MAIL T ME NU!quote:Op zondag 29 januari 2006 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Was wel lachuh! Fuck fuck fucking
whahahahahaha geduld is een schone zaakquote:
Grrquote:Op zondag 29 januari 2006 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whahahahahaha geduld is een schone zaak
Ik ga slapie doen, want ik voel me nog steeds KUT! Keelpijn, hoofdpijn, buikpijn....![]()
Mwjah..dit weekend loopt niet als gepland iig.quote:
nee dat is kut.... fuck fuck fucking!quote:Op zondag 29 januari 2006 23:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mwjah..dit weekend loopt niet als gepland iig.
thxquote:Op zondag 29 januari 2006 23:15 schreef Californian_dreamer het volgende:
beterschap dan maar, c_a
Ja, best welquote:Op zondag 29 januari 2006 23:18 schreef charmed_angel het volgende:
Nog even een stelling
[afbeelding][afbeelding]
Vinden jullie ook dat de vriend van Ellen op Johnny de Mol lijkt?
ga ik vandaag doenquote:Op zondag 29 januari 2006 23:37 schreef Svensational het volgende:
c_d, wanneer neem jij eens een nieuwe ava?
jah jah ik kan ze ook verkopenquote:Op maandag 30 januari 2006 10:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je mag je kaartjes altijd aan mij geven..
Het is nog vroeg.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:22 schreef PeRi het volgende:
Ik dacht dat mijn post wel duidelijk maakte dat ik daar op aandrong?.
Oh yay, Jimvideo's!!!!!quote:
worden die kaartjes de hele dag door weggegeven?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:36 schreef charmed_angel het volgende:
geen kaartjes gewonnen
Maar de passe partouts komen ook nog aan bod
1 passe partout op een dag. Maar mijn pc is aan het flippen! Echt dat kutding loopt telkens vast....quote:Op maandag 30 januari 2006 13:39 schreef Timmai het volgende:
[..]
worden die kaartjes de hele dag door weggegeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |