Nee Aaron of Harmquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:12 schreef BVO het volgende:
Inderdaad, Serge had eerst gemoeten.
moet die T tussen N en R niet weg?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Tuurlijk wel, het is al lang niet meer gebruikt. Jij blaast het nieuw leven in.
Dit is geen fadoquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Zal wel weer een Fado jammertekst zijn.
En hij de 30quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Begrijp ik, noem het een jeugdzonde. (ook al is ze de 20 al gepasseerd)
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeft ze het ook nog over brains en balls?
Daar ben ik nog steedsquote:
Was maar een gok.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar ben ik nog steeds
Lekkerd
De nieuwsbrief van Universal.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:22 schreef Svensational het volgende:
Nou, waar had je het vandaan dan?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Of je word even gebeld door Idols waar je vandaan hebt dat de Sugababes komen
Schijnbaar.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben ze bij Idols je nummer dan CDP?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:46 schreef Ayaxola het volgende:
Ben een dagje weggeweest
Gister militair goedgekeurd voor de KMA
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:46 schreef Ayaxola het volgende:
Ben een dagje weggeweest
Gister militair goedgekeurd voor de KMA
Al 3 keer hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Is het mooie woord teronterecht uit de TT gehaald.![]()
Uhuhquote:
Ach, dat is tijdens de liveshows ook altijd, dan verandert het ook elke weer terug door de overvloed aan mods elke keerquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, die gebruik ik inderdaad. Heb het dus zonder er erg in te hebben telkens weer terugveranderd.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt eigenlijk.
Wie is die dame in je plaatje CDP?
Tijdens de WK-loting gebeurde dat trouwens ook.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt eigenlijk.
Het was Simon Webbe.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:07 schreef Astherushcomes het volgende:
ik keek woensdagavond naar een herhaling van idols. er ging een donkere gast zingen volgens mij was hij winnaar geworden in de UK ofzo.
Nou was mijn vraag, hoe heet hij? wie weet kan ik dan nagaan wat voor shirt / blouse hij aan had want die was nice![]()
Leukquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:15 schreef Svensational het volgende:
Ex-Idols Survivalgame #1: Let the battle begin!
juist hij ja!quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het was Simon Webbe.
Hij zat in Blue het boybandje en heeft nooit meegedaan aan Idols
Och ja, klopt. Toen bemoeide iedereen zich met mijn werk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tijdens de WK-loting gebeurde dat trouwens ook.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Och ja, klopt. Toen bemoeide iedereen zich met mijn werk.
jah leuk! Heb net gestemdquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:15 schreef Svensational het volgende:
Leuk ideequote:Op donderdag 26 januari 2006 20:15 schreef Svensational het volgende:
Het was de enige en de laatste keerquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik woon in Rijssen, dus niet zover van Goor.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, op Reggesteyn. Dat was dichterbij.
Ik weet het ook niet hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een goede tijd gehad hoor, al m'n vrienden gingen er naartoe en van die negatieve verhalen weet ik niks.![]()
Hmm.. staat in Delden en daarna moet je na Hengeloquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Twickel, 't klinkt als een rol drop. Nooit van gehoord.
Ik kon de eerste 3 jaar mooi in mijn eigen plaatjes blijvenquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Aha, in Delden ben ik totaal niet bekend. De laatste twee jaar moest ik naar Nijverdal.
Tuurlijk ik denk aan je!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik krijg toch wel ook een verjaardagstopic he?
Doe ze de groetenquote:
Ik ben er druk mee bezig!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:26 schreef WithMe het volgende:
CDP, heb je al een vraag voor de trivia?
ben bezigquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil ook miran!
Jah is het eigenlijk ook wel. Maar ik krijg dat kaartje gratisquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:22 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het prettiger vond om vanaf de bank te kijken
jah ik ga morgen naar Idols.... nu CDP nogquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
En, is het je alweer gelukt?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:36 schreef Svensational het volgende:
Heeft iedereen Bridgets Palyboypics al gezien? Staan in mijn sig
.
Ze staan i/d topics.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij heb ik wat opgenomen filmpjes van je gemist CDP, heb je een idee waar ik ze kan vinden?
Geil.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:36 schreef Svensational het volgende:
Heeft iedereen Bridgets Palyboypics al gezien? Staan in mijn sig
.
Het heerst ook wel hoor, ik voel me ook niet lekker en me hele familie heeft ziek gelegen deze weekquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ga ik eindelijk naar Idols.... jah hoor voel ik me niet lekker! Ga zo maar even lekker beschuitje met kaneel eten en een slap bakje thee..... En hopen dat ik me vanavond wat beter voel![]()
Maar ik zal en moet gaan
jah is echt kut.... wij hadden ook al veel zieken op mijn werkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Het heerst ook wel hoor, ik voel me ook niet lekker en me hele familie heeft ziek gelegen deze week.
Mag niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:17 schreef superhero87 het volgende:
Gaat niemand verklappen wat ze vanavond gaan zingen?![]()
Das wel érg veelquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:21 schreef Ayaxola het volgende:
Want ik ga 3/4 keer week nu naar de sportschool en waterpolo ook nog 4 keer in de week.
Nouquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:21 schreef Ayaxola het volgende:
Ik zal de komende tijd veel minder aanwezig zijn.
Mag niet meer zo veel op de computer van mijn ouders
Want ik ga 3/4 keer week nu naar de sportschool en waterpolo ook nog 4 keer in de week.
0.75 keer, dat vind ik wel meevallen hoorquote:
Zo, jij nu ook tevredenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
0.75 keer, dat vind ik wel meevallen hoor
-1 keerquote:
Nee hoor, dit is het slowchattopic.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:04 schreef leichje het volgende:
ging deze topic niet over Christon er wordt een beetje afgedwald of ligt dat aan mij
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:04 schreef leichje het volgende:
ging deze topic niet over Christon er wordt een beetje afgedwald of ligt dat aan mij
Idols Iquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan je ergens nog de optredens van Idols I en II zien?
quote:A.s. zondag 29 januari is Hind een uur lang te gast bij het Radio 2 programma:'Volgspot'.
Het interview vindt live plaats in de AKN-studio te Hilversum en is een heel uur durend interview met presentator Hijlco Span, het is van 00.00 tot 01.00 uur ’s avonds.
Aan bod komen o.a. de theatertour en de vijf favoriete nummers van Hind!
Jij gaat heen?quote:
quote:
Weet je dat ik heeeeel even dacht dat Robbie Williams daar op ging komen? Zelfs toen 't profiel van Jamai in beeld was?quote:
Ik ben meer benieuwd wie Ellen mag zijnquote:Op zondag 29 januari 2006 11:29 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ben de Marescha geworden bij het user-survival spelMarescha dus
Jammer dat ze eruit is![]()
KMA.. wat ga je doe dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:28 schreef Ayaxola het volgende:
Ja, ik weet het!
Moet nog ff wat trainen voor de KMA enz, en waterpoloën deed ik al 4 keer in de week.
Maarja, eigenlijk is het wel beter als computeren hè![]()
Jij bent 7e geworden, Marescha 8e.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:29 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ben de Marescha geworden bij het user-survival spelMarescha dus
Jammer dat ze eruit is![]()
Ow echtquote:Op zondag 29 januari 2006 11:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent 7e geworden, Marescha 8e.
Een jongen als jij moet ook ontspannen hoor, is erg belangrijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:28 schreef Ayaxola het volgende:
Maarja, eigenlijk is het wel beter als computeren hè![]()
dan wordt jij de Aaronquote:Op zondag 29 januari 2006 12:00 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ow echt!
Ow, dan komt er dus nog één![]()
Kut, waarom, dan was ik liever 8e geworden![]()
![]()
Ja daarom, ik moet volgende week echt even scoren wil ik m'n eerste plek behoudenquote:Op zondag 29 januari 2006 13:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben gisteren flink op je ingelopen Shining.
Ik ookquote:Op zondag 29 januari 2006 13:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ook niet echt, heb in mn prono Aäron staan, maar zit erg te twijfelen tussen hem en Ellen
jah het is voor de lol toch?quote:Op zondag 29 januari 2006 15:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt er kijk op of je hebt het niet.Al zijn die afwijkende prono's wel altijd leuk.
nee ik hoef niet te winnen. Ik vind het leuk om voorspellingen te doen, die eigenlijk soms nergens op slaan. En kijken hoever ik met deze voorspellingen kom.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Mensen die zeggen dat ze meedoen om het spel liegen. Iedereen wil winnen.
Als ik verlies heb ik er duidelijk minder plezier inquote:Op zondag 29 januari 2006 15:47 schreef Californian_dreamer het volgende:
lol, ik niet echt, het zal me om eerlijk te zijn worst wezen wie er wint, ik vind het gewoon leuk om te kijken hoeveel mijn prono van anderen verschild. niet alles draait om winnen. tuurlijk is winnen leuk, maar hoe leuk is winnen als je iets wint zonder er plezier in te hebben?
toch maar goed dat mensen zo verschillend zijn danquote:Op zondag 29 januari 2006 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik verlies heb ik er duidelijk minder plezier in.
Lee nog gezienquote:Op zondag 29 januari 2006 17:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Damn ik voel die 4 biertjes, 1 amaretto zonder cola , 2 dropshots, 2 redbull en een martini niet eens meer
Neequote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
CDP je gaat volgende week zeker naar L&C ???
Ik dacht dat Marescha vandaag zou komenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
CDP je gaat volgende week zeker naar L&C ???
Ik vind m wel een schatje ja.quote:
christon ook niet geweest?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat Marescha vandaag zou komen.
Nope, wie komt er volgende week dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
christon ook niet geweest?
Misschien nodigen ze geen Idols meer uit![]()
ik vond hem wel aardig..... whahahah hij door die telefoon: hallo? hallo? Uhm ik hoor niks, hij heeft opgehangenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind m wel een schatje ja.
Maar krijg altijd het gevoel dat hij zich "e goed" voelt ...zeker al voor Idols en nu helemaal.
Sugababesquote:Op zondag 29 januari 2006 22:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nope, wie komt er volgende week dan?
Ja hallo!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond hem wel aardig..... whahahah hij door die telefoon: hallo? hallo? Uhm ik hoor niks, hij heeft opgehangen![]()
nee hij wilde je gewoon aan de foon... je kreeg toch de groetjesquote:Op zondag 29 januari 2006 22:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja hallo!
Ik ken jullie streken!
Pissed?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hij wilde je gewoon aan de foon... je kreeg toch de groetjes
Mark was pissed gisteren.... daarom kreeg ik de kans niet om het e.e.a. te vragen
Jah pissed was echt lachuh... vertel ik je morgen welquote:Op zondag 29 januari 2006 23:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Pissed?
En HIJ wilde mij a/d foon?
nee.... ik vind het hier gezelligerquote:Op zondag 29 januari 2006 23:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zeg kom eens gewoon op MSN!
U'd better!quote:Op zondag 29 januari 2006 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee.... ik vind het hier gezelliger
Nee msn doet niet goed.... storinkje denk ik.....
Ik vertel je morgen alles
MAIL T ME NU!quote:Op zondag 29 januari 2006 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Was wel lachuh! Fuck fuck fucking
whahahahahaha geduld is een schone zaakquote:
Grrquote:Op zondag 29 januari 2006 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whahahahahaha geduld is een schone zaak
Ik ga slapie doen, want ik voel me nog steeds KUT! Keelpijn, hoofdpijn, buikpijn....![]()
Mwjah..dit weekend loopt niet als gepland iig.quote:
nee dat is kut.... fuck fuck fucking!quote:Op zondag 29 januari 2006 23:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mwjah..dit weekend loopt niet als gepland iig.
thxquote:Op zondag 29 januari 2006 23:15 schreef Californian_dreamer het volgende:
beterschap dan maar, c_a
Ja, best welquote:Op zondag 29 januari 2006 23:18 schreef charmed_angel het volgende:
Nog even een stelling
[afbeelding][afbeelding]
Vinden jullie ook dat de vriend van Ellen op Johnny de Mol lijkt?
ga ik vandaag doenquote:Op zondag 29 januari 2006 23:37 schreef Svensational het volgende:
c_d, wanneer neem jij eens een nieuwe ava?
jah jah ik kan ze ook verkopenquote:Op maandag 30 januari 2006 10:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je mag je kaartjes altijd aan mij geven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |