Hai AEquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
Het lukt me niet om de streams uit te zetten en naar mijn bed te gaan... vind het (nachtelijke) taartenbakken veelsteleuk om uit te zetten.
Hallo dusl.
eejjjjjjjjj A-Equote:Op donderdag 26 januari 2006 01:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
Het lukt me niet om de streams uit te zetten en naar mijn bed te gaan... vind het (nachtelijke) taartenbakken veelsteleuk om uit te zetten.
Hallo dusl.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hey Snaptnix.
Wat zou de HBB nachtploeg zijn zonder jou...
Hallowquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hallo dusl.
Nou, ik ben hier toch redelijk vaak hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heyyy DRose!
Leuk je weereens tegen te komen op fok.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Uhmmm... gewoon de nachtploeg, alleen dan zonder mij![]()
Ik hoop het wel, want ik word helemaal gek van dat mensquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tegen die tijd is Viool vast het huis uit![]()
Hoi Henk! (en Yolande)quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:55 schreef henk.jansen het volgende:
Oh dat gaat makkelijk Hoi AE![]()
Ben eigenlijk niet zo van het zwaaien, ik ga weer terug naar Jan Smit
Blijf dan maar hier, hoor, er is nog lang geen tegengif voor Jan Smitquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:55 schreef henk.jansen het volgende:
Oh dat gaat makkelijk Hoi AE![]()
Ben eigenlijk niet zo van het zwaaien, ik ga weer terug naar Jan Smit
Volgens mij kennen al die "idioten" hier dat probleem wel.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Volgens mij kennen al die "idioten" hier dat probleem wel.
Neem me iedere dag weer voor, nu toch echt op tijd naar bed te gaan. Komt er alleen nooit van.![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:56 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, want ik word helemaal gek van dat mens![]()
terwijl ik toch eigenlijk diep in mijn hart een heel vredelievend mens ben, maar van haar krijg ik moordneigingen en zit ik tegen de streams te gillen, kop dicht Viola Henk schrikt zich elke keer wild.
![]()
![]()
Het is sowieso meestal wel druk hier snachts valt me op.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Uhmmm... gewoon de nachtploeg, alleen dan zonder mij![]()
Het is nog maar een week of 6 en dan ga ik bijslapen tot BB6quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Volgens mij kennen al die "idioten" hier dat probleem wel.
Neem me iedere dag weer voor, nu toch echt op tijd naar bed te gaan. Komt er alleen nooit van.![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:56 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, want ik word helemaal gek van dat mens![]()
terwijl ik toch eigenlijk diep in mijn hart een heel vredelievend mens ben, maar van haar krijg ik moordneigingen en zit ik tegen de streams te gillen, kop dicht Viola Henk schrikt zich elke keer wild.
![]()
![]()
mede-nationaliteitgenote en HP Sauce vreterquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
je groet me niet eens omdat ik een buitenlander ben![]()
er is wel een gif voor Jan Smitquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:57 schreef Morwen het volgende:
...er is nog lang geen tegengif voor Jan Smit![]()
Ja hoor wees maar niet bang, en trouwens je kan het beter eruit gooien dan dat je het opkropt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:58 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
Denk je wel een beetje om je hart Yolande?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |