quote:A.s. zondag 29 januari is Hind een uur lang te gast bij het Radio 2 programma:'Volgspot'.
Het interview vindt live plaats in de AKN-studio te Hilversum en is een heel uur durend interview met presentator Hijlco Span, het is van 00.00 tot 01.00 uur ’s avonds.
Aan bod komen o.a. de theatertour en de vijf favoriete nummers van Hind!
Jij gaat heen?quote:
quote:
Weet je dat ik heeeeel even dacht dat Robbie Williams daar op ging komen? Zelfs toen 't profiel van Jamai in beeld was?quote:
Ik ben meer benieuwd wie Ellen mag zijnquote:Op zondag 29 januari 2006 11:29 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ben de Marescha geworden bij het user-survival spelMarescha dus
Jammer dat ze eruit is![]()
KMA.. wat ga je doe dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:28 schreef Ayaxola het volgende:
Ja, ik weet het!
Moet nog ff wat trainen voor de KMA enz, en waterpoloën deed ik al 4 keer in de week.
Maarja, eigenlijk is het wel beter als computeren hè![]()
Jij bent 7e geworden, Marescha 8e.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:29 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ben de Marescha geworden bij het user-survival spelMarescha dus
Jammer dat ze eruit is![]()
Ow echtquote:Op zondag 29 januari 2006 11:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent 7e geworden, Marescha 8e.
Een jongen als jij moet ook ontspannen hoor, is erg belangrijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:28 schreef Ayaxola het volgende:
Maarja, eigenlijk is het wel beter als computeren hè![]()
dan wordt jij de Aaronquote:Op zondag 29 januari 2006 12:00 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ow echt!
Ow, dan komt er dus nog één![]()
Kut, waarom, dan was ik liever 8e geworden![]()
![]()
Ja daarom, ik moet volgende week echt even scoren wil ik m'n eerste plek behoudenquote:Op zondag 29 januari 2006 13:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben gisteren flink op je ingelopen Shining.
Ik ookquote:Op zondag 29 januari 2006 13:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ook niet echt, heb in mn prono Aäron staan, maar zit erg te twijfelen tussen hem en Ellen
jah het is voor de lol toch?quote:Op zondag 29 januari 2006 15:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt er kijk op of je hebt het niet.Al zijn die afwijkende prono's wel altijd leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |