Heerlijk ik ben blij dat ik niet de enige ben...quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:06 schreef SuperMOM het volgende:
Oh ja en ik schreeuw ook regelmatig HOU JE BEK VIOOL!!!!! Grrrrr Viool tssssssssssssssss![]()
(ha ha John verteld dat Viool op der bek ging)
Oh ja en manlief snapt me al met die klote HBBZelfs zoonlief (bijna 8 jr) weet het al
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ben naar bed, helemaal kapot. Morgen naar Amsterdam
Slaap lekker Palmquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:11 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:11 schreef Stereotomy het volgende:
Veel plezier in Amsterdamquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:11 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:12 schreef melke het volgende:
Valt niet op he. Ik meld me aan op msn en Palm vertrekt. Typisch
trustequote:Op donderdag 26 januari 2006 02:11 schreef Stereotomy het volgende:
Gezellie zie je morgen!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:11 schreef Stereotomy het volgende:
Mmmmmm, lekker. Enne iedereen mag mij de schuld geven van deze slapeloze nacht mits veelquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Krijg je er nog een paar bij. Dit wordt weer een slapeloze nach en dat is jouw schuld deze keer![]()
De mijne hopelijk ook niet. (bovendien heeft die een meneer)quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:13 schreef SuperMOM het volgende:
Ooooow! foute TT!!Dat zegt mijn zoon niet!!!
Daar kan ik wat opzeggen, maar dan word je boos op me.quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Altijd, zonder Palm geen leven
Pfff gelukkig was al bang dat ik de enige slechte moeder wasquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:11 schreef Yolande het volgende:
[..]
Heerlijk ik ben blij dat ik niet de enige ben...![]()
![]()
![]()
Nee?quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:13 schreef SuperMOM het volgende:
Ooooow! foute TT!!Dat zegt mijn zoon niet!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |