Hoeft niet, ik kan eten wat ik wil maar ik kom niks aanquote:
Wat hij zegtquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:50 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik kan eten wat ik wil maar ik kom niks aan. Volgens mij ben ik zelfs nog iets te ligt
.
Juist! Uiteindelijk wordt je er nog dikker van, en moeten al die mensen opgenomen worden op onze belasting centen!quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:57 schreef pberends het volgende:
Das toch een nieuw woord voor jojo'en?? Elke keer heb je dan een excuses voor iets wat je doet. Vet vaag gelul.
hehehe, dat was vroeger inderdaad altijd genaaid, al die diepvriesproducten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:54 schreef Bars het volgende:
Balans dag
Da's op het werk heel wat anders.
Alle producten in die hele verdomde winkel tellen
Niet leuk
Soort snel-jojo'en, elke dag.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:00 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Juist! Uiteindelijk wordt je er nog dikker van, en moeten al die mensen opgenomen worden op onze belasting centen!.
Ik kan ook eten wat ik wil zonder aan te komen, maar ik eet alleen gezond!quote:
Ach als ik denk aan die heerlijke gehaktstaven die ik morgen in de kantine ga op etenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:10 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik kan ook eten wat ik wil zonder aan te komen, maar ik eet alleen gezond!
Want hoe denk je dat het komt dat er zoveel mensen kanker hebben tegenwoordig, en allemaal vreemde hartziektes ? Niemand weet echt wat de effecten zijn van wat we allemaal in ons lijf proppen. En we weten niet eens wat we nou echt eten, wat bedrijfen allemaal voor dingen in ons eten(vlees) stoppen om maar zoveel mogelijk geld te verdienen.
Ik heb vandaag mijn bier-balans dag...quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:05 schreef RichardQuest het volgende:
Gisteren geen bier op, vandaag twee keer zoveel zuipen dus. Zoiets?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |