Bedankt!quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:03 schreef mic_forever het volgende:
ik zoek een nummer
dat zoiets gaat
and he was always by my side
and i wonder why..
die wordt nu in de AH telkes gedraait..
Bedoel jij niet "nobody"? Tom Novy - Your Body?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:35 schreef Pino_666 het volgende:
Hallo all,
ik zoek een nummertje en ik heb een iets wat vage omschrijving:
het is een een dance nummer wat op het moment veel op de radio wordt gedraaid. Je hoort het hele nummer door de tekst "Everybody!" terugkomen (gezongen door een man).
Iemand een idee?
ik check het even....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:36 schreef Molluck het volgende:
[..]
Bedoel jij niet "nobody"? Tom Novy - Your Body?
Nee dat's niet degene die ik bedoel... het is een zwaardere stem... beetje als barry whitequote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:36 schreef Molluck het volgende:
[..]
Bedoel jij niet "nobody"? Tom Novy - Your Body?
Ace of spades-Motorheadquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:30 schreef davidita het volgende:
Eey mensen,
Ik zoek een nummer maar kan me alleen de clip herinneren...
Het was een rustig nummer en in de clip zag je een meisje en een jongen op een station. Ze waren 9/10 jaar oud en dan meisje rende weg bij haar ouders op het perron en dat jongentje kwam dat meisje opzoeken. Die werden verliefd en aan het einde van die clip komt dat meisje als volwassene weer terug op dat station.
Er zat ook iets met kaarten ( harten schoppen enzo in de clip verwerkt )
Hoop dat iemand weet welk liedje ik bedoel..
Greetzz
Davidita
Er moet toch iemand zijn die dit nummer nog kan herinnerenquote:Op zondag 29 januari 2006 00:17 schreef Shizzle het volgende:
Ik zoek dit nummer. Het is al een aantal jaar oud maar ik kan niet meer op de titel komen.
Nee, het is een vrouw die het zingtquote:Op woensdag 1 februari 2006 08:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet toevallig Curtis Stigers - I Wonder Why ?
ik dacht echt dat het ouder was, ik ben in 1986 met school naar London geweest en tijdens een avondje Hippodrome kwam ie voor mijn gevoel al langsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:13 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
D.Mob feat. Gary Haisman - We call it acieed [1989]
(waarmee Muziekstad gelijk ook een indicatie afgeeft van zijn bejaardheid)
Zou kunnen, maar dar ken ik het dus van.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik dacht echt dat het ouder was, ik ben in 1986 met school naar London geweest en tijdens een avondje Hippodrome kwam ie voor mijn gevoel al langs
Dom rijden? Hij hoeft niet te rijden, hij zit in een taxiquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Verkapt kijk mij dom rijden post die in eerste instantie geen aandacht opleverde zeker...
tevens tvp.
My Last Resort...quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:44 schreef S_T_W het volgende:
volgens mij is dat van Papa Roach, weet alleen niet welk nummer
my last resort
of
broken home
Misschien kun je via IMDb zoeken als je de titel nog weet..quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:50 schreef -Marjo- het volgende:
Ik zag laatst een reclame van RTL4 over romantische film. Daarin speelde een lounge nummer met iets als: "What about love" Gesproken/gezongen door een man.
Weet iemand welke ik bedoel?
Het was een algemeen reclameblok met een muziekje eronder over films die ze gaan uitzenden. Dat muziekje zoek ik...quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Misschien kun je via IMDb zoeken als je de titel nog weet..
Oeps..quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:20 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Het was een algemeen reclameblok met een muziekje eronder over films die ze gaan uitzenden. Dat muziekje zoek ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |