In zijn geheel beheerd door lokale overheden vond dit bedrijf het nodig zich te verlagen tot dergelijke propaganda waar de nazi's nog van kunnen leren. Ben ik ff blij dat ik geen klant meer ben. Ik roep eenieder die deze vorm manipulatie afkeurt zich voor zover dit al het geval was, af te wenden van deze overigens te dure energiemaatschappij.quote:Domain name splitsingnee.nl (next domain)
Status active
Registrant Castel N.V.
Winschoterdiep 50
9723 AB GRONINGEN
Netherlands
Domicile N/A
Committed to ADR yes
Administrative contact D. Renkema
+31 (0)508534128
postmaster@castel.nl
Registrar Essent Kabelcom B.V.
Winschoterdiep 60
9723 AB GRONINGEN
Netherlands
Technical contact M. Suurmeijer
+31 (0)508534178
dnsadmin@castel.nl
Technical contact J Teunissen
+31 (0)302550002
hostmaster@inet.unisource.nl
Technical contact Internet Operations
+31 (0)508533333
ino.kabelcom@essent.nl
Nameserver ns3.essentkabel.com 195.85.130.160
Nameserver ns5.essentkabel.com 195.35.128.4
Date registered 09-01-2006
Record last updated 09-01-2006
Record maintained by NL Domain Registry
quote:U bent voor!
Goh, minister Brinkhorst. U ook hier?
niet zo flauw doen jij.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:30 schreef Slarioux het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Reductio_ad_Hitlerum
Sorry, ik zit al in het volgende topic.
quote:Een bijdrage storten in het actiefonds kan ook: Giro 1033823 t.n.v. het LME Actiefonds, Arnhem.
Mooie beeldspraak? En dat meen je?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:35 schreef electricity het volgende:
[..]
niet zo flauw doen jij.het is toch mooie beeldspraak? anders wordt mijn stukje tekst zo saai.
ja. ik zie er niets slechts in om de kwaliteit van de propaganda van de nazi's te vergelijken met dit initiatief, maar niet omdat ik een nazi sympathisant ben. juist niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:40 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mooie beeldspraak? En dat meen je?
Er staat dus wel op de site dat het Essent betreft, maar dit is wel erg suggestief ja..quote:Provincie Noord-Brabant:
“Als grootaandeelhouder van Essent zijn wij tegen deze gedwongen splitsing. Wij vinden dat er pas op de plaats gemaakt moet worden en splitsing niet verplicht moet worden. De financiële gevolgen zijn niet of niet voldoende kenbaar en beheersbaar en daarmee onverantwoord, de gevolgen voor de werkgelegenheid zijn maatschappelijk onverantwoord en er zijn geschikte alternatieven via aanscherping van de huidige wetgeving, waarmee onherstelbare schade wordt voorkomen. De vraag is of wetgeving bijdraagt aan het doel dat we gezamenlijk nastreven. Op dit moment ontbreekt het nog aan een eenduidig beeld over de toekomstige marktsituatie bij splitsing. Laten we daar eerst meer zekerheid over hebben voordat met dit wetsvoorstel een onomkeerbare situatie ontstaat, die grote en onomkeerbare gevolgen heeft voor de werkgelegenheid, de Nederlandse economie en daarmee ook de consument raakt.”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |