Tsskquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:31 schreef Great_Expectations het volgende:
Geil! Hij zei geil! [afbeelding]
Hetero!quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:37 schreef Nuvole het volgende:
[afbeelding]
Of een geel karretje.
Dat kan natuurlijk ook.
Nou zo'n knalgele kanarie auto vind ik vrij gayquote:
Dan zien ze je wel aankomen op je werk, wilde je zeggen!quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou zo'n knalgele kanarie auto vind ik vrij gay
Normaal gesproken wordt de meest geringe aanleiding gebruikt om foto's van schaars geklede blote mannen te posten. En nou gaat het een keertje over boxers, met een open dak nog wel, en wat post Nuvole? Een plaatje van een auto.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou zo'n knalgele kanarie auto vind ik vrij gay
Ik moet nog stemmenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Normaal gesproken wordt de meest geringe aanleiding gebruikt om foto's van schaars geklede blote mannen te posten. En nou gaat het een keertje over boxers, met een open dak nog wel, en wat post Nuvole? Een plaatje van een auto..
Nomineren, dat joch!.
En nog verradelijker.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:41 schreef DennisMoore het volgende:
Porsche is zó patserig.
Alleen ouwe Porsches zijn okay..
Wel de oven uitzetten vannacht.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:41 schreef Weemz het volgende:
Die cake komt morgen pas =)
En nu ga ik slapen... Dag!
Zet er dan ook meteen zo'n dikke uitlaat onder, dan hóren ze je ook aankomen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan zien ze je wel aankomen op je werk, wilde je zeggen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |