Tuurlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:34 schreef blrrrt het volgende:
Allemaal Firefox aanhangers hier zeker
Ah, leuk gaan we er weer een FF vs. IE tppic van maken, dan moet je ff roepen hoor, dan doen we mee...quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:56 schreef NiGeLaToR het volgende:
[...]
IE gebruikers maken zich geen zorgen om hun browser, die besteden hun tijd aan... browsen
Niet volgens de standaard?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:54 schreef nils7 het volgende:
Overigens zie ik dat me website helemaal rechts uitgelijnd is in IE 7.0![]()
Eh neej!quote:
dat die IE6 hacks niet meer werken vind ik sowieso erg storend. Dan MOET je hacks gaan toepassen omdat het anders in IE niet werkt, en dan brengen ze vervolgens een IE versie uit waar die hacks niet meer in werkenquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Goed, nu maar ontopic.
Alle IE6 hacks werken in ieder geval niet meerTevens lijkt het boxmodel wat aangepast (zie hier en daar wat marge verschillen).
Overigens zie ik ook vreemde dingen in volledige gevalideerde websites
Vele hacks maken natuurlijk gebruik van normale CSS operators welke IE6 simpelweg niet begreep. Omdat IE7 nu veel CSS wel correct geimplementeert heeft, werken je hacks niet meer.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:04 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
dat die IE6 hacks niet meer werken vind ik sowieso erg storend. Dan MOET je hacks gaan toepassen omdat het anders in IE niet werkt, en dan brengen ze vervolgens een IE versie uit waar die hacks niet meer in werken
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:56 schreef blrrrt het volgende:
Het in- en uitzoomen via [ctrl]+muiswiel vind ik ook wel aardig
Ze hebben blijkbaar goed naar opera zitten kijkenquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:59 schreef donald_dick het volgende:
vooral de mogelijkehid om meerdere vensters tegelijk op 1 scherm tezien is vet
Dat kan toch ook met IE6?quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:56 schreef blrrrt het volgende:
Het in- en uitzoomen via [ctrl]+muiswiel vind ik ook wel aardig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |