Martin Solveig - Rockin' Musicquote:Op maandag 30 januari 2006 15:43 schreef alyel het volgende:
het nummer dat ik zoek heet rockin' music. In de clip is een meisje te zien die zwarte verf over haar lichaam heeft die weggespoeld wordt.. hoe heet de artiest?
Ik heb hem gevondenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:56 schreef melissaatje007 het volgende:
[..]
Jah! Jah! Die zoek ik ook! En dan iets van "we are the champions" ofzo er tussenin![]()
DJ barney frando -?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik zoek een remix van "Don't Cha" van de Pussycat Dolls, gemaakt door een onbekende DJ (en dan iets met Mögler of zoiets)
Het is dus een DJ en dan nog iets, ik weet alleen niet meer hoe ie precies heet...
pussycat dolls - stickwithu dusquote:Op zondag 29 januari 2006 20:10 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik zoek t liedje dat RTL4 gebruikt voor een reclame met al hun show's voor komend seizoen.. iemand?
nog steeds niet gevonden, wie wel??quote:Op zondag 29 januari 2006 12:21 schreef brotherlouie98 het volgende:
Ik ben net erug van Mexico en heb daar in een discotheek in Playa Del Carmen een house nummer gehoord wat ik erg gaaf vond. Bij navraag aan de DJ bleek het volgens hem om "Bango - All the Love For You" te gaan.
Nu zoek ik me eigen rot, maar kan dit nummer nergens vinden. Volgens mij klopt de titel niet geheel.
Er zit een erg leuke melodie (geen zang). Wie kan mij helpen??
dankjewel!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:04 schreef Bjoro het volgende:
Dr Kucho ft Gregoor Salto - Can't stop playing
Wilde gok:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:58 schreef WeirdMicky het volgende:
Hoe heet het nummer dat bij deze beschrijving hoort:
In de clip zie je een mooi blond meisje zingen, op een beetje wazige manier en de stem vervormt ook een beetje. Ze is continue aan het reizen, in een boot, in een bus. Het moet iets zijn met heart erin denk ik. Ik dacht heartbreaker of heartfixer, maar dat kan ook zijn omdat ik al nrs ken met die naam.
Goede gok, die bedoel ik! Thanks.quote:
Niks te danken..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:41 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Goede gok, die bedoel ik! Thanks.
Nee, het is een onbekende DJ en z'n naam klinkt als "Mögler" of zoiets en er zingen verschillende rappers in waaronder Busta Rhymes die ook in het origineel zit...quote:
Moloko ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nee, het is een onbekende DJ en z'n naam klinkt als "Mögler" of zoiets en er zingen verschillende rappers in waaronder Busta Rhymes die ook in het origineel zit...
Nee, ik hoorde 'm 2 dagen geleden op 3FM in de nacht bij Muist Wanted rond een uur of 4quote:
Airwave - When Things Go Wrongquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:05 schreef Metal_Mart het volgende:
http://www.youtube.com/w/World-of-Warcraft-Exploration?v=2n669TMX7Dg&search=world%20of%20warcraft
Nogmaals dan. Kent niemand bovenstaand trance-nummer?
Everyday I love you less and lessquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:29 schreef Dandilion het volgende:
ik weet de band.. maar de tune ben ik kwijt.. kaiser chiefs.. met.. "hun hit" naam kwijt... help?
D.Mob feat. Gary Haisman - We call it acieed [1989]quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:11 schreef Klonk het volgende:
vroeger toen opa klonk de discotheek nog bezocht ging opa klonk los op acid house met het beroemde ''aciiiiidddd'' sampeltje, nu hoorde ik het laatst weer in een nummer van scooter (:r, maar dat terzijde) en vroeg me af uit welk nummer dat acciiiddd nu precies komt....
Bedankt!quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:03 schreef mic_forever het volgende:
ik zoek een nummer
dat zoiets gaat
and he was always by my side
and i wonder why..
die wordt nu in de AH telkes gedraait..
Bedoel jij niet "nobody"? Tom Novy - Your Body?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:35 schreef Pino_666 het volgende:
Hallo all,
ik zoek een nummertje en ik heb een iets wat vage omschrijving:
het is een een dance nummer wat op het moment veel op de radio wordt gedraaid. Je hoort het hele nummer door de tekst "Everybody!" terugkomen (gezongen door een man).
Iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |