Ah jongens zeg...quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb precies 2 seconden geluisterd.
Ik ben een losbolquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:04 schreef stefmans het volgende:
Is de Maikuuul hype ook weer bijna voorbij, beginnen ze weer met dat kankerkachel.![]()
AAPquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:07 schreef MaddoxX het volgende:
Bendeleider is voor n00bsdit is kachelradio !
Jij krijgt nog wat te heure als Kees erachter komt dat jij een onofficiele zender opgestart hebt.quote:
Ik was de officieuze reeks starterquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:14 schreef Thieske het volgende:
[..]
Jij krijgt nog wat te heure als Kees erachter komt dat jij een onofficiele zender opgestart hebt.![]()
Totally n00b, alleen Kees ownt!quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:19 schreef BrauN het volgende:
Enkel muziek m.b.t. Kees en kornuiten? Matig...
Dit noem ik niet eens een 'concurrent'.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:21 schreef BrauN het volgende:
Dèh ze deze zender gofferdomme gelèèk afbreke! Wèh moete ze hier nou van moake!?
Je moet m gewoon een keer luisteren, echt een goede radiozenderquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:21 schreef BrauN het volgende:
Dèh ze deze zender gofferdomme gelèèk afbreke! Wèh moete ze hier nou van moake!?
Die heb ik niet in de collectie.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:24 schreef Thieske het volgende:
BrauN, kan ik Rini aanvragen met Hoppa Hoppa.
(uiteraard op radio bendeleider. http://130.89.81.154:8000/listen.pls)
Ook leuk, zal hoppa hoppa dadelijk ff via msn sturen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:26 schreef BrauN het volgende:
[..]
Die heb ik niet in de collectie.
'Die bouzouki melodie' ook goed?
Wat draaien jullie dan voor plaatjesquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:10 schreef MaddoxX het volgende:
nee neeconcurrentie, ik draai geen duitste baggermuziek
![]()
Ik twintig minuten. Het einde was vooral goed. 'Es wird Zeit für mir zu gehen, meine Freunden .. 'quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb precies 2 seconden geluisterd.
Wat een pauperzender. De scuiventrekker gaat er liggen pitten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:38 schreef MaddoxX het volgende:
zo hey, jullie zijn kinderachtigik ben een losbol! Ik doe wat ik wil ik was namelijk effe boven gaan sloape en tja dan kan ik teh radio niet meer runnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |