Hai AEquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
Het lukt me niet om de streams uit te zetten en naar mijn bed te gaan... vind het (nachtelijke) taartenbakken veelsteleuk om uit te zetten.
Hallo dusl.
eejjjjjjjjj A-Equote:Op donderdag 26 januari 2006 01:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
Het lukt me niet om de streams uit te zetten en naar mijn bed te gaan... vind het (nachtelijke) taartenbakken veelsteleuk om uit te zetten.
Hallo dusl.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hey Snaptnix.
Wat zou de HBB nachtploeg zijn zonder jou...
Hallowquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hallo dusl.
Nou, ik ben hier toch redelijk vaak hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heyyy DRose!
Leuk je weereens tegen te komen op fok.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Uhmmm... gewoon de nachtploeg, alleen dan zonder mij![]()
Ik hoop het wel, want ik word helemaal gek van dat mensquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tegen die tijd is Viool vast het huis uit![]()
Hoi Henk! (en Yolande)quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:55 schreef henk.jansen het volgende:
Oh dat gaat makkelijk Hoi AE![]()
Ben eigenlijk niet zo van het zwaaien, ik ga weer terug naar Jan Smit
Blijf dan maar hier, hoor, er is nog lang geen tegengif voor Jan Smitquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:55 schreef henk.jansen het volgende:
Oh dat gaat makkelijk Hoi AE![]()
Ben eigenlijk niet zo van het zwaaien, ik ga weer terug naar Jan Smit
Volgens mij kennen al die "idioten" hier dat probleem wel.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Volgens mij kennen al die "idioten" hier dat probleem wel.
Neem me iedere dag weer voor, nu toch echt op tijd naar bed te gaan. Komt er alleen nooit van.![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:56 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, want ik word helemaal gek van dat mens![]()
terwijl ik toch eigenlijk diep in mijn hart een heel vredelievend mens ben, maar van haar krijg ik moordneigingen en zit ik tegen de streams te gillen, kop dicht Viola Henk schrikt zich elke keer wild.
![]()
![]()
Het is sowieso meestal wel druk hier snachts valt me op.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Uhmmm... gewoon de nachtploeg, alleen dan zonder mij![]()
Het is nog maar een week of 6 en dan ga ik bijslapen tot BB6quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Neem me iedere dag weer voor, nu toch echt op tijd naar bed te gaan. Komt er alleen nooit van.![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:56 schreef Yolande het volgende:
[..]
terwijl ik toch eigenlijk diep in mijn hart een heel vredelievend mens ben, maar van haar krijg ik moordneigingen en zit ik tegen de streams te gillen, kop dicht Viola Henk schrikt zich elke keer wild.
![]()
![]()
mede-nationaliteitgenote en HP Sauce vreterquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
je groet me niet eens omdat ik een buitenlander ben![]()
er is wel een gif voor Jan Smitquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:57 schreef Morwen het volgende:
...er is nog lang geen tegengif voor Jan Smit![]()
Ja hoor wees maar niet bang, en trouwens je kan het beter eruit gooien dan dat je het opkropt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:58 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
Denk je wel een beetje om je hart Yolande?
![]()
Dat wordt lang slapen danquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het is nog maar een week of 6 en dan ga ik bijslapen tot BB6![]()
Jahaa, dat weet ik (als lurker)quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou, ik ben hier toch redelijk vaak hoor
Nee hoor hij is er al aan gewend.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Laat je die arme man niet te hard schrikken. En vooral wind je niet tveel op om dat mens, is slecht voor je.
roep hier ook altijd Fiool: houd je bek!quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:56 schreef Yolande het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoi Supermamma.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:58 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi A-EKom erbij ook zinin appeltaart?
![]()
en vast ook wel een .gif van Jan Smitquote:
Hoe kan dat nou?? Iedereen haat Viool!quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
klopt, maar ik weet wat je andere nick is, dus ik wist met wie ik van doen hadquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jahaa, dat weet ik (als lurker)
Maar jij en ik kennen elkaar nog uit "vroegere" foktijden... al realiseer ik me net dat je me waarschijnlijk kent onder mijn andere nick.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:03 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?? Iedereen haat Viool!De uitzendingen zijn flut
De live uitzendingen zijn een aanfluiting qua chaos, rommelig, onprofessioneel en toch blijven we kijken tot diep in de nacht, ons sociale leven, onze relatie, ons gezinsleven gaat eronder gebukt!!! En wat zeggen we? Ja sorry, HBB is bezig
![]()
Ach nog ff, dit weekend gaat de stekker er uitquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:03 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
De live uitzendingen zijn een aanfluiting qua chaos, rommelig, onprofessioneel en toch blijven we kijken tot diep in de nacht, ons sociale leven, onze relatie, ons gezinsleven gaat eronder gebukt!!! En wat zeggen we? Ja sorry, HBB is bezig
![]()
Nouja zeg!quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
klopt, maar ik weet wat je andere nick is, dus ik wist met wie ik van doen had
quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
en vast ook wel een .gif van Jan Smit![]()
Nog een paar weekjes geduld ajb, is momenteel mijn standaardzin hier thuis geloof ikquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:03 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Nee die site is al een paar jaren uit de lucht dat was in de jaren dat de webcam nog niet zo algemeen bekent was, en er geen ranzig 18+ luchtje omheen hing.quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:01 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je trouwens ergens een online webcamsite, Henk? Omdat dat op je T-Shirt staat in je fotoboek
quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:04 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ach nog ff, dit weekend gaat de stekker er uitwat moeten we dan
![]()
Waarom post ik dat dan ookquote:
ja maar, ik zei toch netjes eejjjjjjjquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nouja zeg!
Zeg dan op zijn minst: "Hey Anderekant, leuk je weereens te zien!"
Dat is ook weer helemaal waar!quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:00 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja hoor wees maar niet bang, en trouwens je kan het beter eruit gooien dan dat je het opkropt.![]()
![]()
ja, het is allemaal jouw schuldquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waarom post ik dat dan ook![]()
![]()
![]()
*geeft zichzelf een harde klap voor de kop![]()
Het is een vreselijk mens volgens mij, maar helemaal zeker weten doe ik dat niet omdat ik haar totaal niet ken alleen via BBH, maar toch zoals ze zich daar opstelt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:01 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
roep hier ook altijd Fiool: houd je bek!
en als je dan dat interview gelezen hebt met haar in de vara gids of hoe heet dat ding????? staat ook in Holt topic , dan zie je pas hoe ziek ze is![]()
kwestie van zoeken maar de stekker gaat er echt uit als Talpa de ranzigheid niet verandert. Heeft het rode kruis zelf gezegdquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
zeg eens niet van die enge dingen! Het duurt nog wel ff voor er weer ergens een BB-stream te vinden is hoor..
Krijg je er nog een paar bij. Dit wordt weer een slapeloze nach en dat is jouw schuld deze keerquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waarom post ik dat dan ook![]()
![]()
![]()
*geeft zichzelf een harde klap voor de kop![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:04 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ach nog ff, dit weekend gaat de stekker er uitwat moeten we dan
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |