Ja maat dat telt niet aangezien het geen gebouw is ontworpel voor menselijk functioneel gebruik. Zo worden antenne's op gebouwen ook niet meegeteld.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:17 schreef cappp het volgende:
Sorry hoor, maar de grootste toren staat nog steeds in Lopik met zijn 375 meter.
Minister Cramerquote:
is dat niet de Lego-impressie? Want volgens mij is de buitenkant niet zo blokkig?quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:43 schreef Falco het volgende:
[..]
Terecht, dat ding was echt heel lelijk man.
[afbeelding]
De zendmast van Lopik staat in IJsselstein.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:17 schreef cappp het volgende:
Sorry hoor, maar de grootste toren staat nog steeds in Lopik met zijn 375 meter.
Op dit plaatje zie je al wat beter hoe het er in het echt uit zou zien.quote:Op maandag 24 september 2007 01:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik vind het gewoon echt geen mooi ontwerp.De hoogte vind ik prima, maar het trap ontwerp roept de nodige vraagtekens bij mij op.
Dat verandert de zaak natuurlijk sterk.quote:Op maandag 24 september 2007 01:50 schreef TC03 het volgende:
Op dit plaatje zie je al wat beter hoe het er in het echt uit zou zien.
[afbeelding]
Nice!quote:Op maandag 24 september 2007 01:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mjah, of er moeten opeens 10 extra >100 meter-gebouwen in de buurt komen te staan, dan krijg je wel weer een hippe skyline. Het nieuwe ontwerp ziet er inderdaad een stuk beter uit, maar een hoogte van 250 meter past niet echt op dit moment vrees ik.quote:Op maandag 24 september 2007 06:40 schreef Credence het volgende:
Mooi ontwerp. Ik vind hoogbouw meestal wel mooi, maar ben bij deze locatie toch bang dat 250 meter wat te hoog is.
doe mij in dit bekrompen nederland maar es zon lekkere uitdaging! gewoon 250 meter neergooien daar! ik ben voor! ff een vette vinger opsteken naar de welstandcommissies en notoire klagers! als ze vierkante kilometers vol kunnen plempen met de saaiste woningen, dan moet een toren van mijn part gewoon gedaan worden.quote:Op maandag 24 september 2007 12:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Mjah, of er moeten opeens 10 extra >100 meter-gebouwen in de buurt komen te staan, dan krijg je wel weer een hippe skyline. Het nieuwe ontwerp ziet er inderdaad een stuk beter uit, maar een hoogte van 250 meter past niet echt op dit moment vrees ik.
Gaaf. Wel heb ik nog m'n bedenkingen bij de open onderkant, ik denk dat ik gesloten mooier zou vinden.. Maar misschien willen ze er natuurlijk een park onder bouwen. Als je dan wat doet met glazen vloeren daarboven, kun je best architectonisch wat leuks ervan maken. En Cramer moet niet zeuren.quote:Op maandag 24 september 2007 01:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
[afbeelding]
de Eiffeltoren was zelfs op de planning om gewoon afgebroken te worden. Men klaagt altijd wel en soms vraag ik me af waarom. men klaagt over andermans dakkapelletje om vervolgens een week later er zelf eentje erop te bouwen. Men klaagt over een apart woonhuis omdat het niet in de buurt kan passen om vervolgens weer een wijk met 1000 dezelfde huizen te bouwen... het is allemaal te krom soms!quote:Op maandag 24 september 2007 12:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Over eifeltoren heeft men destijds ook geklaagd wil ik wedden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |