een uitje voor mensen, en zijn ze ook het slechte imago kwijt. Wel even vantevoren zeggen, dan koop ik een huisje daar in de buurt (prijzen +100k)
Boehoe!quote:Op maandag 24 september 2007 16:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Behalve als dat huisje net de hele middag in de schaduw van die toren staat.
Er zouden een hotel, winkels, conferentiezalen, expositieruimte en een panoramadek in komen, naast de appartementen en kantoren.quote:Op maandag 24 september 2007 13:08 schreef speknek het volgende:
De kritiek snap ik wel een beetje, het is echt een kolos aan de rand van de stad. Wat ze eigenlijk moeten doen is veel meer winkels en restaurants erin bouwen, dan wordt Leidsche Rijn echt een uitje voor mensen, en zijn ze ook het slechte imago kwijt. Wel even vantevoren zeggen, dan koop ik een huisje daar in de buurt (prijzen +100k)
Je moet de indeling op dat plaatje ook niet als een vaststaande planning zien, het uiteindelijke gebruik van de verdiepingen zal afhangen van de vraag op het moment dat de toren er eenmaal staat. Dit soort torens moeten om redabel te zijn sowieso fexibel in gebruik zijn.quote:Op maandag 24 september 2007 17:50 schreef speknek het volgende:
Check het plaatje, die winkels zijn maar twee verdiepingen, dat moet een stuk meer worden.
vergeleken met de rest van Leidse Rijn is het juist prachtig!quote:Op maandag 24 september 2007 17:57 schreef BlixaBargeld het volgende:
Ik mag toch hopen dat dit niet door gaat. Wat een leijk ding
Omdat?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:42 schreef Falco het volgende:
Hij moet wel wat kleiner worden, die toren.
nee mooi, de Domtoren is allang afgedaan als het hoogste punt van Utrecht.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:42 schreef Falco het volgende:
Hij moet wel wat kleiner worden, die toren.
soort van kanaleneiland dusquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:55 schreef SuperRembo het volgende:
Op die website staat ook een filmpje waarin gezegd wordt dat het de bedoeling is om "gezelligheid die mediterraan aandoet" te creëren
Dat filmpje met die mevrouw die met d'r hoge hakjes over een zeiknatte bouwplaats trippelt?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:55 schreef SuperRembo het volgende:
Op die website staat ook een filmpje waarin gezegd wordt dat het de bedoeling is om "gezelligheid die mediterraan aandoet" te creëren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |