abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34579535
quote:
Op zondag 29 januari 2006 14:14 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Eigenlijk is MS wel een beetje een na-aper, de 360 kan dat ook verticaal staan en die controller lijkt kwa indeling op de DS2
Ok, en de PSX controller lijkt ook wel weer op die van de SNES -.- Nog andere vage dingen die je wilde melden?
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_34584555
quote:
Op zondag 29 januari 2006 14:14 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Eigenlijk is MS wel een beetje een na-aper, de 360 kan dat ook verticaal staan en die controller lijkt kwa indeling op de DS2
Dat van het rechtop zetten is waar maar de joypad is toch wel van een andere pad afgeleid hoor.

En rechtopzetten doe ik nooit meer met een console, mijn 360 ligt nu al 2 maanden bij Microsoft en dat vertrouw ik dus nooit meer
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_34584896
quote:
Op zondag 29 januari 2006 16:41 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Dat van het rechtop zetten is waar maar de joypad is toch wel van een andere pad afgeleid hoor.

En rechtopzetten doe ik nooit meer met een console, mijn 360 ligt nu al 2 maanden bij Microsoft en dat vertrouw ik dus nooit meer
MS blijkbaar ook niet
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_34585433
quote:
Op zondag 29 januari 2006 16:41 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Ik heb dat met de PS2 gehad. Nooit op z'n kant, toen 2 weken wel en het ding was naar zijn grootje. De 360 staat wel verticaal hier, ik heb me juist door anderen weer laten vertellen dat deze beter in elkaar zit wat dat betreft.

Maar goed, we gaan het zien.
pi_34586472
ik snap niet wat mensen met hun PS2s uitspoken? Die van mij heeft gelegen, gestaan, onder een VCR, DVD op tafel. Is van tafel gelazerd, en doet het nog steeds!
pi_34586503
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:04 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb dat met de PS2 gehad. Nooit op z'n kant, toen 2 weken wel en het ding was naar zijn grootje. De 360 staat wel verticaal hier, ik heb me juist door anderen weer laten vertellen dat deze beter in elkaar zit wat dat betreft.

Maar goed, we gaan het zien.
Ik heb zowel m'n eerste generatie PS2 als m'n slim line PS2 altijd verticaal gehad. Nooit een probleem, ik heb dan ook wel een verticale standaard voor allebei. Maar dat is gewoon omdat ik ze er verticaal mooier uit vind zien. Vooral de ouwe PS2. Die was gewoon oerlelijk horizontaal, terwijl als je'm vertelcaal ik 'm juist heel stijlvol vond.

M'n PS3 laat ik missschien wel horizontaal liggen. Die ziet er toch al gestroomlijnder uit. (en die heeft ook helemaal geen verticale standaard valt me op...)
pi_34587187
Ik heb mn PS2 altijd horizontaal gehad, ik had er ook een standaard bij
Ik vind het gewoon makkelijker om er cd's in te leggen als ie horizontaal staat
PSN id: NL_SToRM
pi_34587222
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:52 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb mn PS2 altijd horizontaal gehad, ik had er ook een standaard bij
Ik vind het gewoon makkelijker om er cd's in te leggen als ie horizontaal staat
Jij bent één van die unieke mensen met de horizontale standaard?!
pi_34587338
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:31 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik heb zowel m'n eerste generatie PS2 als m'n slim line PS2 altijd verticaal gehad. Nooit een probleem, ik heb dan ook wel een verticale standaard voor allebei. Maar dat is gewoon omdat ik ze er verticaal mooier uit vind zien. Vooral de ouwe PS2. Die was gewoon oerlelijk horizontaal, terwijl als je'm vertelcaal ik 'm juist heel stijlvol vond.

M'n PS3 laat ik missschien wel horizontaal liggen. Die ziet er toch al gestroomlijnder uit. (en die heeft ook helemaal geen verticale standaard valt me op...)
Horizopntaal paste mijn PS2 toch mooier bij mijn versterker...Maar dat is stijl

Ik denk ook dat verticaal neerzetten geen effecten behoort te hebben, als je apparaat al stuk gaat dan is het gewoon omdat het van een slechte run was ofzo. Echter nam ik geen risico met mijn nieuwe PS2, die is gewoon horizontaal.

De 360...Ach, hij komt heel robuust over, ik denk dat hij het wel trekt. Sterker nog, hij behoorty dat gewoon te trekken, dus daar ga ik dan maar van uit.

De PS3...Tja, als het geen hittemonster is zoals de 360 dan leg ik hem ook horizontaal, bovenop andere apparaten. Mocht hij wel een hoop warmte genereren dan verdient hij een apart plaatsje, net als de MS-console. Dan moet hij wel verticaal, anders past het niet meer.
pi_34587384
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:53 schreef P-Style het volgende:

[..]

Jij bent één van die unieke mensen met de horizontale standaard?!
Is die zeldzaam dan ofzo?
Ik vond het wel mooier staan
pi_34587425
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:57 schreef Mystikvm het volgende:
De PS3...Tja, als het geen hittemonster is zoals de 360 dan leg ik hem ook horizontaal, bovenop andere apparaten. Mocht hij wel een hoop warmte genereren dan verdient hij een apart plaatsje, net als de MS-console. Dan moet hij wel verticaal, anders past het niet meer.
En als je'm verticaal zet, dan zitten de ventilatiegaten gelijk van boven.
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:59 schreef SToRM81 het volgende:
Is die zeldzaam ofzo dan?
Ik vond het gewoon wel mooier staan
Laat ik het zo zeggen... ik ken nièmand met een PS2 die een horizontale standaard heeft. Omdat het behalve een leuk blauw randje geen extra nut biedt zoals stevigheid, wat de verticale standaard wel extra biedt.

Dat 'ie met de horizontale standaard mooier is... tja, het wàs tenslotte onderdeel van het originele PS2 ontwerp, voordat ze op het idee kwamen om 'm ook verticaal neer te kunnen zetten.
pi_34587505
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:59 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Is die zeldzaam dan ofzo?
Ik vond het wel mooier staan
Ja, die is heel zeldzaam. Waar heb je die gekocht? Bij mij zaten er van die suffe rubbertjes onder toen ik hem horizontaal zette....Niks geen standaard.
pi_34587662
Ik heb die er meteen bij gekocht voor 35 gulden, en dat was bij de launch van de PS2.
Wel duur voor een stukje plastic, maar ik vond het veel mooier
pi_34587703
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:07 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb die er meteen bij gekocht voor 35 gulden.
Wel duur voor een stukje plastic, maar ik vond het veel mooier
Best idioot eigenlijk! Zo duur was die verticale standaard dus ook.
pi_34587715
ik heb em verticaal niet eens op een standaard!
  zondag 29 januari 2006 @ 18:20:54 #116
106302 mustisuc
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_34588035
heb alleen vertical stand is ook enigste nuttige van de 2 horizontal stand koop je alleen maar voor de sier:P

[ Bericht 44% gewijzigd door mustisuc op 29-01-2006 18:33:28 ]
pi_34588151

Die koop je nu via ebay voor een paar euro
  maandag 30 januari 2006 @ 13:00:40 #118
26374 made
..made by made..
pi_34610358
Wat een gedoe over de eject knop.
Bij elke PC zit onder de la van de CD speler ook een knop.
Dat levert geen problemen op dus ik verwacht ook bij de ps3 dat het geen problemen oplevert.
Lurkt !
pi_34611604
Nieuw PS3-nieuws

Geen idee wat het betekent, maar ik dacht, ik meld het maar!
quote:
New PS3 Tools
RGBA8888! S3TC! DXT and DDS!
by Anoop Gantayat

January 30, 2006 - Finally, some PS3 news! No, we don't have details on the supposed February demo event, nor do we have any new bits on Metal Gear Solid 4. Instead, we have the tinest of updates on the PS3 development front.

Web Technology, a Japan-based company that provides development tools, has announced the availability of its Optix ImageStudio graphics tools for the PlayStation 3. The toolkit will be available starting 2/1 at a cost of 360,150 yen per license (that's over $3,000, in case you were getting any ideas). Developers using Ver.5 of the PS2 version of the toolkit can upgrade at 147,000 yen.

The PS3 version of Optix Image Studio adds support for PS3 format 32-bit RGBA8888 images, direct editing and conversion for S3TC compressed textures (DXT1 - 5) and support for PS3 DDS files. If you know what any of that means, please let us know.
bron: www.ign.com
pi_34611728
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:00 schreef made het volgende:
Wat een gedoe over de eject knop.
Bij elke PC zit onder de la van de CD speler ook een knop.
Dat levert geen problemen op dus ik verwacht ook bij de ps3 dat het geen problemen oplevert.
Bij een PC heb je dan ook alle ruimte om met je hand naar beneden te gaan als je het knopje hebt ingedrukt
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_34611802
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:49 schreef Tain het volgende:

[..]

Bij een PC heb je dan ook alle ruimte om met je hand naar beneden te gaan als je het knopje hebt ingedrukt
Mijn PC staat op de grond, ik kan met alle liefde naar beneden gaan met m'n hand, maar dan komt de la nog steeds tegen m'n hand/arm aan. Dankzij de vertraging, gezond verstand en motorisch vermogen gebeurd dat niet
pi_34611861
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:51 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Mijn PC staat op de grond, ik kan met alle liefde naar beneden gaan met m'n hand, maar dan komt de la nog steeds tegen m'n hand/arm aan. Dankzij de vertraging, gezond verstand en motorisch vermogen gebeurd dat niet
Hoe krap is die ruimte dan wel niet
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_34611940
welke ruimte?
pi_34618023
Ja, eject knop van dvd speler zit op mijn dvd speler (van pc dan he), en dat is idd ook geen enkel probleem. Agh, Sony zal nooit zo stom zijn op zo'n designfout te maken
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  maandag 30 januari 2006 @ 20:47:34 #125
106302 mustisuc
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_34625949
als je vingers eraf worden gehakt dan klaag j e sony toch gewoon aan ;P
heb je ook veel geld voor de accecoires voor de ps3 of iets anders wat je graag wilt, een HD tv ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')