Heerlijk ik ben blij dat ik niet de enige ben...quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:06 schreef SuperMOM het volgende:
Oh ja en ik schreeuw ook regelmatig HOU JE BEK VIOOL!!!!! Grrrrr Viool tssssssssssssssss![]()
(ha ha John verteld dat Viool op der bek ging)
Oh ja en manlief snapt me al met die klote HBBZelfs zoonlief (bijna 8 jr) weet het al
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ben naar bed, helemaal kapot. Morgen naar Amsterdam
Slaap lekker Palmquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:11 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:11 schreef Stereotomy het volgende:
Veel plezier in Amsterdamquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:11 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:12 schreef melke het volgende:
Valt niet op he. Ik meld me aan op msn en Palm vertrekt. Typisch
trustequote:Op donderdag 26 januari 2006 02:11 schreef Stereotomy het volgende:
Gezellie zie je morgen!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:11 schreef Stereotomy het volgende:
Mmmmmm, lekker. Enne iedereen mag mij de schuld geven van deze slapeloze nacht mits veelquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Krijg je er nog een paar bij. Dit wordt weer een slapeloze nach en dat is jouw schuld deze keer![]()
De mijne hopelijk ook niet. (bovendien heeft die een meneer)quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:13 schreef SuperMOM het volgende:
Ooooow! foute TT!!Dat zegt mijn zoon niet!!!
Daar kan ik wat opzeggen, maar dan word je boos op me.quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Altijd, zonder Palm geen leven
Pfff gelukkig was al bang dat ik de enige slechte moeder wasquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:11 schreef Yolande het volgende:
[..]
Heerlijk ik ben blij dat ik niet de enige ben...![]()
![]()
![]()
Nee?quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:13 schreef SuperMOM het volgende:
Ooooow! foute TT!!Dat zegt mijn zoon niet!!!
Ja leukquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:14 schreef Yolande het volgende:
[..]
Daar kan ik wat opzeggen, maar dan word je boos op me.![]()
Ik denk dat het wel door blijft lopen, allerlei programma's smullen ervan en de bladen zullen er wel vol van staanquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:13 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
En toch ben ik meestal positief, maar ik zie het hier niet gebeuren![]()
Rode kruis heeft hier geld ingestoken en daar gaan ze mee stoppen als er geen Henk.K. volk komt![]()
Hoe lang zat je hier dan al te lurken?quote:
Melkequote:Op donderdag 26 januari 2006 02:16 schreef melke het volgende:
Kan me iemand helpen? Ik zit weer in de liefdesshit!
Ja hoor, zeg het maarquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:16 schreef melke het volgende:
Kan me iemand helpen? Ik zit weer in de liefdesshit!
Zo is dat!quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:17 schreef Yolande het volgende:
[..]
Is een gebbertje tussen Palm en mij.. altijd goed.![]()
![]()
Nou van mij wel, kunnen we Rutger niet inruilen voor Frau Holtquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:16 schreef SuperMOM het volgende:
Zit Bart op Fok! te lezen of zo???En mag die leive Rutger blijven slapen asjeblieeeeeeeeeeeeefffffffft???
Sjet mag niet mee genieten?quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:17 schreef Yolande het volgende:
[..]
Is een gebbertje tussen Palm en mij.. altijd goed.![]()
![]()
Welja, dat gooit een gifje neer en peert hem danquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:17 schreef D.Rose het volgende:
ook voor mij is aan deze avond een eind gekomen
Ik zie u allen weer, nl. de volgende keer
welterusten
Trusten D.Rosequote:Op donderdag 26 januari 2006 02:17 schreef D.Rose het volgende:
ook voor mij is aan deze avond een eind gekomen
Ik zie u allen weer, nl. de volgende keer
welterusten
Ik stem voor!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nou van mij wel, kunnen we Rutger niet inruilen voor Frau Holt![]()
Nee ik kwam toevallig online en laat verder ook maar zitten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe lang zat je hier dan al te lurken?![]()
En als je PMS hebt wil ik vanavond niet met je praten, wacht ik liever een tijdje
-edit- oh, liefdesshit, da's nog erger dan PMS![]()
![]()
Hee die is idd al jaren weg ja, zou zomaar kunnen, vervanger van Gert is een vrouwquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zijn de initialen van de nieuwe "big boss" R.H. ?
Wanneer het om een man gaat gok ik op Ruud Hendriks.
Waarom twijfelen mensen nou in Godsnaam!!! Ik word er gek van!quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Melke![]()
Gooi het eruit, dat lucht vaak al op![]()
Vind ik slechte reclame voor het rode kruis. Willen ze alleen Bobo's met big money dan?? Wie zijn de patienten die ze in de Mappa Mondo huizen ontvangen dan?? Niet alleen Bobo's lijkt mij?? Hoop dat het principe net is zoals de Ronald Mc donald huizen en dat iedereen er tegen een kleine vergoeding terecht kan? Zoals wij een tijd geleden, wij konden op die manier dicht bij onze zoon blijven en nee wij zijn geen bobo's maar normale twee verdieners net zoals de mensen die in de Mappa Mondo huizen even op adem proberen te komen. En dat is van alle inkomenklasse's!quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:13 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
En toch ben ik meestal positief, maar ik zie het hier niet gebeuren![]()
Rode kruis heeft hier geld ingestoken en daar gaan ze mee stoppen als er geen Henk.K. volk komt![]()
Twijfel niet om het te zeggenquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:21 schreef melke het volgende:
[..]
Waarom twijfelen mensen nou in Godsnaam!!! Ik word er gek van!
Hoe is je mail ontvangen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:21 schreef melke het volgende:
[..]
Waarom twijfelen mensen nou in Godsnaam!!! Ik word er gek van!
quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:21 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hee die is idd al jaren weg ja, zou zomaar kunnen, vervanger van Gert is een vrouw![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |