Het is nog vroeg.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:22 schreef PeRi het volgende:
Ik dacht dat mijn post wel duidelijk maakte dat ik daar op aandrong?.
Oh yay, Jimvideo's!!!!!quote:
worden die kaartjes de hele dag door weggegeven?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:36 schreef charmed_angel het volgende:
geen kaartjes gewonnen
Maar de passe partouts komen ook nog aan bod
1 passe partout op een dag. Maar mijn pc is aan het flippen! Echt dat kutding loopt telkens vast....quote:Op maandag 30 januari 2006 13:39 schreef Timmai het volgende:
[..]
worden die kaartjes de hele dag door weggegeven?
pff het is inderdaad gruwelijk duffe muziek.. ik luister ook net een half uurtje, maar zelfs skyradio is beterquote:Op maandag 30 januari 2006 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
1 passe partout op een dag. Maar mijn pc is aan het flippen! Echt dat kutding loopt telkens vast....
Weet wel waardoor het komtMaar ik moet American Idol gewoon zien
Maaruh mijn pc is dus half aan het doodgaan.... ik ben ziek en zit heel de dag naar die suffe rtl fm te luisteren.... pleurt mijn pc uit en kan opeens geen radio ontvangen op mijn pc... omdat me pc aan het flippen is.
En aangezien RTL Fm niet in ingesteld op mijn radio en geen idee hoe dat werkt.... mis ik vandaag dus de kans om zo'n passe partout te winnen
ok lang verhaal
Norton is hartstikke zwaar voor je pc joh, je kan beter AVG free pakken.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
zo mijn pc opnieuw geinstalleerd.... nog even een norton antivirus ergens vandaan halen
wat de wat? AVG? Is dat een afkorting? Of komt hij vanzelf naar boven als ik AVG free intoetstquote:Op maandag 30 januari 2006 18:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Norton is hartstikke zwaar voor je pc joh, je kan beter AVG free pakken.
Als het goed is, dat laatstequote:Op maandag 30 januari 2006 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat de wat? AVG? Is dat een afkorting? Of komt hij vanzelf naar boven als ik AVG free intoetst
Donequote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Doe met ons mee, en feliciteer hier CDP
Waar blijft ie in IDO?
nou.... haar ouders hebben wel gewoon chello.nl Maar die mag z enatuurlijk gebruiken... dus ze moet wel en hotmail aan maken, ze baalt er alleen van dat ze zich niet kan registrerenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:19 schreef chansadres het volgende:
Daarom zitten hier ook geen BrEeZeah's, die hebben enkel hotmail en cu2
thx....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Beterschap c_a, doe het rustig aan.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:00 schreef sbientje het volgende:
ps: sven, ik word knettergek van dat icoon van je![]()
Ik ookquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Die heb ik in de afgelopen week echt grijsgedraaid.
blijkbaar ben ik er goed in, want ik had een 7 gehad. De man dacht niet dat ik ooit problemen zou krijgen met mijn stemvolume of articulatiequote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Sbien, hoe was de logopedische screening?
Dus die van Trijntje was ook een coverquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan hoor ik liever de Ruth Jacott versie eigenlijk.
Ik ook nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus die van Trijntje was ook een cover!
Dat wist ik niet eens!
Ik had ook geen problemen tijdens mijn screeningquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:17 schreef sbientje het volgende:
[..]
blijkbaar ben ik er goed in, want ik had een 7 gehad. De man dacht niet dat ik ooit problemen zou krijgen met mijn stemvolume of articulatie
gelukkig maar
en!
ik had ook een 7 voor wiskunde!en ik snapte er niets van, van dat tentamen. Dus dat is mooi!!
Dat weet ik dan wel weer.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus die van Trijntje was ook een cover!
Dat wist ik niet eens!
Jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:40 schreef WithMe het volgende:
Alleen voor Engelse versies van XP zeker?
OK, ach ik ga hem nog niet proberen, ben tevreden met m'n huidige. Geen zin om onnodige risico's te lopen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja. Tenminste IE is engels, je XP hoeft niet Engels te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |